الگوبرداری «عمو یحیی» از منچستریونایتدی‌ها

الگوبرداری «عمو یحیی» از منچستریونایتدی‌ها

یحیی توره 33 ساله که پس از رفع مشکلش با گواردیولا به ترکیب منچسترسیتی بازگشت و در 17 بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری 6 گل به ثمر رسانده، گفت: در گذشته وقتی فوتبالیستی به سن 33 سالگی می‌رسید یعنی به پایان دوران حرفه‌ای‌اش رسیده است، اما حالا با علم‌های موجود بازیکنان بیشتر می‌توانند بازی کنند. افرادی همچون زلاتان ابراهیموویچ و رایان گیگز نمونه‌های بارز چیزی هستند که می‌گویم.

هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی که برخی از هم‌تیمی‌هایش او را به لقب «عمو» خطاب می‌کنند، در مورد آینده خود هم تأکید کرد: نمی‌دانم فصل بعد چه اتفاقی خواهد افتاد و به این موضوع فکر نمی‌کنم. در حال حاضر از بازی در کنار هم‌تیمی‌هایم لذت می‌برم. گاهی اوقات لروی سانه و رحیم استرلینگ در تمرینات از کنار من رد می‌شوند و به شوخی می‌گویند «اوه، عمو پشت خط تلفن است».

وی افزود: اگر دوران حرفه‌ای من را مرور کنید، می‌بینید که من یک، دو و یا حداکثر سه سال در یک تیم بوده‌ام. اما زمان بیشتری را در منچسترسیتی مانده‌ام. حمایتی که هواداران در این مدت از من داشته‌اند، باعث می‌شود که تا آخرین لحظه تمام تلاشم را برای این تیم بکنم. به هر حال ماندن یا نماندن در ورزشگاه اتحاد بسته به نظر هیئت مدیره باشگاه منچسترسیتی دارد. من هم سعی می‌کنم تا برای تیم خوب بازی کنم و عناوین قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاورم.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها