محدودیت‌های ترافیکی همزمان با ۲۸ صفر در گرگان اجرا می‎‌شود

رئیس پلیس راهور شهرستان گرگان از اجرای محدودیت‌های ترافیی در سطح شهر گرگان همزمان با روز ۲۸ صفر خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها همزمان با مراسم سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در گرگان اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی همزمان با ۲۸ صفر در گرگان اجرا می‎‌شود

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر گرگان همزمان با روز 28 صفر اظهار داشت: این محدودیت‌ها هر ساله همزمان با برگزاری مراسم 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در گرگان اجرا می‌شود.

وی افزود: این مسیر‌ها، میدان شهرداری به سمت تقاطع شهدا و بالعکس، بلوار رسالت از ابتدای رسالت 23 تا تقاطع شهدا و بلوار رسالت، تقاطع آتش نشانی به سمت خیابان شهدا است.

رئیس پلیس راهور شهرستان گرگان همچنین گفت: خیابان پاسداران، سه‌راهی پارک شهر به سمت شهرداری، 15 متری خیابان شهید بهشتی به سمت شهرداری و چهارراه میدان به سمت شهرداری نیز محدودیت ترافیکی دارد.

سرهنگ مهاجر بسطامی اظهار کرد: مسیر‌های جایگزین، از میدان شهدا به سمت خیابان رازی، بلوار استاندارد و بلوار 5 آذر است.

وی با اشاره به اینکه این محدودیت‌ها 7 صبح فردا آغاز و تا پایان مراسم ادامه دارد، گفت: توقف همه وسایل نقلیه و تردد موتورسیکلت در مسیر‌های دسته‌روی تا پایان اجرای مراسم دسته‌روی ممنوع است.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها