ضرب و شتم جانباز قطع نخاع آمر به معروف، توسط آقازاده دوتابعیتی!

در یکی از کم سابقه ترین اتفاق برای آمران به معروف در ماه محرم، نصیب جانباز مظلوم قطع نخاع ۷۵ درصد آقای حسینعلی محمدی شد، اما قربانی این اتفاق تلخ و شهید زنده که برای بار اول به علت فشار روحی و همچنین ...

ضرب و شتم جانباز قطع نخاع آمر به معروف، توسط آقازاده دوتابعیتی!

در یکی از کم سابقه ترین اتفاق برای آمران به معروف در ماه محرم، نصیب جانباز مظلوم قطع نخاع ۷۵ درصد آقای حسینعلی محمدی شد، اما قربانی این اتفاق تلخ و شهید زنده که برای بار اول به علت فشار روحی و همچنین ضربات وارده به محل ضایعه نخاعی گردن قصد یاد آوری و مرور آن را نداشت و حاضر به مصاحبه نبود ولی با اصرار ما دقایقی اینگونه گفت: بنده بر حسب وظیفه شرعی خود و احساس دینی که نسبت به خون پاک و مقدس همرزمان شهیدم دارم نمی توانم بر روی بسیاری از منکرات و بی عدالتی های اطرافم چشم بپوشم و معمولا هر کجا ببینم منکری صورت گرفته خواه فرد مورد خطاب خوشحال شود یا ناراحت حرفم را می‌زنم که خوشبختانه قریب به اتفاق این موارد چون با روی خوش و گشاده بوده مورد استقبال قرار گرفته است.
وی افزود : همزمان با ایام محرم و تقارن هفته امر به معروف تصمیم گرفتم با همین ویلچر به بعضی از ادارات و محیط های عمومی رفته و در حد وظیفه خود و در صورت مشاهده مواردی به آنها یادآوری کنم شاید از من جانباز بهتر قبول کنند تا یک فرد عادی.

وی در تشریح موضوع یاد شده گفت:هفته قبل برای انجام کاری اداری به یکی از ادارات کل جنوب کرمان رفتم و پس از اینکه ضرورت حفظ حجاب اسلامی بویژه برای قشر کارمند را برای یکی از خواهران کارمند یادآور شدم، ایشان با کمال میل پذیرفت و استقبال کرد و هنگامی که در حال برگشت از آن اتاق بودم ناگهان از پشت سر، برخورد مشت های سنگینی را برگردن و سر خود احساس کردم و پس از اینکه ویلچرم میان میز و صندلی گیر کرده بود مجددا مورد حمله این فرد قرار گرفتم که با وساطت کارمندان اداره از دست این اوباش رها شدم و وی شروع کرد حرف های سراسر توهین زدن و گفت شما خانواده شهدا و جانبازان به اسم شهید هرچه در مملکت بود بردید و خوردید و چرا از سر مردم دست بر نمی داریدو… که بعد از آن بر اثر ضربات وارده به محل ضایعه نخاعی راهی بیمارستان شدم.
محمدی در ادامه گفت: پس از این حادثه وتحقیقاتی که انجام شد مشخص شد که فرد هتاک، دوتابعیی و پسر یکی از مسئولین شهرستان است و کارمند آن اداره کل نبوده ولی خود را همه کاره می داند و با استفاده از رانت پیمانکار پروژه های زیادی در این اداره کل است و تا کنون توانسته از این طریق ثروت هنگفتی رقم بزند.

مسئولین خبر دارند که چه مارهایی را در آستین انقلاب می پروراند
این جانباز دفاع مقدس افزود: حال سوال من این است آیا در نظام جمهوری اسلامی که هزاران شهید خون خود را برای اعتلای آن تقدیم کردند شایسته است فردی دوتابعیی و به اصطلاح روشن فکر که معلوم نیست دل در گرو کدامین هدف و سر در آخور کدام کشور بیگانه دارد، نان و نمک آن را بخورد و هر روز از مزایای آن فربه تر شود، اینگونه تمام مقدسات و شرع ما زیر سوال ببرد و آیا مسئولین بالادستی از زیرمجموعه خود خبر دارند که چه مارهایی را در آستین انقلاب می پروراند.

*این حرکات ما را در راهمان استوارتر می کند

وی در آخر با اشاره به سخن امام خمینی(ره) در عزای شهادت شهید مطهری توسط منافقین گفت: همانگونه که امام راحل فرمود" با ریختن خون عزیز ما، تأیید شد انقلاب ما. این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزیهاست. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‏‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‏‌شود. ما از مرگ نمی‌‏ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید برای اینکه منطق ندارید. اگر منطق داشتید که صحبت می‏‌کردید؛ مباحثه می‌‏کردید. لکن منطق ندارید، منطق شما ترور است!"، اکنون هم ما با تاسی و الگوبرداری از این فرمایشات گهربار از اینگونه حملات افراد زبون و اوباش ترسی نداریم و این حرکات ما را در راهمان استوارتر می کند.

*درخواست امام جمعه جیرفت از دستگاه قضا برای برخورد با ضارب جانباز قطع نخاع

لازم بذکر است حجت الاسلام والمسلمین کرمی پور امام جمعه جیرفت نیز با اشاره به حادثه فوق در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: دادستان محترم و دستگاه قضایی باید با فرد خاطی که در یکی از ادارات دولتی با یک جانباز درگیری فیزیکی پیدا کرده است با قاطعیت برخورد کنند./ منبع: باشگاه خبرنگاران

000

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • سعید شیروانی
    0

    اللهم العن الجبت والطاغوت

  • رضا
    0

    سلام برادر جانباز منم مثل شما در فاو مورد شیمیایی قرار گرفتم الان این مزد ما هستش هنوز زود هستش وقتی نویسنده خبر جرات فاش شدن اسم این جلاد خونخوار رو ندارد .باید گفت وای بر ما هنوز زود هستش و کلامی به مسیولین گردن کلفت روزی جوبش این کارها رو خواهی خورد

  • احمدابادی
    0

    سلام خدمت شما وهمه جانبازان عزیز که از وجود خودتون مایه گذاشتین تا ما امروز راحت باشیم امیدوارم که مسیولین چشمشون رو باز کنن واین همه بد حجابی وبی بندوباری که در این جامعه اسلامی اتفاق میافته رو ببینن

  • سید رضا
    0

    اجرکم عندالله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها