مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

ثبت نام گسترده تانوما آغاز شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از آغاز ثبت نام گسترده تانوما (اتصال فیبر نوری به اماکن) خبر داد.

ثبت نام گسترده تانوما آغاز شد

به گزارش خبر فوری ، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد: در راستای تسهیل شرایط برای استفاده تمام مشتریان به‌خصوص مشتریان خانگی از فیبر نوری، درگاه جداگانه‌ای در پرتال شرکت برای ثبت‌نام و استفاده مشتریان از خدمات فیبر نوری در نظر گرفته‌شده است که همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، در اختیار تمام متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: با تغییرات ایجادشده، درگاه جدید tci.ir/ftthreg در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا با سرعت و سهولت بیشتری خدمات فیبر نوری شرکت مخابرات ایران را دریافت کنند.

وی افزود: ارائه این سرویس در کمترین زمان، مدیریت یکپارچه، و ایجاد تسهیلات خاص در سراسرکشور و ایجاد برنامه و زمان بندی دقیق واگذاری این سرویس از مزیت های مهم این درگاه جدید است .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تمرکز شرکت به منظور تجاری سازی سرویس تانوما و استفاده بیشتر مشتریان خانگی از این سرویس افزود: در این راستا شرایط ویژه ای برای دریافت سرویس فیبر نوری اعلام شده است که شامل کابل کشی رایگان ، ارائه مودم با شرایط خاص و اعمال تخفیفات ویژه برای مشتریان می باشد .

مهندس سیدمجید صدری افزود: تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران می‌توانند از ۱۲ بهمن‌ماه با مراجعه به نشانی www.tci.ir/ftthreg از تخفیفات طرح تانومای ویژه که تا پایان سال ادامه دارد، استفاده نموده و از خدمات سرویس فیبر نوری مخابرات ایران (تانوما) بهره‌مند شوند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها