حدادی‌فر: بازی در عمان به نفع تیم‌های ایران نیست/ سبک بازی الاهلی شبیه العین است

حدادی‌فر: بازی در عمان به نفع تیم‌های ایران نیست/ سبک بازی الاهلی شبیه العین است

قاسم حدادی‌فر ضمن بیان این مطلب گفت: ما خودمان را آماده بازی با الاهلی می‌کنیم و خوشبختانه شرایط خوبی داریم. مقابل العین هم یک تساوی خوب گرفتیم. به هر حال آنها از هر لحاظ جزو سه تیم برتر آسیا هستند و گرفتن یک امتیاز در زمین حریف بد نبود. ما در آنجا بازی حساب‌شده‌ای انجام دادیم و بعد از شکست‌های پیاپی که در لیگ برتر داشتیم، حالا با این مساوی روحیه تیم عوض شده است.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه از آمادگی تیمش برای تقابل با الاهلی عربستان یاد کرد و اظهار داشت: ما فیلم چند بازی این تیم را دیده‌ایم. سبک بازی الاهلی شبیه العین است. آنها بیشتر روی نفوذ از عمق دفاع حریف تمرکز دارند و معتقدم بازی سختی درپیش خواهیم داشت. با این حال امیدوارم در عمان امتیاز بگیریم.

وی با اشاره انجام بازی‌های خانگی نمایندگان ایران در کشور عمان گفت: به نظر من بازی در عمان به سود تیم‌های ایرانی نیست. شما می‌بینید که آنها به جو ورزشگاه عمان و آب و هوای مسقط آشنایی بیشتری دارند و هواداران بیشتری نسبت به تیم‌های ایرانی دارند. اگر تیم‌های ما در ایران میزبان بودند، قطعاً شرایط فرق می‌کرد، ولی به هر حال باید با این وضعیت کنار بیاییم.

حدادی‌فر درخصوص شرایط فعلی خودش تصریح کرد: بعد از مصدومیت طولانی‌مدت، توانستم مدتی پیش به میادین برگردم. سعی می‌کنم خودم را در بهترین فرم ممکن قرار دهم. امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد تأثیرگذاری برای ذوب‌آهن داشته باشم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند در لیگ برتر سهیمه آسیا را کسب کند، تأکید کرد: ما سه شکست بسیار بد داشتیم و جایگاه‌مان را در رده سوم جدول از دست دادیم. با این حال ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم تا در لیگ برتر سهمیه آسیا را بگیریم.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها