رئیس ستاد انتخابات قم: با هرگونه تخلف انتخاباتی برخورد می‌شود

رئیس ستاد انتخابات قم: با هرگونه تخلف انتخاباتی برخورد می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان قم با تاکید بر رصد جلسات سیاسی در ماه های منتهی به انتخابات گفت: با هرگونه تخلف انتخاباتی برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قم طی سخنانی با اشاره به اهمیت بسیار بالای جلسات ستاد انتخابات گفت: اعضای ستاد باید حضور فعال و جدی در این جلسات داشته باشند.


معاون استاندار قم با تاکید بر رصد همه برنامه های سیاسی طی ماه‌های منتهی به انتخابات افزود: با هرگونه تخلف انتخاباتی و سیاه نمایی باید برخورد شود.


رئیس ستاد انتخابات استان قم ادامه داد: نشستی با حضور افراد تاثیرگذار و صاحب نظر و نمایندگان سازمان های مردم نهاد و تشکل های سیاسی جهت تبادل نظر در زمینه ی انتخابات برگزار شود.


وی با بیان اینکه همه ی مردم باید از جهت قانونی توانایی حضور در انتخابات را داشته باشند افزود: اطلاع رسانی جهت ثبت، تعویض و یا عکس دار نمودن شناسنامه ها توسط ثبت احوال استان قم صورت گیرد.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم همچنین با اشاره به برنامه ی دولت برای مبارزه با قاچاق کالا در مبادی ورودی کشور گفت: برخی برخوردها با خرده فروش‌ها و مغازه داران موجب نارضایتی مردم می شود که باید از چنین اقداماتی خودداری شود.


حضور رئیس ستاد انتخابات استان در صدا و سیما و تبیین قوانین و پاسخگویی به سوالات مردم و کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از دیگر مصوبات این جلسه بود. در این جلسه مقرر شد مدیر کل آموزش و پرورش جهت هماهنگی برنامه ها و بررسی ظرفیت های قابل استفاده در انتخابات در جلسه آتی ستاد حضور یابد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها