ثبت ۲۵۰۰ پروژه راهداری کشور در سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمانهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با راه‌اندازی سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی، بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه راهداری کشور در این سامانه ثبت می‌شود.

ثبت ۲۵۰۰ پروژه راهداری کشور در سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی

بابک طالبی، ظهر امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی در یزد اظهار داشت: بهره‌مندی از سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی از مهرماه امسال در ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور آغاز شده و یزد، هفدهمین استانی است که دوره آموزشی در آن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در کل کشور بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه توسط ادارات راهداری در دست اجرا است، افزود: حجم بالای پروژه‌ها، ضرورت استفاده از سامانه مدیریت و نظارت را افزایش می‌دهد که سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی نیز به همین منظور طراحی و اجرا شده است.

طالبی خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که در این سامانه وجود دارد، امکان نظارت کارفرما بر روند اجرای پروژه و حذف اسناد کاغذی از سیستم اداری است.

وی ادامه داد: با برگزاری دوره‌های آموزشی استفاده از این سامانه برای کارکنان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین پیمانکاران و مشاوران، مرحله استفاده از این سامانه نیز به سرعت آغاز می‌شود که بر این اساس در استان یزد طی امروز و فردا، مراحل آموزشی سامانه طی می‌شود و از روز ششم دی‌ماه، کار استفاده از سامانه در ادارات راهداری آغاز می شود.

طالبی تاکید کرد: به طور قطع کار در هر فضای جدیدی مشکلات و نواقصی به دنبال خواهد داشت اما به طور قطع بعد از گذشت مدتی با رفع نواقص، کار در فضای سامانه لذت‌بخش خواهد بود زیرا مزایای این سامانه بسیار است و کار را به شکل چشمگیری تسهیل می‌کند.

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمانهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد: تلاش ما این است که یک نرم افزار قدرتمند و کارآمد در اختیار کاربران در ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گیرد.

گفتنی است؛ دوره آموزشی استفاده از سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی راهداری به مدت دو روز در یزد اجرا می‌شود و پس از پایان دوره آموزشی، یزد به عنوان هفدهمین استان کشور، استفاده از این سامانه در روند اداری پروژه‌ها را از ششم دی‌ماه آغاز خواهد کرد.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها