ادعای دختر بیلیاردباز؛ محرومیتم غیرقانونی است

ملی پوش بیلیارد بانوان محرومیتش از سوی فدراسیون را غیرقانونی می‌داند و می‌گوید آن را در نهادهای دیگر پیگیری خواهد کرد.

ادعای دختر بیلیاردباز؛ محرومیتم غیرقانونی است

طی روزهای اخیر موضوع محرومیت اولین مدال آور بیلیارد زنان ایران از سوی فدراسیون حاشیه های زیادی را برای این رشته به وجود آورده است. با اینکه اکرم محمدی دلیل محرومیت خود را در ابتدا مصاحبه اش بابت کمبود امکانات عنوان کرده بود، کمیته انضباطی فدراسیون بولینگ و بیلیارد خیلی سریع تشکیل جلسه داد و رای محرومیت ۲ ساله این دختر بیلیاردباز را رسانه ای کرد. البته رییس فدراسیون بیلیارد در روزهای اخیر تاکید کرده برخی مسائل اخلاقی باعث محرومیت اکرم محمدی شده و خود این ورزشکار هم از آن اتفاقات باخبر است. در نهایت به نظر می‌رسد لازم است حتی مراجع بالاتر به این قضیه ورود کنند تا مشکل تنها مدال آور بانوان ایران در این رشته حل شود.


اکرم محمدی درباره رأی‌ کمیته‌ انضباطی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس و محرومیت دوساله‌اش از سوی فدراسیون گفت: متأسفانه مسئولانی که این رأی را برای من صادر کردند، هیچ‌ مستندانی ارائه ندادند. در جلسه کمیته انضباطی تنها رئیس کمیته، دبیر فدراسیون و نایب‌رئیس فدراسیون حضور داشتند و این جلسه بدون حضور نماینده وزارت ورزش و کسانی که طبق آیین نامه باید در این کمیته حضور داشته باشند، برگزار شد.


وی افزود: با توجه به برگزاری کمیته انضباطی غیرقانونی از سوی فدراسیون و پیگیری های اینجانب از سمت وزارت ورزش اعلام شد که کمیته انضباطی به دلیل عدم حضور نمایندگان وزارت ورزش وجاهت قانونی ندارد. با این حال فدراسیون به دستور وزارت ورزش اهمیت نداده و با نادیده گرفتن موضوع می خواهد کمیته استیناف را فردا برای بررسی مجدد رأی صادر شده در کمیته انضباطی غیر قانونی برگزار کند.
اولین مدال آور بیلیارد زنان در ادامه صحبت هایش گفت: این اتفاقات نشان می دهد که فدراسیون و رییس فدراسیون در صدد حذف بنده بدون ادله قانونی از این ورزش می باشند. بنده بابت احقاق حقم به دستگاه های نظارتی و بازرسی کشور نیز مراجعه کردم؛ اما آنطور که ظاهر امر پیداست مسائل پشت پرده نامتعارف در فدراسیون در صدد به انحراف کشیدن سیر جریان رسیدگی دارند.


اکرم محمدی که با رای کمیته انضباطی حداقل باید یک سال دور از میادین باشد، گفت: باتوجه به اینکه تاکنون تمام هزینه های اعزام های برون مرزی خود را شخصا پرداخت کرده ام و عناوین و افتخاراتی را بدون حمایت فدراسیون برای کشورم کسب کرده بودم، نه تنها از این افتخار آفرینی ها قدردانی نشد؛ بلکه به دروغ اتهاماتی به بنده وارد کرده اند. در آینده ای نه چندان دور اینگونه رفتارها باعث می شود که بازیکن ها دلسرد شده و علی رغم میل باطنی شان جذب کشورهای دیگر شوند. آقای اسکندری با محروم کردن من می خواهند روی تخلفات فدراسیون سرپوش بگذارند و طبیعتا اگر نیروهای نظارتی و بازرسی این روند را متوقف نکنند، فعالیت با این فدراسیون دچار مشکل می شود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها