نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد افتتاح شد

نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد افتتاح شد

نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد در مراسمی با حضور «مصطفی خاکسار قهرودی» معاون امداد مستضفان آستان قدس رضوی، آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان استانی به طور رسمی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا ، «محمدصالح جوکار» سرپرست این نمایندگی در استان یزد با اشاره به فعالیت غیررسمی این نمایندگی تاکنون، ابراز امیدواری کرد که فعالیت رسمی این دفتر موجب بسط و گسترش هر چه بیشتر فرهنگ رضوی در استان دارالعباده یزد شود.

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حکم انتصاب تولیت جدید آستان قدس یزد مبنی بر توسعه خدمت و بهره‌مندی زائران و مجاوران آن حضرت به ویژه مستمندان و مستضعفان، اظهار کرد: خوشبختانه استان یزد از ظرفیت‌های فراوانی در این رابطه برخوردار است و می‌توان با استفاده از این توانمندی‌ها بسیاری از مشکلات و محرومیت‌های استان را مرتفع کرد.

سردار جوکار از فراهم شدن زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای ایجاد این دفتر در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه نه تنها ساختمانی برای استقرار این دفتر مهیا شده بلکه شناسایی محرومان استان با همکاری دستگاه‌های مختلف و مرتبط صورت گرفته است به نحوی که امسال تاکنون سه هزار زائر اولیف سالمند و بیمار سرطانی به مشهد مقدس اعزام و از خدمات آستان قدس بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول در این باره از ادامه و استمرار این اعزام‌ها از استان در سال جاری و نیز سال آینده خبر داد و در ادامه به طرح خادم‌یاران اشاره کرد و گفت: همکاریو مشارکت در خدمت به محرومین و مستمندان در قالب این طرح در عرصه‌های مختلفی اعم از بهداشت و درمان، فنی و مهندسی و عمران، تشکیل اردوهای جهادی، حوزه‌های اموزشیو فرهنگی و همچنین عرصه‌های کارآفرنیی و اشتغال خدمات نیز خواهد بود.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها