پیش بینی وضع هوا از شمال تا جنوب کشور

پیش بینی وضع هوا از شمال تا جنوب کشور
احد وظیفه با اشاره به ادامه ناپایداری‌های جوی در بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق کشور طی دو روز آینده، گفت: پیامد آن در استان‌های هرمزگان، فارس، کرمان و سیستان وبلوچستان، رگبار و رعدوبرق، وزش باد و در مناطق کوهستانی بارش برف خواهد بود. برای روز سه شنبه نیز در استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان ابرناکی، بارش پراکنده و گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از بعداز ظهر سه شنبه نیز به تدریج این سامانه از کشور خارج می شود. طی بعدازظهر امروز و روز دوشنبه نیز با شمالی شدن جریان‌ها در سواحل دریای خزر افزایش ابر، کاهش دما، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است. همچنین دریای خزر نیز امروز و فردا مواج است.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، در روز سه شنبه با استقرار جوی نسبتا پایدار در غالب مناطق کشور، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نیست.
وظیفه، آسمان تهران را در روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد توصیف کرد و گفت: بیشینه دمای این روز به 16 و کمینه آن به شش درجه بالای صفر می‌رسد. روز سه شنبه نیز آسمان این استان صاف، همراه غبارمحلی خواهد بود. دمای هوا در سردترین ساعت این روز 7 و در گرمترین ساعت 17 درجه خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها