این زن مشهور خودش را به دکتر خون آشام سپرد +عکس

صابون معجزه آسایی با خون ویکتوریا بکهام تولید شده که موجب التیام بخشی به پوست و درمان می شود.

این زن مشهور خودش را به دکتر خون آشام سپرد +عکس

ویکتوریا بکهام 1200 پوند خرج مرطوب کننده ای کرد که از خون خودش ساخته شده و ادعا می کند عامل فوق العاده ای برای التیام است.

این طراح مد 44 ساله، در استوریاینستاگرام خود نشان داد که اکنون از ویژگی های ضدپیری این کرم که توسط دکتر باربارا ایتورم ساخته شده است، استفاده می کند و ابتدا خودش فاش کرد که این هفته از این محصولی که توسط دکتر باربارا استورم ساخته شده استفاده خواهم کرد.

این پزشک برای روش های درمانی خونی اش معروف است، که عموماً به عنوان مراقبت های صورت خون آشام شناخته می شود. در طی مشاوره اولیه بیماران، کمی از خون آن ها از طریق یک سرنگ فلزی گرفته می شود که برای ترمیم زخم ها سوق داده می شوند. این مرحله برای تولید پروتئین های درمانی استفاده می شود.

این مرطوب کننده اگر بصورت منظم مصرف شود، می تواند منجر به کاهش التهاب، تقویت بافت و رشد کلاژن شود.

این موضوع پس از آن صورت گرفت که ویکتوریا در هفته گذشته دخترش هارپر را درمان کرد و این موضوع را دراستوری اینستاگرامش که 23.9 میلیون فالوور دارد به اشتراک گذاشت.

سال گذشته در ماه ژانویه، این کارآفرین مد رازهای زندگی روزمره خود را برای داشتن پوست زیبایش فاش کرد که 1.246 پوند ارزش محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایش اش است.

ویکتوریا مادر چهار فرزند پذیرفت که برای مراقبت روزمره از پوستش 648 یورو هزینه می کند و او خودش را بالوازم آرایشی به قیمت 366 پوند آرایش می کند.

ویکتوریا 124 پوند برای محصولات بدن و 66 پوند برای محصولات روزانه مراقبت از موهایش، هزینه می کند.

منبع: رکنا

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها