خدابنده :چرا از خداحافظی‌ام سوال می‌کنید؟/تا المپیک 2020 هستم!

خدابنده :چرا از خداحافظی‌ام سوال می‌کنید؟/تا المپیک 2020 هستم!

اکرم خدابنده در مورد شرایطیش اظهار داشت: خداراشکر پس از وقفه‌ای چند ماهه به اردوی تیم ملی بازگشتم و با جدیت کامل تمرینات را پیگری می‌کنم. پس از ناکامی در راه کسب سهمیه المپیک ریو کمتر مصاحبه کردم چون نیاز به آرامش داشتم و الان به شرایطی روحی ایده‌آلی رسیدم.

خدابنده در خصوص وضعیت آسیب دیدگی‌اش گفت: باید با احتیاط در تمرینات حاضر شوم تا خدایی نکرده مصدومیتم تشدید نشود. البته شرایط خوبی دارم اما به هر حال نباید ریسک کنم.

وی با اشاره به اینکه خیلی‌ها فکر می‌کردند پس از ناکامی در کسب سهمیه المپیک کنار می‌روم، تصریح کرد: هی‌چوقت کم نمی‌آورم و با تمام وجود در تمرینات حاضر می‌شوم. تمام اردونشینان برای اثبات توانایی خود انگیزه دارند و من هم می‌خواهم در مسابقات پیش رو به موفقیت برسم.

کاپیتان تیم تکواندوی بانوان در پاسخ به این سوال که چه زمانی از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کند، گفت: چرا آنقدر از خداحافظی سوال می‌کنید (باخنده)! در این مدت خیلی‌ها این سوال را از من پرسیدند اما اگر خدا بخواهد تا المپیک 2020 در خدمت تیم ملی خواهم بود تا ناکامی کسب سهمیه المپیک ریو را جبران کنم. من به فکر طلای کشورهای اسلامی و دانشجویان جهان و مدال المپیک 2020 هستم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها