بسیاری از ظرفیت‌های خلخال مورد بی‌توجهی قرار گرفته است

بسیاری از ظرفیت‌های خلخال مورد بی‌توجهی قرار گرفته است

بشیر خالقی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از ظرفیتهای شهرستان خلخال مورد بی‌توجهی قرار گرفته و این شهرستا‌ن آن طور که باید به جایگاه واقعی خود نرسیده که امیدواریم توجه به قابلیتها و ظرفیتهای این شهرستان مورد توجه واقع شود.

وی افزود: توجه به زیرساختهای ارتباطی یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند در توسعه و رونق این شهرستان موثر باشد و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در راستای شکوفایی استعدادهای گردشگری این شهرستان رهنمون شود تا بتوانیم این شهرستان را به قطب گردشگری منطقه تبدیل کنیم و از جاذبه‌های کم‌نظیر این شهرستان به نحو احسن استفاده کنیم.

نماینده مردم شهرستانهای خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود راه‌های ارتباطی این شهرستان می‌تواند در توسعه گردشگری این شهرستان بسیار موثر و تاثیرگذار باشد و این شهرستان را هم‌تراز با بسیاری از مناطق کم‌نظیر گردشگری کشور کند که به همین دلیل امیدواریم این موضوع مورد توجه مسئولان و دستگاههای اجرایی قرار بگیرد.

خالقی بیان کرد: اگر بتوانیم زیرساختهای ارتباطی این شهرستان را هر چه سریع‌تر ساماندهی کنیم به طور حتم می‌توانیم این شهرستان را به عنوان یک جاذبه گردشگری فوق‌العاده معرفی کنیم و به تمامی اهداف مورد در راستای استفاده از ظرفیتها و قابلیتهای این شهرستان برسیم.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم از ظرفیتهای گردشگری سلامت منطقه استفاده کنیم و در برنامه‌های توسعه باید ظرفیت‌های استان اردبیل در گردشگری سلامت مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم از تمامی ظرفیتهای گردشگری این استان به نحو احسن استفاده و جادذبه‌های گردشگری منطقه را به گردشگران و مسافران معرفی کنیم.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها