پیکر مطهر ۱۰ شهید گمنام در خوزستان تشییع می‌شود

پیکر مطهر ۱۰ شهید گمنام در خوزستان تشییع می‌شود

ابراهیم امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) پیکرهای مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در نقاط مختلف استان خوزستان تشییع می‌شود.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیکر مطهر 10 شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، بسیجیان، ورزشکاران و جوانان و نوجوانان در استان خوزستان تشییع خواهد شد.

مسئول امور شهدای گمنام خوزستان تصریح کرد: پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان‌های اهواز، اندیمشک، دزفول، شوشتر، گتوند و هفتگل همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) تشییع می‌شود و اهالی این مناطق از شهدای گلگون کفن استقبال می‌کنند.

وی در ادامه به برخی از نقاط تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: پیکر مطهر 2 تن از شهدای والامقام در اهواز تشییع می‌شود و در شهرک نفت این کلانشهر آرام می‌گیرد.

امیری اضافه کرد: همچنین پیکر پاک 2 تن از شهدای گمنام در هفتگل تشییع می‌شود و در نقطه‌ای در بخش رغیوه این شهرستان آرام خواهند می‌گیرد و مزارشان زیارگاه عاشقان خواهد شد.

مسئول امور شهدای گمنام خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین پیکر پاک یک شهید والامقام همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا(س) روز پنج‌شنبه 12 اسفند ماه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام و خانواده شهدای مدافع حرم از میدان آزادی دزفول تا حرم نورانی حضرت سبزقبا(ع) تشییع می‌شود و سپس به آموزشگاه نظامی شهید باکری دزفول انتقال می‌یابد و در این مکان آرام می‌گیرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها