پسر خانواده گرگانی عامل برداشت غیرمجاز ۲۵ میلیون ریالی‌

پسر خانواده گرگانی عامل برداشت غیرمجاز ۲۵ میلیون ریالی‌

به‌نقل از پایگاه خبری پلیس ، سروان وحید صاحبکاران اظهار داشت: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان مبنی بر شکایت فردی دال بر انجام برداشت غیرمجاز به مبلغ 25 میلیون ریال از حساب بانکی وی، مراتب طی تشکیل پرونده‌ای در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی متهم شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به این پلیس احضار شد که در ادامه محرز شد متهم فرزند شاکی بوده و علت برداشت وجه نیز خرید بازی‌های رایانه‌ای بوده که نهایتاً پس از مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار، به جرم انتسابی خود اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی اطلاعات روی کارت، CVV2، تاریخ انقضاء و رمز اول و دوم خود را در اختیار دیگران حتی نزدیکان خود قرار ندهید، حتما سرویس دریافت پیامک بانکی خود را فعال کنید تا از تراکنش‌های حساب خود مطلع شوید و رسیدهای حاصل از تراکنش حساب یا تغییر رمز دوم را با دقت امحاء کنید.

مسئول پلیس فتا گلستان از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در فضای مجازی برای دریافت مشاوره با شماره تماس‌های 21822967 و 21822943 تماس حاصل کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها