کمپین #بدون_استثنا فرصتی برای قوه قضاییه/ نشان دهید که قانون برای همه است/ با متخلفین از قانون برخورد شود

براساس قانون منع بکارگیری بازنشستگان که توسط حسن روحانی رئیس دولت دوازدهم ابلاغ شد همه مدیران بازنشسته می بایست صندلی های خود را ترک کنند.

کمپین #بدون_استثنا فرصتی برای قوه قضاییه/ نشان دهید که قانون برای همه است/ با متخلفین از قانون برخورد شود

تمام مدیران بازنشسته که در مناصب دولتی و دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار هستند موظف هستند تا تاریخ اول آذرماه ۹۷ پستهای مدیریتی خود را به نیروهای جوان واگذار کند.

قانون اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، روز یکشنبه اول مهر سال ۹۷ برای اجرا ابلاغ شد و بر اساس آن، مهلت ۶۰ روز بازنشستگان برای ترک مشاغل داده شد.

این در حالی است که با توجه به پایان مهلت تحویل پست های مدیریتی توسط بازنشستگان مردم در فضای مجازی با داغ کردن هشتگ های مختلف از جمله استعفای شجاعانه و تشنگان قدرت نشان دادند که به شدت به دنبال اجرای این قانون و حذف مدیران بازنشسته هستند.

این در حالی است که برخی مدیران با ترفندهای مختلف از جمله پیگیری و بالا بردن درصد جانبازیشان تلاش کردند تا از این قانون مستثنا شوند تا همچنان به صندلی های خود چسبیده باشند.

به همین علت و با پایان مهلت قانونی حضور این مدیران بازنشسته کمپینی جدید برای آن دسته از مدیران بازنشسته که صندلی خود را ترک نکردند در فضای مجازی داغ شد به نام کمپین بدون استثنا که در میان مردم و مسئولین داغ شود.
از چهره های سرشناسی که به این کمپین وارد شدند و از قوه قضاییه درخواست کردند که بدون استثناء با متخلفین از قانون برخورد شود می توان به وزیر ارتباطات محمد جواد آذری جهرمی و شهیندخت مولاوردی اشاره کرد.


هلدینگ خبر فوری نیز با انتشار یک پست در صفحه توییتر خود در این باره نوشت: اجرای بدون استثنا قانون درخواست همه مردم است و خبر فوری بیش از این در دو کمپین استعفای شجاعانه و تشنگان قدرت از مدیران بازنشسته خواسته بود به قانون تمکین کنند. حالا نوبت قوه قضائیه است که نشان دهد قانون برای همه است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها