پلیس فتا سراغ کانال جعلی فدراسیون فوتبال می‌رود

پلیس فتا سراغ کانال جعلی فدراسیون فوتبال می‌رود

در پی درج اخباری در فضای مجازی و کانال تلگرامی، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلیه اخبار رسمی فدراسیون فوتبال فقط از طریق سایت رسمی این فدراسیون اعلام می‌شود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته و دپارتمان داوران چه در گذشته و چه در حال حاضر مصاحبه ای در مورد تیم های متضرر از داوری در لیگ برتر نداشته است و اخباری که روز گذشته در رسانه ها منتشر شده، توسط کانال جعلی تلگرامی که با آرم و نشان فدراسیون اقدام به پخش اخبار می کند و با عث بوجود آمدن شبهاتی برای باشگاهها و رسانه ها شده است.
با پیگیری های به عمل آمده توسط حراست فدراسیون به زودی با گردانندگان این کانال که با نام اخبار فدراسیون فوتبال ایران و با آرم و نشان اختصاری این فدراسیون اقدام به پخش اخبار کذب می کند برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
از رسانه ها و همچنین باشگاههای فوتبال درخواست می شود. دیدگاههای کمیته ها و دپارتمان ها از جمله دپارتمان داوران را از طریق وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال و همچنین خبرگزاری های رسمی دنبال کنند. این فدراسیون هیچگونه کانال تلگرامی در فضای مجازی نداشته و یکی از کانال های تلگرامی که با عنوان «اخبار فدراسیون فوتبال ایران» و با لوگوی فدراسیون نسبت به درج اخبار کذب از قول این مجموعه اقدام می کند که از طریق پلیس فتا پیگیر برخورد با این کانال تلگرامی است.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها