پرویزی: به هیچ وجه قصد توهین به فرهنگ و آداب مردم خراسان جنوبی را نداشته‌ام

پرویزی: به هیچ وجه قصد توهین به فرهنگ و آداب مردم خراسان جنوبی را نداشته‌ام

به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید علی‌اکبر پرویزی در جمع خبرنگاران رسانه‌های مکتوب استان اظهار داشت: هیچ مسئول و مدیری نمی‌تواند ادعا کند مسیری که می‌رود یا سخنانی که به زبان جاری می‌کند عاری از خطا و اشتباه است و اگر هم شخصی این گونه ادعا کند قطعاً دچار توهم و خطا است.

وی افزود: همه ما انسانیم و نمی‌توانیم عاری از خطا و اشتباه باشیم من هم گفته‌ام که صداقت و شهامت عذرخواهی در مورد مشکلاتی که ممکن است وجود داشته باشد را دارم و در این موضوع هم به هیچ وجه قصد توهین به فرهنگ و آداب مردم خوب و متدین استان خراسان جنوبی را نداشته‌ام و تنها مثالی را در مورد آداب و رسوم مناطق و اقوام گفتم که قطعاً منظورم رسوم مردم این منطقه نبوده و چنانچه باعث رنجش مردم شریف و متدین استان شده عذرخواهی کرده و حتماً در فرصت مناسب توضیحات بیشتری خواهم داد.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در 20 روز گذشته حواشی زیادی پیرامون برخی سخنانی که در جمع هنرمندان گفته شده بود ایجاد شده اما بنده به دلیل حفظ آرامش در بین مردم و از دست ندادن فرصت خدمت به آنان به هیچ یک از آنها واکنش نشان ندادم.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم فضایی فراهم شود تا بتوانم توضیحاتی راجع به برخی حواشی که ایجاد شده بدهم افزود: پرداختن به حواشی، فرصت خدمت را از مسئولان می‌گیرد و این ظلم بزرگی است به مردم شریف و متدین استان خراسان جنوبی به همین دلیل در 20 روز گذشته تلاش کردم تا سکوت کنم.

وی با بیان اینکه اگر فرصت ارائه توضیحات بیشتر فراهم می‌شد شاید این سوء برداشت‌ها شکل نمی‌گرفت افزود: بعضی اخباری که از نشست با هنرمندان در رسانه‌ها منعکس شد بیانگر مطلب گفته شده نبود چرا که هیچ‌گاه قصد بی‌احترامی به فرهنگ‌ها و یا آداب و رسوم مردم متدین و ولایتمدار خراسان جنوبی و حتی خراسان شمالی را نداشته‌ام.

مقام عالی دولت در استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: متاسفانه بعد از آن جلسه برخی ویژگی‌ها به بنده نسبت داده شد که هیچ تناسبی با روحیات و ویژگی‌های بنده نداشته و ندارد، اما فضای سیاسی و برداشت‌های شخصی که بعد از موضوع به ویژه در فضای مجازی ایجاد شد سبب برخی برداشت‌های نادرست و موضع گیری‌هایی شد که سبب به وجود آمدن حواشی بسیار زیادی شده است.

پرویزی با اشاره به اینکه به فرهنگ و آداب و رسوم مردم متدین این استان اعتقاد قلبی دارم افزود: قصد ما مسئولان خدمت به مردم و فراهم کردن شرایط بهتر برای توسعه و پیشرفت استان است نه ایجاد رنجش خاطر و آزرده کردن خاطر مردم شریف استان است.

وی ادامه داد: با تمامی حواشی و مسائلی که در 20 روز اخیر اتفاق افتاد تلاش کردیم تا بیشتر از گذشته به امور مرتبط با توسعه استان پرداخته و فرصت تلاش و خدمت را ازدست ندهیم که خداوند نیز توفیق این امر را حاصل کرده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها