کی‌روش: مربی بعدی ایران کسی است که هفته قبل گفت من اخراج می‌شوم

سرمربی تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با رسانه‌های ایرانی درباره خاطرات تلخ و شیرینش از بازی‌های تیم ملی، کار سخت در جام ملت‌ها و برنامه‌های تیم‌ملی صحبت کرد.

کی‌روش: مربی بعدی ایران کسی است که هفته قبل گفت من اخراج می‌شوم

به گزارش خبر فوری ؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران صبح امروز نشستی را با سردبیران رسانه ها برگزار کرد. او در این نشست به حضور هشت ساله در تیم ملی واکنش نشان داد و گفت:«بهترین بردهایم با ایران مقابل قطر و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ بود، بدترین باختهایم هم در برابر لبنان و ازبکستان در آن رقابت ها بود. من و تاج قصد داشتیم قرارداد چهار ساله پس از جام جهانی امضا شود ولی بعضی ها می خواهند مربی خودشان را بیاورند. همه می دانند مربی بعدی ایران کیست، همان کسی که هفته قبل گفت من اخراج می شوم.»


کی روش درباره جام ملتها و اینکه آیا دوباره هدایت تیم ملی را برعهده می گیرد گفت:« بعد جام ملت ها به دنبال زندگیم میروم. در حال حاضر حمایت وزارت ورزش از تیم ملی صفر است. وقتی سگ شکاری ندارید مجبورید از گربه استفاده کنید ولی هیچ چیزی من را متوقف نمی کند. به خوبی برای جام ملت ها اماده می شویم.»
سرمربی تیم ملی درباره جام جهانی 2022 گفت:«آرزویم حضور در پنج جام جهانی است.»

کارلوس کی‌روش در نشست خود با سردبیران و خبرنگاران رسانه‌های مختلف درباره بهترین پیروزی که در خاطر دارد اظهار کرد: در فوتبال پیروزی، بهترین دارو است و هر کدام ارزش خودش را دارد اما پیروزی مقابل قطر قبل از صعود به جام جهانی ٢٠١۴ برزیل و در ادامه پیروزی برابر با کره جنوبی در اولسان بهترین پیروزی ما بود زیرا آن بازی‌ها نقطه بازگشتی برای ما بود. نه تنها به خاطر صعود چون پشت آن بازی‌ها داستان‌های زیادی بود. همه بردها خوب هستند. مطمئنا کادر من ١١ شکستی که متحمل شدیم را هم در خاطر دارند چون بازنده خوبی نیستم و همه آن بازی‌ها را در خاطر دارند.

وی درباره این که چه شکست‌هایی را در ذهن دارد هم گفت: باخت مقابل لبان و باخت به ازبکستان در تهران از تلخ‌ترین شکست‌ها برای ما بود. فوتبال بدی بازی کردیم و استحقاق برد نداشتیم.

او درباره این که آیا برای دیدار برابر آرژانتین و اسپانیا حسرت می‌خورد گفت: باختیم اما درون خودمان راضی بودیم چون می‌دانستیم کار خوبی انجام دادیم. فوتبال به جزئیات کوچک مربوط است. در شغل ما جایی برای اشتباه نیست اما فکر می‌کنم بازی‌هایی مثل آرژانتین و اسپانیا و پرتغال که داوری منصفانه نبود. آن باخت‌ها در گلویم گیر کرده است. باخت مقابل عراق هنوز در گلویم است. در جام ملت‌ها بازی‌های سختی خواهیم داشت. تیم عراق بازیکنان خوبی دارد. امیدوارم در بازی ما و عراق، داور نتیجه را رقم نزند.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • تنها
    0

    خدا لعنت کنه کسایی رو که چشم ندارن دلخوشی مردم رو ببینن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها