گزارش خبرفوری از بایدها و نبایدهای بیمه بیکاری:

پایه حقوق بیمه بیکاری سال 98 چقدر خواهد بود؟/ کمترین و بیشترین مبلغ حقوق مربوط به چه سال هایی بوده است؟

میزان مقرری روزانه بیمه بیکاری، ۵۵ درصد متوسط مزد و یا کارمزد روزانه بیمه شده است، به مقرری افراد متاهل و متکفل، به ازای هر یک از افراد تحت تکفل تا ۴ نفر مبلغ ۱۰ درصد حداقل دستمزد زمان بیکاری (شروع بیکاری) افزوده می شود

پایه حقوق بیمه بیکاری سال 98 چقدر خواهد بود؟/ کمترین و بیشترین مبلغ حقوق مربوط به چه سال هایی بوده است؟

به گزارش خبرنگار خبر فوری ، طبق ضوابط مالی ناظر بر تهیه و تدوین لایحه بودجه سال 98 کشور دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی در بند اول موظف شدند : ضریب ریالی افزایش حقوق سال 98 را به طور متوسط 20 درصد لحاظ کنند و رقم قطعی ضریب به تصویب هیات وزیران خواهد رسید. افزایش حقوق 98 و دستمزد مشمولین قانون کار و مستمری‌ها هم 20 درصد تعیین می شود و رقم قطعی افزایش به تصویب شورای عالی کار خواهد رسید.

به احتمال زیاد افزایش حداقل حقوق و دستمزد سال 98 مشمولین قانون کار و مستمری‌ها با وجود برخی مخالفت ها همان 20 درصد تعیین خواهد شد ، حداقل حقوق و دستمزد سال 97 برابر با 11,140,573 ریال بود که اگر همان بیست درصد اضافه شود رقم تقریبی 230 هزار تومان به پایه اضافه می شود.

در بند (ب) ضوابط مالی آمده است سقف اعتبار مربوط به سرانه اضافه کار کارکنان را در بودجه سال 98 حداکثر معادل اعتبار سرانه اضافه کار در سال 97 پیش‌بینی کنند، در این بین یکی از موارد دیده شده حق بیمه بیکاری در سال آینده خواهد بود.

حداقل حقوق بیمه بیکاری در سال جاری ۱۳۹۷ مبلغ ۱۱۱۱۲۶۹۰ریال است که برطبق بودجه پیشنهادی بیمه بیکاری هم رقمی بالغ بر بیست درصد اضافه خواهد داشت که البته شامل پایه حقوق بیمه بیکاری در یک ماه است.

میزان مقرری روزانه بیمه بیکاری و افراد متاهل

میزان مقرری روزانه بیمه بیکاری، ۵۵ درصد متوسط مزد یا حقوق و یا کارمزد روزانه بیمه شده است. به مقرری افراد متاهل و متکفل، به ازای هر یک از افراد تحت تکفل (حداکثر تا ۴ نفر) ۱۰ درصد حداقل دستمزد زمان بیکاری (شروع بیکاری) افزوده می شود، اما در هر حال میزان مقرری بیمه بیکاری نباید از حداقل دستمزد تعیین شده برای هر سال کمتر و از ۸۰ درصد متوسط مزد یا حقوق بیمه شده بیشتر باشد.

اگر مقرری بیمه بیکاری فرد در سال97 حداقل حقوق باشد ، در سال98 هم حداقل سال جدید را میگیرد که بنابرقوانین افزایش دارد ولی اگر مقرری شخص در سال قبل بیش از حداقل باشد ، در سال جدید مشمول افزایش نمی گردد.

یکی از سوالات پرشمار افراد در مورد پرداخت مابه التفاوت فروردین ماه است که همیشه با حقوق جدید اردیبهشت ماه در خرداد 98 انجام می شود.

چه کسانی بیمه بیکاری دریافت نمی کنند

براساس این گزارش، یکی از شرایط استحقاق بیمه بیکاری ، احراز بیکاری غیر ارادی شامل اخراج یا آسیب در حین کار است وکارگری که شخصا کار را ترک کند بیمه بیکاری به وی تعلق نمی گیرد.

مطابق قانون بیمه بیکاری ، بند ب از ماده 6 شخص بیکار مکلف است ظرف 30 روز از تاریخ اخراج یا بیکاری به واحدکار و اموراجتماعی مراجعه کند، مراجعه بعد از 30 روز صرفا با عذر موجه و تشخیص هیات حل اختلاف تا 3 ماه امکان پذیر است.

با استناد بند ب ماده ۶ قانون بیمه بیکاری ،بیمه شده بیکار ازتاریخ وقوع بیکاری ظرف یک ماه به اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی مراجعه ودرخواست اشتغال بکار در شغل تخصصی یا مشابه را نماید در صورتی که نتواند ظرف سی روز مراجعه کند ودر صورت موجه بودن می تواند تا سه ماه از تاریخ وقوع بیکاری به اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی جهت استفاده از مقرری بیمه بیکاری مراجعه کند.

حق بیمه بیکاری کارگران

حداقل دستمزد ماهانه کارگر در سال 1397 مبلغ یک میلیون و صد و چهارده هزار و صد و چهل تومان معادل 1114140 تومان است که با احتساب حق مسکن و بن نقدی، حداقل حقوق برای کارگر مجرد و کارگر متاهل دارای یک فرزند متفاوت است.

کارگر اخراجی پس از اخراج یک ماه فرصت دارد تا به هیئت‌های حل اختلاف وزارت کار مراجعه و درخواست مقرری بیمه بیکاری کند. در صورت عذر موجه مثل بیماری یا... امکان مراجعه تا حداکثر سه ماه نیز وجود دارد. این مدت برای کارگرانی که از خدمت سربازی یا حضور در جبهه مراجعه می‌کنند و کارفرما از پذیرش آن‌ها خودداری می‌کند دو ماه است.

شرایط پرداخت بیمه بیکاری

از شرایط اصلی پرداخت بیمه بیکاری در ابتدا اخراج از محل کار، پرداخت حداقل شش ماه حق بیمه و داشتن یک سال قرارداد کار با پرداخت حق بیمه است ، سوالی که در اینجا پیش می آیند این است که مقرری بیمه بیکاری شامل چه کسانی می‌شود؟

بیمه‌شدگانی که بدون میل و اراده بیکار شوند در صورتی که دارای حداقل شش ماه سابقه پرداخت حق‌ بیمه باشند می‌توانند از مقرری بیمه بیکاری استفاده کنند.

آن دسته از بیمه‌شدگانی که به علت بروز حوادث غیرمترقبه مانند سیل، جنگ، زلزله و آتش‌سوزی بیکار می‌شوند، برای دریافت مقرری بیمه ‌بیکاری نیاز به داشتن حداقل سابقه ندارند و حتی اگر در روز اول کار بر اثر این حوادث بیکار شوند، می‌توانند مقرری بیمه‌ بیکاری دریافت کنند.

متقاضیان بیمه بیکاری که کار خود را به صورت غیر ارادی از دست بدهند برای دریافت مقرری بیمه‌ بیکاری حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز از تاریخ بیکاری می‌توانند موضوع را به واحدهای اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی محل اطلاع دهند و آمادگی خود را برای اشتغال به کار تخصصی و یا کار مشابه آن اعلام کنند.

بیمه بیکاری متاهلین چگونه محاسبه می شود؟

این می‌تواند سوال بسیاری از بیمه‌شدگان مشمول بیمه بیکاری باشد در واقع میزان مقرری روزانه بیمه شده بیکار، معادل ۵۵ درصد متوسط مزد یا حقوق و یا کارمزد روزانه فرد بیمه‌شده است.

البته به مقرری افراد متاهل یا متکفل، (تا حداکثر چهار نفر از افراد تحت تکفل) به ازاء هر یک از آنها به میزان ۱۰ درصد حداقل دستمزد افزوده خواهد شد، اما در هر حال مجموع دریافتی مقرری بگیر نباید از حداقل دستمزد کمتر و از ۸۰ درصد مزد و حقوق وی بیشتر باشد.

نکته آخر

بررسی وضعیت افزایش حقوق کارمندان دولت به طبع آن بیمه بیکاری نشان می دهد در پانزده سال گذشته بیشترین افزایش حداقل حقوق در سال ۱۳۹۲ اتفاق افتاده است . در این سال حقوق کارمندان افزایشی ۲۵ درصدی را تجربه کرد . با این حال میزان افزایش حقوق در این سال همچنان ۹.۷ درصد کمتر از نرخ تورم بود.

بر این اساس در پانزده سال گذشته هفت سال میزان افزایش حداقل دستمزد کمتر از نرخ تورم و هشت سال کمی بیش از نرخ تورم بوده است .

بیشترین شکاف حقوق و تورم در سال ۱۳۹۱ اتفاق افتاده است . در این سال نرخ تورم ۳۰.۵ درصد بود اما حقوق کارمندان ۱۵ درصد افزایش یافت این به معنای تحلیل و کاهش قابل توجه قدرت خرید در کشور بود .

پس از آن در سال ۱۳۸۶ نیز میزان افزایش حقوق نسبت به تورم عقب ماندگی مشهودی داشت و اما در سال آینده همانطور که گفته شد 20 درصد افزایش حقوق خواهیم داشت اما به اذعان نمایندگان محلس شورای اسلامی این رقم ناعادلانه است و برای کسانی که کف حقوق را دریافت می کنند این افزایش از نرخ تورم کشور هم کمتر خواهد بود و در زمانی که تعدیل نیرو در بیشتر شرکتها فراگیر شده است افزایش بیمه بیکاری هم دردی دوا نخواهد کرد و این رقم باید بیشتر و طبق تورم شود.

گفتنی است، این گزارش براساس مستندات سالهای گذشته بیمه بیکاری و قوانین این حوزه بررسی و نوشته است که البته ما هم امیدواریم رقم حقوق سال آینده بیشتر شود.

43

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 370
  • علی
    0

    هرچه حقوق اضافه بشه ۳برابرآن افزایش تورم بوجود میاد یعنی بیمه اضافه میشه .مالیات اضافه میشه .

    نظرات شما -
    • ص/جمالی گلپایگان
      0

      بنده متاهل دارای د و فرزند کسی از عزیزان هست راهنمایی کند سال جدید چقد به تومن اضافه میش ممنون از راهنمایی

  • بیچاره
    0

    اقایون که وعده میدادن که ما تورم تک رقمی میکنیم حالا کجاهستن این مسلمانان

  • کرامت
    0

    متاسفانه برای پرداخت همین مقدارکم هم پلیس بازی شدیدی راه انداختن وبشدت تعقیب میکنن فردبیکاررا

    نظرات شما -
    • حسن محمدی
      0

      بیمه بیگاری اسفند ماه کی واریزمیشه

  • arezoodavodi
    0

    سلام ایا فقط بدداشتن ۶ماه سابقه بیمه و بدون قرارداد میشه بیمه بیکاری گرفت یا ن توروخدا راهنمایم کنید ممنون‌میشم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      در صورتی میتونید بیمه بیکاری بگیرید که از طرف همون جایی که بیمه براتون پرداخت میشده نامه بگیرید که شمارا به اجبار بیرون کردند و فعلا نبازی به شما ندارند ولی باید قرارداد امضا کنند چون بدون قرارداد دوطرفه نمیتونید کاری انجام بدید

  • حسین
    0

    من سه نفر تحت تکفل دارم ولی سال ۹۷ همون حداقل مزد کارگر یعنی تقریباً یک میلیون و صد و یازده هزار(۱،۱۱۱،۰۰۰تومان)را میریزند بحساب!!!کسی میدونه جریان چیه؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      سلام دوستان من سه سال واسه یه آقایی کار میکنم سه تا شرکت داره بعد بیمه منو هر دفعه از یه شرکتش میریخته الان بخوام واسه بیمه بیکاری مراجعه کنم مشکلی ندارم؟؟؟؟لطفآ جوابمو بدید

  • حسن بیگی
    0

    ایا حقوق کسی ک از سال ۹۷بیمه بیکاری میگیره هم زیاد میشه یا فقط کسانی که از۹۸بیمه بیکاری میگیرن ۱۵۱۶میشه بیمه شون

  • حسن محمدی
    0

    بیمه بیگاری اسفند ماه کی واریز میشه

  • ایازخرمی
    0

    سلام خسته نباشین من هردوماه یا بار ساعت ۱۲:۳۰دقیقه پول به حسابم واربزمیشد ولی این ماه هنوزپرداخت نشده میشه دلیلشو بدونم باتشکر

  • بهمن صبا حی زاده
    0

    چرا بیمه بیکار حقوقش امروز واریز نشده کی میریزن پس

  • سعید جباری
    0

    حقوق این ماه که پانزدهم میریزن امروز واریز نشده با ضافه این چه قانونیه انهای که بیشتراز حداقل حقوق را میگیرن افزایش حقوق ندارن در این صورت شاغلین هم باید همین طور باشه پس چرا برای شاغلین افزایش حقوق برای همه پایه ها شامل میشود ولی در بیمه بیکاری فقط افزایش حقوق شامل حداقل حقوقه

  • علی مهری
    0

    حقوق بیمه بیکاری فروردین ۹۸ چه موقع واریزمیشود؟

  • وهاب ملکی
    0

    دوستان مال منم واریز نشده کسی خبر داره چرا واریز نشده؟

  • محمدرضا
    0

    حقوق ما کی واریز میشه

  • محمدرضا محمدی
    0

    هنوز واریز نشده

  • شیری
    0

    ساعت ۱۴:۲۶ است ۱۵ فروردین ۹۸ هنوز خبری از واریز بیمه بیکاری نیست

    نظرات شما -
    • بابک صفاری جورشری
      0

      حقوق تا این لحظه واریز نشده کسی میدونه علتش چیه؟

  • رضا
    0

    چرا حقوق این ماه هنوز واریز نشده برای کسی واریز شده خبر بده

    نظرات شما -
    • حسن وطن دوست
      0

      سلام ماله منم واریزنشده نگران کننده نیست واسه هیچکس واریزنشده

    • ابوبکر
      0

      الان ساعت 17:15دقیقه. امروز فکر نکنم بریزن

  • علی صادقی
    0

    حقوق ماهم واریز نشده کسی خبر داره دلیلش چیه زمان واریزو کسی نمیدونه؟

  • مینا محمدی
    0

    حقوق فروردین ماه رو کی واریز میکنن دوستان؟

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      سلام برامن ریختن

  • امین
    0

    چرا تا الان ساعت ۱۵:۳۳دقیقه هنوز حقوق بیکاری واریز نشده کی واریز میشه

  • علی
    0

    اقا ما گرفتاریم کی میریزن

  • محمدرضا محمدی
    0

    چرا واریز نکردن کسی میدونه

  • امین
    0

    حقوق بیکاری چرا واریز نشده

  • امین
    0

    حقوق بیکاری چرا واریز نشده

  • م پر
    0

    برای کسی واریز شد بیمه بیکاریش؟

  • حسین
    0

    به قرآن گرفتارم

  • شاهین
    0

    حقوق این ماه رفت انگار کمک به سیل زدها

  • روح الله رستم پور
    0

    حقوق بیمه بیکاری به حساب می‌آید

    نظرات شما -
    • روح الله یزدانی
      0

      سلام اگه براکسی واریز شد لطف کنه خبر بده ممنون

    • علی کاظمی
      0

      چرا حقوقی پانزده فروردین نود هست و واریز نکردن آخ چرا..........

  • علی اکبر
    0

    اق‌برا کسی واریز کردن خبر بده

  • هاشم
    0

    آرومن نمی‌دونم پول نریزن باید چه کا ر کنم با این وضعیت پس کی جونم به لبم رسیده

  • قاسم
    0

    اق چه کنیم با بی پولی

  • حمیدرضا
    0

    سلام امروز ۲۵ فروردین ۹۸ هست، ساعت حدودا ۱۹، هنوز مقرری ماه اسفند واریز نشده! ایا فزایش پایه حقوق در سال ۹۸ تاثیری در میزان پرداخت مقرری داره؟

  • محسن سلطانی
    0

    سلام روح الله رستم پور انشاالله زودتر بریزن خیلی گرفتاریم

  • علی
    0

    خواهرشا بیا هرکی حقوق واریز شد اطاع بدند

    نظرات شما -
    • Shamani
      0

      کسی میدونه کی واریزی انجام میشه شنبه میریزن یا نه ؟؟

  • مجید اصفهانی
    0

    سلام دوستان امروز واسه کسی حقوق ریختن ..؟

    نظرات شما -
    • محمد رجبی
      0

      از اول بهمن۹۷ بیمه بیکاری دارم هنوز حقوقی برام نریختن چرا؟

    • م. پر
      0

      برای من 5 ماه طول کشید همه رو با هم جمع میکنن میریزن

    • کاظم
      0

      سلام برام اهم واریزنشده

  • مجید
    0

    بیمه بیکاری اسفند 96 که قرار بود فروردین 98 واریز بشه چرا واریز نشده ؟ آیا برای کسی در تهران واریز شده اطلاع بده.

  • هادی زنگنه
    0

    حقوق فروردین کی واریز میشه هرکه میدونه بکه

  • سیروس
    0

    امروز ۱۵/۱/۹۸ ساعت ۲۱:۲۹ دقیقه به تبریز ریخته نشده!

  • فرهاد تبریز
    0

    من از تبریز تا این ساعت حقوق بیمه بیکاری پرداخت نشده

  • حمید
    0

    نمیریزن اقا من بد جوری گیرم

  • رضا روشنایی
    0

    من صبح رفتم اداره بیمه راجبه تاریخ واریزی بیمه بیکاری اسفند...گفتن دست ما نیست..از تهران واریز میکنن یا امروز یا شنبه..تا الان که هیچ خبری نیست

  • رضا روشنایی
    0

    من صبح رفتم اداره بیمه راجبه تاریخ واریزی بیمه بیکاری اسفند...گفتن دست ما نیست..از تهران واریز میکنن یا امروز یا شنبه..تا الان که هیچ خبری نیست

  • بهنام عباس زاد
    0

    دلیل حقوق بی کاری چی امروز نریختن یا شنبه میریزند

  • حجت الا مینایی
    0

    با سلام وخسته نباشید ببخشید سال ۹۸ به حقوق بیمه بیکاری چقدر افزوده میشود کی واریز میشود .باتشکر

  • روح الله هستم میخواستم صاح کنم که پول به‌حساب شما آمده یک خبر بده دست شما عزیزان درد نکند
    0

  • لیدا
    0

    برای منم 15 ام صبح واریز میشد اما امروز واریز نشده.

  • میرزا سبزواری اصل مشهدی
    0

    سلام واریز نکردن حقوق را؟؟؟؟؟خدایا مرگ خدایا این سیلو میاوردی منو ببره آخه این چه زندگییییییه که بنده دارم

  • جلال
    0

    ایا کسی میدونه چرا حقوق اسفند ماه رو نر یختن

  • عباس
    0

    اق میریزن یا بریم دزدی

  • رامین
    0

    تا این ساعت که یک شبه نریختن لطفا مال هرکی رو ریختن خبربده

    نظرات شما -
    • کاظم
      0

      امروز شنبه واریزشده اما همون حقوق قبلی اضافه نشده

  • amirali
    0

    با سلام با این اوضاعی که داریم و بیکاری و دربه دری دلیل نریختن حقوق بیمه بیکاری ها چیه؟ کسی میدونه چه روزی حقوقها پرداخت میشه؟

  • مهدی
    0

    تا الان 3شیه نریختن،خبر بد ی ن لطفا

  • حسن
    0

    کاش سیل منم برده بود این چه زندگیه اخه نمی دونم به کی ظلم کرد

  • حسین
    0

    الان 16 فروردین هنوز واریز نکردن کسی نمی دونه چرا؟

  • مسعوددهقان راده
    0

    سلام ،حقوق بیکاری فروردین ماه 98 تا الان شعبه یزد برای من پرداخت نشده آیا برای افراد دیگه ام ک حقوق بیکار دریافت میکنند همینه لطفا جواب بدهید.ممنون

    نظرات شما -
    • کاظم
      0

      سلام برام اهم واریزنشده

  • مجید
    0

    از تهران کسی حقوق بیکاری گرفته لطفا خبر بدهید

  • میلاد
    0

    آقا میریزن شنبه من آمار گرفتم گفتن شنبه میریزیم خیالتون راحت.. گفتن بخاطر تعطیلات نریختن... انشاالله فردا...

    نظرات شما -
    • زهراشاخی
      0

      سلام مطمئنی؟

    • میلاد
      0

      سلام بله خیالتون راحت...

  • پیمان سالاری
    0

    پس حقوق بیکاری اسفندماه هیچکس واریز نشده .چرا؟

  • مهدی محمدی
    0

    خدا لعنتشون کنه فقط همین. خودشون حقوقای فضایی و عیدیای توپ گرفتن. سیر سیرن. الهی ک خیر و خوشی نبینن. ما ک شرمنده زن و بچه شدیم رفت. خدا ازشون نگذره ??

  • انیسا
    0

    سلام خوبین یه سوال دارم لطفا جوابموبدین .من اذر97بیکارشدم ازاول اذر الان پنج ماهه وبیمه بیکاریم هم تاییدشده ونوشتن برم کلاسای فنی حرفه ای وکلاسها ازهفته بعدشروع میشه چهارماه 97روکی واسم واریزمیکنن?یعنی بایدچه مدت کلاس رفت تاحقوق روبدن

  • Ali Aria Asl
    0

    230 هزار اضافه ميشه حدود ١٣٣٠ هزار تومان پايه حقوق ميشه شنبه واريز ميكنن مشهد

    نظرات شما -
    • حسن وطن دوست
      0

      سلام این حقوقی که میخوان بریزن مربوط به اسفندماه میباشداضافه حقوقی که شمامیفرماییدماه آینده درحقوق فروردین که ماه بعدمیریزن اعمال میشه یک میلیون وپانصدهم میریزن درجریان باش

  • احمد علمشاهی
    0

    سلام واقعا شنبه واریز میشه تو این بدبختی

    نظرات شما -
    • میلاد
      0

      بله حتما مسئول بیمه کنارم نشسته قول شنبه داده بهمون... دوستان خیال همه راحت شنبه پول تو حسابتونه البته ایشون میگن بعد ساعت اداری...

  • سید
    0

    سلام من از گلستان برا متم واریز نشده

  • بخشی
    0

    باسلام. آیا کسی میداند حداقل حقوق بیمه بیکاری درسال98 چقدر.شده.

  • احمد علمشاهی
    0

    دوستان عزیز برای هر کسی امروز واریز شد اطلاع بده واقعا باید بمیرم

    نظرات شما -
    • سام
      0

      شیراز واریز شد

    • کاظم
      0

      سلام بله واریزشده

  • میلاد جزینی
    0

    فکر میکنم حقوق بیمه بیکاری شنبه هم نریزند چون سیل خرابی زیادی ایجاد کرده و خانواده هارا آواره کرده خرج اونها را می کند بعد اگر چیزی بماند به ما بیمه بیکاری هارا واریز کند

    نظرات شما -
    • پاشایی
      0

      واریز کردن ولی زیادش نکردن

  • امید
    0

    بجای اینکه بیمه بمون بدن کار بمون بدن . الان شنبه واریز نکردن

    نظرات شما -
    • فرزان شهنی
      0

      برای من از کرج هستم امروز ساعت 10 صبح واریز کردند

  • امید
    0

    اقا ریختن همون ۱۱۱۳ تومن رو زیادش نکردن

  • کشاورزی
    0

    دوستان من تهران شعبه سیزده همین الان ۱ و صد واریز کردند

  • مجید
    0

    الان واریز شد تهران. انشاءالله برای شما هم واریز میشه. یا حق

  • سید
    0

    سلام دوستان امروزیشنبه 98/1/17 کسی بیمه بیکاری گرفت یانه چراهنوزپرداخت نشده

  • محمدرضا محمدی
    0

    9/20 دقیقه واریز شد تبریز

  • بهزاد جلیلی مقدم
    0

    امروز شنبه ۱۷ فروردین ۹۸ بیمه بیکاری منو ابان ریختن .کرج

  • محمدرضا محمدی
    0

    حداقل حقوق بیمه بیکاری سال 98 مبلغ 1516882 تومان است

  • سام
    0

    سلام شیراز واریز شد

  • شهرزاد
    0

    سلام ببخشید یه سوال من حقوق یک ماه آخرم افزایش داشت و بعد بیکار شدم الان این بیمه بیکاری نسبت به همون آخری محاسبه میشه یا چند ماه رو در نظر میگیرم؟ ممنون

    نظرات شما -
    • پور زارع
      0

      سلام، معمولا لیست سه ماه آخر لحاظ میشود در صورتیکه دریافتی شما نوسان غیر معمول نداشته باشد.

  • رضا
    0

    من از تهران واریز کردن

  • م پر
    0

    الان ساعت 10 صبح شنبه تهران هستم واریز شد

  • حسن وطن دوست
    0

    سلام مشهد ساعت نه وسی شنبه واریزشد

  • فرزان شهنی
    0

    سلام به همه دوستان من از کرج هستم بیمه من ساعت 10 صبح طبق پرداختی سال 97 واریز کردن با تشکر

  • میلاد
    0

    با سلام شعبه ۲ کرج واریز شد

    نظرات شما -
    • حمیدرضا
      0

      برای من هنوز نشده

    • Shamani
      0

      شعبه 3 واریز نشده

    • حمیدرضا
      0

      من هم شعبه دو هستم اما از صبح خبری از واریزی نشد، بیمه اسفندمم رد کردن حتی

  • بهنام
    0

    سلام مال من ۴ماه ۱۵ را یک کجا ریختن ۵میلیون ۲۰۰ایشالا به شما بریزن

  • علی
    0

    ساعت 13 هنو نیشابور واریز نشده هیشکیم نیست نظارتی داشته باشه عشقی واریز میکنن هرموقع حال کردن میریزن ولی خدانکنه حقوق نجومی خودشون 1روز دیرتر بریزن مملکتو بهم میریزن

  • احمد علمشاهی
    0

    با سلام شعبه رودهن واریز شد

  • جمشید
    0

    تبریز ساعت ۹.۳۰ واریز و در ساعت ۱۲ تمام شد..مال فروردینو کی میریزن؟

  • مهدی
    0

    سلام شعبه ۱ خرم آباد کسی نمیدونه کی واریز میشه ؟اصلا ربختن

  • Shamani
    0

    چرا برای منو واریز نکردن

    نظرات شما -
    • حمیدرضا
      0

      سلام من حضوری پرس و جو کردم گفتند اون دسته از عزیزانی که شماره حساب بانک ملت دارند ۲۰ فروردین واریز میشه

  • Shamani
    0

    بیمه بیکاری هر ماه واریز میشه

    نظرات شما -
    • زهراتیموری
      0

      چراحقوق فرودین ۹۸من درپاکدشت هنوزواریزنشه

  • محمد
    0

    سلام.شعبه شهریار هنوز واریز نشده. کسی از شهریار گرفته؟!

  • رضا طجری
    0

    کسی خبر نداره برای استان قزوین واریز شده یا نه ؟ برای من نریختن

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      قبل از ظهر شنبه واریز شد.

  • ص عباسی
    0

    کسی ازشعبه بهارستان سبزیجات کد0880خبرداره حقوق بیمه اسفند درفروردین چراواریزنکردن لطفا اطلاع رسانی کنید

  • عباسی
    0

    باسلام منظورم شعبه تامین اجتماعی بهارستان سبز دشت بود اشتباه نوشتاری بوده واسه کسی واریز شده اطلاع بده

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      بله بهارستان واریز شد برای من

  • ساعدی
    0

    باسلام میشه بدونم حقوق بیکاری ۹۸ متاهل بادوفرزند چقدره

  • احمد ثابت ایمانی
    0

    سلام چرا حقوق این ماه من فروردین هنوزواریزنشده؟احمد ثابت ایمانی

  • قهرمان ظهرابی
    0

    حقوق بیمه بیکاری هم مشمول ۲۰درصد میشود یا نه

    نظرات شما -
    • مریم یکتا
      0

      سلام.اگه با حقوق پایه 97 محاسبه شده باشد بله

  • رضا طجری
    0

    سلام دوستان اگه میشه کمکم کنید برای من حقوق بیمه بیکاری نریختن علت هم جویا شدم از تامین اجتماعی و اداره کار کسی جواب درستی بهم نداد شرایطم برج هشت پارسال بیکار شدم سه ماه از حقوق بیمه بیکاری رو یکجا ریختن ولی دیگه نریختن من حضور غیابم به وقتش انجام میدم

  • امیر بیگی هرچگانی
    0

    سلام حدود ۳۱ ماه بیمه دارم الانم بیکارم متاهل و دارایه دو فرزند آیا میتوانم از بیمه بیکاری استفاده کنم نزدیک ۳۵ روز هم هست ک بیکارم ممنونم

    نظرات شما -
    • مریم یکتا
      0

      سلام بله شما حداقل 18 ماه میتونید بیمه بیکاری بگرید زودتر کارای اداریشو انجام بدهید

    • سمیه
      0

      سلام دوستان بعد از اخراج از کار حداکثر 30 روز زمان دارین برای درخواست بیمه بیکاری. بعد از اون هیچ کاری از دستتون بر نمیاد

  • عباسی
    0

    باسلام واقای طجری بنده هم شرایطم مثل شماس اول اذربیکارشدم واینکه فقط یبارفقط3ماه ریختن برج یک رفتم دلیلشوگفتن بهم بایدبازرسی نشدیدبایدبازرس بیادبعدبه شماچی گفتن

    نظرات شما -
    • رضا طجری
      0

      سلام آقای عباسی والله به منم جواب درست حسابی ندادن هم اداره کار رفتم هم تامین اجتماعی گفتن پیگیری باید کنم دقیق نگفتن هی پاس کاری میکردن از کجا باید پیگیری کنم خدا داند

    • عباسی
      0

      سلام آقای طجری غذیه پرداختی بیمم که گفته بودم مثل شمافقط سه ماه ریختن دیگه نریختن گفتن بایدبازرس بیادبعدابریزن اول برج رفتم اینسری گفتن مشگلی نداره این ماه میریزن معلوم نیست چی به چیه بازرس هم که نیامده هنوزهیچ واسه شماچی آمده بازرس

    • حامد حیدری
      0

      منم از آخر آذر بیکار شدم و تا حالا یه ریال به حسابم واریز نشد شرکت قبلیم یه سال حقوق منو بالا کشید رفتم اداره کار و دادگاه گفتن حق داری و طلب داری گفتم پول من چی میشه میگن نمیتونیم بگیریم باید خودش بده بیمه بیکاری هم ک هنوز نگرفتم تموم قسط هام عقب افتاده دیگه نمیدونم چه خاکی تو سرم بریزم با این گرونی ?

  • معصومی
    0

    سلام.من از شعبه 6 بیمه بیکاری میگیرم.ولی هنوز برای من نریختن.ایا برای کسی ریختن

    نظرات شما -
    • سجادزاهدی
      0

      سلام بخاطرتعطیلات دوستان که خسته بودندازسیری تایکشنبه واریزنشده زاهدان

    • اا
      0

      حقوق بهمن و اسفند منم هنوز واریز نکردن

  • مهران
    0

    سلام،کسی میدونه از زمان بیکاری ،چقدر طول میکشه تا اولین واریزی؟

    نظرات شما -
    • مریم یکتا
      0

      سلام.واریز حقوق بیکار 15 تا 20 هرماه میباشد.هروقت کارهای اداری برای بیکاری به اتمام برسه از ماه بعدش واریزی دارید نه همون ماه

    • زهرا
      0

      از برج سه حقوق سه ماه رو یکجا واریز میکنن

    • محمد
      0

      برای خود من حدود ۴ ماه طول کشید

  • زینر رستمی
    0

    سلام‌و احترام بنده از ۳ اردیبهشت ۹۷ در یک واحد خصوصی با حقوق ماهیانه ۲۵۰۰۰۰۰ میلیون که البته ماهانه مبلغ ۲۰۰ هزار تونان از حقوقم بابت حق بیمه کسر میشده و دارن تعدیل نیرو میکنن ایا بیمه بیکاری به من تعلق میگیره و چه مقدار؟ممنون میشم پاسخ بدید.

  • زهرا
    0

    افزایش حقوق بیمه بیکاری سال ۹۸ بیست درصده یعنی ۲۳۰ هزار تومان.که خرداد ماه برای فروردین و اردیبهشتم میریزن

  • کرمانشاه
    0

    سلام لطفا اگه کسی جوابشو میدونه راهنمایی کنید ممنونم بنده در سال 97/6/1بیکارشدم وتشکیل پرونده دادم والان26/1/98که تازه پرونده بیکاریم تکمیل شده اول جه مبلغ اضافه شده وبعدشم طبق سال شروع بیکاری محاسبه میشود یا یا سال 98لطفا راهنمایی کنید یه فرزند دارم 3300روز هم بیمه اجباری دارم

    نظرات شما -
    • جواد رمضانی
      0

      طبق قانون جدید ۲۰ درصد اضافه تر بهت میدن

  • تبریزی
    0

    سلام . من از اذر ماه ۹۷بیکارشدم و بیمه بیکاری من بعد از تکمیل پرونده ام واریز شده. الان من ساکن تهران هستم ولی حابحایی مسکن دارم یعنی باید برای مدت یکسال شمال زندگی کنم . آیا میتونم پرونده ام را به شمال ارجاع بدهم و آیا اونحا هم مرتب برام بیمه بیکاری رو واریز میکند؟لطفا راهنماییم کنید. ممنون از شما

    نظرات شما -
    • فاطيما گلمحمدي
      0

      سلام من قصددارم ازكارم بيرون بيام اماكارفرما به من برگه براي بيمه بيكاري نميده من٦سال سابقه بيمه دارم امابه دلايل ديگه قادربه ادامه كارنيستم ازچه راهي واردبشم كه بتونم بيمه بيكاري بدون اخراج وتعديل بگيرم

  • پیمان مددی
    0

    من دارای زن ودوفرزندم حقوق بیمه بیکاری ام با این شرایط درسال۹۷می بایست چقدر باشد دریافتی ام ماهیانه از بیمه بیکاری۱۱۱۱۳۰۰تومان بود

  • ف,م
    0

    سلام شوهر من برج ۱۱از شرکت اخراج شد الان برای اردیبهشت شوهر من دوباره رفت تو اون شرکت اداره بیمه گفت دهم اردیبهشت جواب قطعی میاد ,و شرکت قبول نمیکنه قرداد بستن کسی میدونه ک ایا از برج ۱۱ تا الان میتونه بگیره یا نه

  • اختیارزینالی
    0

    سلام میخواستم بدونم چراحقوق ماه فروردین مثل سال 97 واریز کردند چرا طبق قانون جدید اجراع نمیشه باتشکر زینالی

  • مومنی
    0

    سلام . دریافتی بیمه بیکاری من در سال 97 به نسبت پایه حقوق و 11سابقه ودئ فرزند برابربا1205000تومان بود ایا در سال 98 این افزایش حقوق در دریافتی ما هم شامل میشه

  • فرشته پورسینا
    0

    سلام من7ماه دریک شرکت کارکردم بعد 2ماه بیمه کرد وبعد از5ماه بیرون کرد من باید چکارکنم

    نظرات شما -
    • مرادحسین پاشایی
      0

      نه بیمه بیکاری نمی توانی بگیری باید بروی یک جای دیگر دوسه ماه کارکنی حداقل بیمه ات بالای شش ماه باشد خوب کار این است حداقل یک سال بیمه داشته باشی هیجده ماه بیمه بیکاری می گیری

  • انا
    0

    من از مهر ٩٧بيمه بيكاري دارم ايا با اضافه شدن حقوق بيمه بيكاري ٩٨به بيمه بيكاري منم اصافه ميشود؟

  • نعمت صبوری
    0

    با عرض سلام من از خانومم جدا شدم اما یه بچه دارم که با من زندگی میکنه و اینکه بعد 13 سال سابغه از کارم اخراج شدم میخواستم بدونم حقوق بیمه بیکاری من چقدر هست و چند ماه بهم حقوق بیمه بیکاری میدند ؟ خیلی ممنون

  • احمد طاهری
    0

    سلام. من اگر چند ماه بیمه بیکاری دریافت کنم و بعدش برم سرکار،باید کل دریافتی رو پس بدم به بیمه؟ بعدش تا چند سال دیگه میتونم دوباره بیمه بیکاری بگیرم؟در ضمن الان سابقه بیمه م برای بیمه بیکاری 2 ساله. مرسی

    نظرات شما -
    • سمیه
      0

      سلام اگر کار پیدا کردین و مطمئن به استخدام و قرار داد و بیمه شدین باید اطلاع بدین به بیمه بیکاری که حقوقتدن رو قطع کنن یعنی از 2 جا حقوق نگیرین. نیازی هم نیست چیزی رو پس بدین شما سالها هزینه ای رو از حقوقتون پرداخت کردین به بیمه واسه همچین روزایی. ضمنا اگر سرکار رفتین و بیمه نشدین میتونید از هر دو حقوق استفاده کنید البته بیمه بیکاری نباید متوجه شه

  • سامان.سام
    0

    سلام دوستان.من از اواسط اسفند بیکار شدم میخوام راهنمایی کنید حقوق ۹۸ که به حساب میرزن متاهل بایه فرزند چقدره.ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • سیدمجید سیدصالحی
    0

    من برج 97/7 بیکار شدم برای بیمه بیکاری مراجعه کردم دراین ده سال خدمت 2ماه کارفرما حق بیمه رو نریخته،بیمه رفتم گفتند باید این دوماه واریزشود تا بیمه بیکاری شما ریخته شود کارفرما هم میگه من ندارم پرداخت کنم آیا می تونم از کار فرما شکایت کنم؟لطفا منو راهنمایی کنید ممنون

    نظرات شما -
    • جواد رمضانی
      0

      حتما شکایت کن برای کارفرما دلیل شکایت بزن حق بیمه . صددرصد میگیرن ازش . خیالت راحت . من گرفتم ک میگم

    • مهگل
      0

      اره منم پرونده ام اینطور بود ی شش ماه طول کشید شکایت کردم ولی واقعا درست شد

  • عباسی
    0

    سلام بستگی داره به تکمیل پروندت بعدازتکمیل پرونده درآولین شروع واریزی بیمه هاالبته تکمیل پرونده حداقل دوسه ماه زمانبره ازشروع بیکاری دوسه ماهویجامیریزن واما تعداد افراد تکفل یعنی فرزندیه ده درصده اضافه میکنن به حداقل دستمزد/البته سال گذشته این بوداگه تعقیرنداده باشند

  • بهنام
    0

    حقوق فروردین ماه مال چه کسی واریز شده امروز 98:2:14یا هنوز نه خبری نیست

  • محد رضا لطیفی
    0

    منپنجاه چهارسالمه با شانزده سال سابقه سی وشش ماه بیمه بیکاری گرفتم دوباره مژیتونم بگیرم؟

  • مهدی
    0

    من نیشابورم،حقوق فروردین رو ریختن 1520000

  • عابدین صالحی پور
    0

    سلام بیمه بیکاری فروردین ماه 98کی واریز میشه استان سمنان شهرستان مهدی شهر شعبه برای ماواریز نکردند

  • ع
    0

    سلام 14 دهم واریز شدمال فروردین اسفند البته ماه قبل واریزی نبود

  • olama
    0

    سلام من برج پيش ١٧ فروردين واريزي ٦ ماه بيكاريم انجام شد الان واسه دوستانم كه همراه با من بيكار شدن واريز شده ولي براي من نه ! امروز ١٥ ارديبهشت ٩٨ هستش

    نظرات شما -
    • احمدرضا
      0

      سلام حقوق اسفندمن دیراومدرفتم پرسیدم گفت واریز شده اشتباهن رفته یهیه حساب دیگه حقوق فروردینم 17اومدبرام دیروزم حقوق اردیبهشت اومد

  • شادي
    0

    سلام من اولين واريزي بيمه ي بيكاريمو برج پيش ١٧ فروردين ٩٨ گرفتم ، همكارانم كه با من بيكار شدن واريزيشون ديروز انجام شده ولي براي من واريز نشده ، ميخواستم ببينم دليل خاصي ميتونه داشته باشه ؟؟؟

  • رضا
    0

    دوستان من تغییر آدرس دادم از دی 97 و به یه شعبه دیگه منتقل شدم.شعبه 16 تهرانپارس. از اون موقع دیگه حقوقم رو نریختن به حساب، بعد رفتم شعبه گفتن میری سر کار، قطع کردیم.دروغ میگفتن، من هنوز کار پیدا نکردم.گفتن مدرک بیار بیکاری، استشهاد بردم که بیکارم.گفتن حالا منتظر بمون بازرس بیاد.خدا لعنتشون کنه، تووی حبس خونگی هستیم تا ساعت 4 که بیان بازرسی.نامردا حق خودمون رو بدن زورشون میاد.خب یکی که بیکاره باید بره دنبال تا کار پیدا کنه، کار که نمیاد در خونه. جدیدا هم ساعت بازرسی شده 8 صبح تا 4 عصر

  • Eli
    0

    سلام امروز ۱۵م اردیبهشته و باید حقوق فروردین واریز میشد اما هنوز واریز نکردن.برای کسی واریز شده؟چیکار باید کرد؟ امکانش هست تا فردا واریز کنن؟

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      با سلام برای منو هم واریز نکردن بعد از مراجعه بهم گفتن این ماه واریزی نداریم برای افزایش حقوقها فرستادیم کمیسیون و خرداد ماه ۲تا را واریز میکنیم

  • وحيدقلى زاده
    0

    چرا حقوق فروردين٩٨واريزنشده

  • وحيدقلى زاده
    0

    فروردين ٩٨واريزنشده امروز15ارديبهشت

  • محمد
    0

    حقوق فروردين مشهد چرا واريز نميشه؟

  • ترنم وفایی
    0

    سلام، دوستان شعبه ۲۴ حقوق فروردین رو واریز کرده؟ برای من هنوز واریز نشده

    نظرات شما -
    • محمدي
      0

      امروز ٢٢ ارديبهشت هنوز فروردين واريز نشده شعبه ٢٤

  • مینا
    0

    سلام . حقوق فروردین واریز نشده ؟

  • زهرا
    0

    دوستان حقوق بیکاری ک ۱۵ اردیبهشت ریختن برای فروردینه یا خود اردیبهشت؟

    نظرات شما -
    • وحيدقلى زاده
      0

      فروردينه

    • مهدی اریان
      0

      سلام حقوق ساکنین کرج ریختن

    • abasi
      0

      واسه فروردین یاماها قبله چون بیمه همیشه یک ماه تاخیرداره درواریز ولیست بیمه ردکردن درهمه چی واینکه هنوزوسط اردیبهشت امکان پذیر نیست

    • مجید
      0

      چقدرپرداخت کردن برات فروردین 98

  • مینا
    0

    سلام . از شعبه ۲۸ تهران حقوق فروردین واریز شده ؟ الان ۱۷ من واریزی نداشتم .

  • منا
    0

    سلام از کرمانشاه کسی حقوق بیمه بیکاری براش واریز شده ؟

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      سلام، بله واریز شده تامین اجتماعی ناحیه 3بلوار

  • مجید
    0

    سلام کسی حقوق بیمه بیکاری فروردین سال98گرفته امروزکه 17اردیبهشت است بوشهرهنوزواریزنکردن.اگه کسی گرفته خبربده چقدرافزایش داشته

  • عابدین صالحی پور
    0

    سلام چهارده روز رفتیم کاریابی انگشت مهرزدیم و اداره کار ثبت کردند ولی تامین اجتماعی ثبت نشده وبه من سیستم شما قطع شده فروردین حقوق منو واریز نکردندماچکارکنیم خرجی اصلا نداریم ازکجا بیاریم بخوریم ولی من متاهل هستم دوتا بچه دارم

    نظرات شما -
    • وحيدقلى زاده
      0

      سلام براى منم مثل شما شده درست كردى

  • ش ن
    0

    سلام چرا حقوق بیکاری فروردین واریز نشده هنوز؟ کسی به تامین اجتماعی تهران مراجعه کرده که علتش رو بپرسه؟ کسی هست که بیمه اش شعبه ۲۵ تهران باشه؟

    نظرات شما -
    • زهرا
      0

      سلام من شعبه ده هستم ۱۵ اردیبهشت برام با پایه حقوق امسال ریختن.پارسال یک میلیون و صد و شانزده میریختن.حتما برای کسایی ک نریختن خرداد ماه مابه تفاوتشو میریزن

  • زهرا
    0

    سلام شعبه ۱۰ تهران هستم ۱۵ اردیبهشت ا میلیون و پانصد و شانزده واریز شد

    نظرات شما -
    • مینا
      0

      سلام شما پانزده اردیبهشت واربز شد حقوقتون ؟

    • زهرا
      0

      سلام بله پانزده اردیبهشت واریز شد

  • علی
    0

    من 1 سال بیمه بیکاری بهم تعلق میگیره می خوام بگیرم ولی بعضی ها بهم میگن که بابت این 1 سال که بهت میدن 1 سال از سابقت کم میکنن. درسته یا غلط؟

    نظرات شما -
    • تنها
      0

      نه تنها از بیمه ات کم نمیکنند بلکه در این یکسال بیمه ات هم خود اداره کار پرداخت میکنه

  • ندا
    0

    سلام.من به قیمت پارسال بیمه بیکاری گرفتم.چرا؟

    نظرات شما -
    • زهرا
      0

      سلام مابه تفاوتشو توی حقوق خرداد واریز میکنن

  • E z
    0

    سلام دوستان من ۱۴ /۲/ ۹۸ پایه حقوق سال جدید گرفتم مابه تفاوت فروردین ماه چی واریز میشه یا نه ممنون میشم پاسخ بدین

    نظرات شما -
    • زهرا
      0

      سلام فکر کنم این حقوقی که گرفتین برای فروردین باشه

  • ناصر بابایی
    0

    سلام، امروز ۲۲ اردیبهشت هست و حقوق فروردین برای من واریز نشده، چکار کنم

  • محمدي
    0

    ببخشيد امروز ٢٢ ارديبهشت واريزي از فروردين نداشتم كسي اطلاع داره دليلشو ؟ شعبه ٢٤

    نظرات شما -
    • مینا
      0

      سلام من این شرایط داشتم مراجعه کردم به شعبه(۲۸). تو سیستم چک کردن گفتن اسمت از لیست افتاده ماه بعد هردو باهم می گیرید. پیشنهاد می کنم به شعبه مربوطه مراجعه کنید و پیگیری کنید.

  • ندا
    0

    چرا برای بعضی ها بیمه بیکاری افزایش داشته امسال اما بعضی ها نه؟

  • احمد علمشاهی
    0

    سلام دوستان میخواستم بدونم لیست بیمه بیکاری تا چه تاریخی رد میشه امروز ۲۳ است ولی لیست بیمه اردیبهشت من رد نشده علتش چیست؟

  • عباس
    0

    سلام من پس از بیکار شدن و تکمیل فرایند بیمه بیکاری تقریبا یک ماه نیم بعد مجدده دعوت به کار شدم . وضعیت بیمه در این مدت 1.5 ماه چگونه است

  • ابراهیم از استهبان
    0

    سلام من با 26 سال و اندی سابقه در شرکت تعاونی درشرف تعطیلی هستیم و دنبال انحلال شرکت آیا باید بعد از گذشت این همه سال که جوانی ما تلف شده است چکار کنیم در صورت راه حل اعلام تا پیگیری کنیم به غیر از بیمه بیکاری که آخرین تیر خلاصی است

  • غلامرضا حقیقت
    0

    سلام‌.‌من پانزدهم فروردین قوزک پام شکسته ‌ ۱ ماه بیمه بیکاری به من تعلق گرفته ولی هنوز واریز نشده . تا کی باید صبر کنم

  • سارا رعیتی
    0

    با سلام،من از امروز بیکار شدم.دوسال هم سابقه کار دارم..حالا باید چکار کنم؟ واقعا بیمه بیکاری به من تعلق میگیره؟؟؟؟ پارتی ندارم..خیلی هم مشکل مالی دارم بخدااااا

  • فرشاد چراغی
    0

    با سلام خدمت همه عزیزان میخواستم بدونم کل دریافتی بیمه بیکاری سال 98 با سه فرزند چقدر هست

  • آیناز
    0

    سلام.حقوق بیکاری 97 برای من1370 بوده برای 98 افزایش حقوق تعلق میگیره؟

  • زهرا حاجیان
    0

    سلام خسته نباشید من نزدیک به سه سال سابقه بیمه (حداقل حقوق)در یک کارگاه را دارم،حالا اخراج شدم ،متاهلم،چه مبلغ و چه مدت به من بیمه بیکاری تعلق میگیره؟؟؟،

  • کشاورز
    0

    با سلام فردا که 21 رمضان و تعطیلی رسمیه، کسایی که باید حضوری بزنن چه کار کنن غیبت می خورن؟؟

  • سلنا جرجانی
    0

    سلام.ببخشین من ۱۱ سال سابقه بیمه دارم در صورت اخراج چقدر بیمه بیکاری بهم تعلق میگیره.متارکه کردم و یه دختر۳ساله تحت حضانت دایم خودم دارم.

    نظرات شما -
    • Mehdi
      0

      ۱۸ ماه حقوق میدن بهتون

  • آرمان پناهی
    0

    باسلام چرا در استان گیلان بیمه ی بیکاری زیریکسال درکمسیون را رد میکنن مگه قانون حداقل۶ماه کشوری هستش یا استانی؟

  • مهدی
    0

    سلام‌.حقوق این ماه نریختن

    نظرات شما -
    • مملی فشفشه
      0

      فردا میریزن

    • الی
      0

      سلام.حقوق منم هنوز واریز نکردن.هرجا هم تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود.چهاردهم هم تعطیل رسمیه.فقط فردا اخرین مهلته.برج پیش اسم منو اشتباهی رد نکرده بودن.از همین بابت باز میترسم لطفا اگر براتون واریز کردن ب همین ایمیل اطلاع بدید منم بدونم ممنون میشم

  • hamid
    0

    سلام خرداد برای کسی واریزشده نیوفته بعدتعطیلات

  • الف شین
    0

    سلام حقوق اردیبهشت ماه واریز نشده چرا؟

  • احمد علمشاهی
    0

    با عرض سلام کسی اطلاع نداره حقوق کی میریزن من هم نگران هستم چون فردا فقط تعطیل نیست بعدش میره برای چندین روز تعطیلی واقعا گرفتاریم

  • احمد علمشاهی
    0

    با عرض سلام به دوستان کسی اطلاع داره از واریزی حقوق چون به تعطیلی میخوره نگران هستم اگه کسی میدونه خواهشن اطلاع بده ممنونم

  • مهدی
    0

    سلام لطفا اگر کسی اطلاع داره جواب چند پست آخر را بدهد با تشکر

  • ابی
    0

    سلام‌‌.کسی خبرداره امروز حقوق ریختن یانه

  • Milad
    0

    انشا الله ۱۸ میریزن..چون تعطیلی هست واریزی ندارن...صبح بیمه بودم گفتن ۱۸ میریزن..

    نظرات شما -
    • مریم قدوسی
      0

      سلام مطمعنین؟من اولین باره دارم بیمه بیکاری میگیرم وهیچ اطلاعاتی ندارم شمامطمعنین که ۱۸میریزن؟

    • مریم قدوسی
      0

      سلام شمابراکدوم شهرین؟نمیدونین بیمه کرج کی واریزمیشه؟

  • محمدرضا محمدی
    0

    حقوق بیمه بیکاری من واریز شد امروز ساعت 11 صبح

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      سلام مال کدوم شهر حقوق فروردین واردیبهشت چقد ریختن 1111000یا 1500000 خراسان شمالی فروردین 1111000ریختن .اردیبهشت نریختن هنوز

    • هادی
      0

      س.چقد واریز کردن

    • مریم
      0

      سلام مگه سیزدهم‌هم بیمه واریزی داره؟

  • امیر مهربان
    0

    با سلام من 4سال بیمه دارم از عید98اخراج شدم اردیبهشت رفتم یه کار دیگه که الان از روز ورود بیمه هستم اگه الان از آنجا هم بیکار شدم میتونم بیمه بیکاری بگیرم ممنون از راهنمایی شما

  • مجید
    0

    سلام امروزبیمه بیکاری اردیبهشت .بوشهرواریزشدساعت 11صبح 1500000تومان

  • abasi
    0

    سلام حقوق اردیبهشت واریزشده فقط نمیدونم چرابرحسب 30روزمحاسبه کردن؟ یعنی 1516هزارشده درحالیکه 31روزهست برج اردیبهشت پس حق اون یک روزچی؟،دوستان اگرکسی جزییات حقوق اون یک روزرومیدونه اطلاع بده...

  • سمیه
    0

    سلام من ۶ ماه سابقه بیمه در سال۸۹ و حدود ۳ ماه هم امسال دارم.الان بدلیل مشکلات صاحب کارم از کارم تعلیق شدم.ایابیمه بیکاری بهم تعلق میگیره؟در صورت شاغل شدن مجدد بیمه بیکاری قطع می شود؟ممنون میشم راهنمائیم کنید.

  • رضازاده
    0

    دوستان بيمه بيكارى ارديبهشت واريز شده؟

  • سمیعی
    0

    دوستان برای کسی بیمه بیکاری اردیبهشت ماه واریز شده؟

  • کامران جانی گولی
    0

    سلام امروز که 21 خرداد هست هنوز حق بیمه بیکاری واسه من واریز نکردن خواستم ببینم کسی هست واسش ریخته باشن

  • فتحی
    0

    سلام من ۱۰ماه سابقه بیمه دارم الان شرکت داره تعدلی نیرو میکنه ۲ماه دیگه هم قرار داد دارم میتونم بیمه بیکاری بگیرم

  • Fatemeh
    0

    سلام من از برج ۱۲ سرکار نرفتم همه کارای بیمم انجام دادم ولی هنوز پولی به حسابم نیومده نمیدونید چقد طول میکشه تا پرداخت کنن

    نظرات شما -
    • مریم قدوسی
      0

      خانوم فاطمه. منم ازبرج ۱۲سرکارنرفتم وبیکارشدم کارای بیمه روهم انجام دادم پیگیری کردم ۳ماه روبه جا تیرماه میریزن

  • فاطمه طارقلی
    0

    سلام بیمه بیکاری خراسان رضوی اردیبهشت‌ماه برای کسی واریز شده؟

  • hs
    0

    سلام . من ۱۶ ماه سابقه بیمه دارم که ۳ نگاه آخر رو توی کافی نت مشغول کار بودم و از ۹۸/۱/۲۱بیکار شدم. تمام مراحل اداری رو انجام دادم برای بیمه بیکاری اما تامین اجتماعی گیر داده که بازرس فرستادیم و شما ۳ ماه آخر توی کارگاه کار نمیکردین و سابقتون حذف میشه و بیمه بیکاری بهت تعلق نمی گیره. میخواستم بدونم کسی هست که با این مشکل مواجه شده باشه ؟ اخه اداره کار بعد از کلی جلسه و .... قبول کرده و درخواست داد به تامین اجتماعی اما تامین اجتماعی زیر بار نمیره به نظرتون چیکار کنم؟

  • جاسم الهایی
    0

    میگم حقوق خرداد ماه کی واریز میشود .

  • مراد حسین پاشایی
    0

    باسلام وخسته نباشید قشر بدبخت مملکت کارگر است لطفا در کارهای انها کمک کنید تا اب گرمی که در کارخانجات کارفرما ها به کارگر می دهند ومی خورند تا درمانی شود هر کاری برای کارگر انجام دهید مثل اینکه به زیارت خداون رفته اید

  • خانی
    0

    سلام وخسته نباشید آیانامه ای که کارفرما برای فردی که قرادادش تمام شده به اداره کار،تعاون ورفاه اجتماعی ارسال می نمایدبرای برقراری بیمه بیکاری برای وی تعهدی می آورد یا خیر؟

  • مهدی شکری کلیان
    0

    سلام. برای من که آخر برج 11 سال 97با 4 فرزند بیکار شدم و 1617000 تومان حکم خورده ولی امسال هیچ افزایش حقوقی تعلق نگرفته میخواستم بنده را راهنمایی کنید.

  • بهزاد
    0

    سلام.حقوق خرداد ماه چرا واریز نشده.؟ برای هیچ کسی واریز نکردن یعنی؟؟؟

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      سلام 15.4.98ساعت 11صبح بوشهرواریزشد1516000تومان برای ماه خرداد

  • امیرعلی
    0

    سلام هنوز حقوق تیر ماه رو ندادن؟

  • احسان
    0

    سلام امروز ۹۸/۴/۲۰ هنوز حقوق واریز نشده کسی هم هست که نگرفته باشه؟

  • احمد ارباب
    0

    سلام من ۴ ماهه بعد عید نوروز بیکار شدم تو این اوضاع اقتصادی بعد ۱۴ سال بیمه تامین اجتماعی بودم تهران اصفهان چابهار چالوس و گرگان کار کردم حتی یک روز هم بیمه بیکاری نگرفتم لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم دستم خیلی خالیه دارم دیوونه میشم

  • خالد چاکری زنگیان
    0

    محل کار و محل سکونت من یکی نیست.کل کارها اداره کار و تامین اجتماعی رو در جای که کار کردم انجام دادم.ولی هنوز نامه من به شهر محل سکونت من ارسال نشده است.کسی میتونه راهنمائی کند؟

  • پیمان
    0

    سلام من در یک شرکت خصوصی به عنوان مدیر کارخانه مشغول فعالیت بودم . بعد از مدتی علاوه بر سمت مدیریت کارخانه مدیریت عاملی شرکت ( مدیر عامل - خارج از اعضا ) را هم به من دادند . البته هیچ حقوقی دریافت نمیکردم از بابت مدیر عاملی و فقط حقوق من بابت مدیریت کارخانه بود و از این بابت با من مثل همه قرارداد بسته میشد . من فقط به عنوان مدیر عامل چکهای شرکت و نامه های اداری را امضا میکردم . حتی قراردادها را هم رییس شرکت خودش امضا میکرد . حالا بعد از 4 سال بیکار شدم . ایا بیمه بیکاری به من تعلق میگیرد ؟ ممنون از بابت راهنماییتون

  • ناصر
    0

    سلام دوستان،حقوق مرداد 98تا امروز واریز نشده کسی هست گرفته باشد؟

    نظرات شما -
    • الهام د
      0

      منم هنوز نگرفتم

  • ناصر امیری
    0

    سلام من با چهار فرزند کوچیک حقوقم ۱۵۰۰۰۰۰تومان دریافت میکنم آیا بخاطر تعداد فرزند حقوقم بیشتر نمی شود

  • احمد
    0

    حقوق بیمه بیکاری تیرماه در ساعت ۹ و نیم پانزدهم مرداد ماه شهر گرگان واریز شد.

  • محمد جعفری
    0

    اخرین حقوق بیکاریمو برای برج ۴نریختن برای کسی رو ریختن یا نه ماه اخره بریزید دیگه پول لازمم نوکرتم

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      سلام الان ساعت 4 بعداظهر شوده هنوز خبری نیست از مشهد

  • جلالی
    0

    سلام امروز ۱۵ مرداد۹۸ میباشد هنوز بیمه بیکاری منو واریز نکردن کسی هست امروز گرفته باشه؟ ممنون میشم پاسخ دهید چون میخوام پیگیری کنم .....تهران

    نظرات شما -
    • الهام د
      0

      بیمه بیکاری منو هم هنوز نریختن

    • امیر
      0

      سلام من رفتم پرسیدم گفتند تیر و مرداد رو باهم ماه دیگه میدند ظاهرا پول ندارند

    • الهام د
      0

      برای شما رو هم هنوز نریختن؟

    • امیر
      0

      تیر ماه برای من هم هنوز واریز نشده..چرا

    • الهام د
      0

      به من ماه پیش گفتن جواب بازرس دیر رسیده دستمون و ماه بعد هر دو رو با هم پرداخت میکنیم اما کاریابی میگفت که پول ندارن و رندم یه سری رو پرداخت نکردن

  • حسن مددی
    0

    ایا حقوق بیکاری تیر ماه به حساب رفته

  • الهام د
    0

    لطفا اگه کسی حقوق بیکاری واریزی مرداد ۹۸ رو دریافت کرد بیاد خبر بده اینجا

    نظرات شما -
    • مونا
      0

      گویا از امروز داره واریز میشه

  • سجاد رفیعی
    0

    سلام دوستان عزیز.کسی میدونه برای یک فرد مجرد هرماه چقدر میریزن.فقط مبلغ کل سال ۹۸رو میخام بدونم.ممنون.کسی کمک کنه

    نظرات شما -
    • محمدرضا
      0

      ۱۵۱۷۰۰۰ تومان ضرب ۱۲ کن .

    • سقا
      0

      ۱۵۱۶۰۰۰ت

  • مریم
    0

    سلام من مرخصی زایمان هستم بعد از اتمام مرخصی میخام بیمه بیکاری بگیرم مدیر شرکت گفت که برات عدم نیاز میزنم آیا اداره کار موافقت میکنه؟؟چقد میدن با یک بچه؟

    نظرات شما -
    • الهام د
      0

      بله موافقت میشه ۵۵% حقوقی که تو بیمه براتون رد میشه میدن

  • نسترن
    0

    من. تازه میخام اقدام کنم برای بیمه بیکاری تعداد روزهای بیمه اگه زیر پانزده روز واریز شده باشه شامل بیمه کاری میشه

  • علیمرادی
    0

    سلام ی سوال داشتم من از بیمه بیکاری استفاده میکنم برای من زده ۱۸ ماه تعلق میگیره اما حساب کردم ۱۷ ماه نشون میده هنوز ۱۰ ماهش رو گرفتم باید ۸ ماهش بمونه اما تاریخ که زده ۷ ماه نشون میده علت چیه ممنون

  • محمدرضا
    0

    سلام من پارسال شهریور اخراج شدم و با کار فرما به مشکل خوردم تو گرفتن حق و حسابم ازش شکایت کردم تا دی ماه طول کشید . بهمن و اسفند بیکار بودم فروردین واسه بیمه بیکاری اقدام کردم و الان که سوم شهریوره چیزی نگرفتم و هرماه میگن برو ۲۵ ماه بیا میرم میگن برو ماه بعد بیا

  • محمد م
    0

    سلام.من ۲۵ ماه بیمه شدم.متاهل هم هستم.الان میخواسم واسه بیمه بیکاری اقدام کنم.کسی میدونه چقد میدن؟لطفا راهنمایی کنید

    نظرات شما -
    • الناز
      0

      سلام بستگی به پایه حقوقی که تو لیست بیمه تون رد میشده داره ولی حداقل یک میلیون و پانصد شصت تومن برای مجرد هست برای متاهلین با توجه به افراد تحت تکلف حقوق بیشتر هست

    • سقا
      0

      ۲۵ماه کامل رد کرده باشی یکسال گزشته در یک شرکت یکجا بیمه ات رد شده باشه ۱۸ماه بهت میدن

  • مجید
    0

    سلام.واریزی مردادماه بیمه بیکاری 1.516.000تومان درتاریخ14/6/98بوشهرواریزشدساعت 11صبح

    نظرات شما -
    • الهام د
      0

      کدوم بانک هستین؟

  • الهام د
    0

    دوستانی که بیمه بیکاری مرداد ۹۸ رو دریافت کردند و بانک رفاه هستن لطفا اطلاع بدن من ماه پیش هم نگرفتم گفتن ماه بعد دوتاشو باهم میدیم

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      رفاه

  • الهام د
    0

    سلام دوستان من یک گروه در تلگرام برای مقرری‌بگیران بیمه بیکاری تشکیل دادم برای گفتگو بین کسانی که بیمه بیکاری میگیرند در مورد تاریخ پرداخت حقوق آنها و ... چون خیلی اطلاع رسانی دقیقی در این مورد انجام نمیشه و محلی هست که با هم میشه تبادل نظر کرد از مدیر سایت ممنون میشم نظر من رو تایید کنید تا بقیه ببینند و بتونن عضو بشن آددس کانال تلگرام: @bimeyebikari با تشکر

  • امیر اغاسی
    0

    باسلام بنده بعد از ده سال کار وداشتن سابقه بیمه متاسفانه اسفند ماه 97بیکار شده درخواست بیمه بیکاری دارم بدلیل شکایت از کارفرما بایت حق وحقوق اعلام کردن بعد از اعلام رای در جلسات اداره کار برای تکمیل پرونده و دریافت بیمه بیکاری مراجعه کنید متاسفانه شهریور ماه 98رای صادر گردید ولی عمدا یا سهوا متوجه شدم کارفرما حق بیمه اسفند ماه را پرداخت نموده وبه من اعلام کردن نمیتوانم بیمه بیکاری بگیرم بعد از گذشت شش ماه بلاتکلیفی چه راه حلی وجود دارد وایا از زمان بیکاری تا امروز بیمه بیکاری نباید به من پرداخت شود

    نظرات شما -
    • الهام د
      0

      میتونین برای بیمه بیکاری از آخرین بیمه ای که براتون رد شده تا حالا اقدام کنید

  • Ehsan
    0

    سلام عقب افتادن حقوق بیکاری تا چه تاریخی طبیعی است

  • Ehsan
    0

    سلام عقب افتادن حقوق بیکاری تا چه تاریخی طبیعی است

  • الهام
    0

    سلام من تا آبان مرخصی زایمان هستم بعدش،میخوام بیمه بیکاری بگیرم حقوقی که بیمه بیکاری واریز میکنه حداقل حقوق ۹۸یعنی ۱۵۰۰۰۰۰تومنه یا کسری از اونه ؟

    نظرات شما -
    • الهام د
      0

      حداقل حقوق بیکاری ۱.۵۰۰ هست

    • راد
      0

      سلام . زمانی که از مرخصی زایمان استفاده میکنید بعد از اون امکان استفاده از بیمه بیکاری نیست

    • الهام د
      0

      میشه استفاده کرد من بعد مرخصی بارداری استفاده کردم

    • محسن
      0

      لطفا اگه کسی واریزی داشت همینجا اطلاع رسانی بشه ممنون

  • امیر محمدی
    0

    سلام حقوق شهریور کی واریز میشه

    نظرات شما -
    • الهام د
      0

      معمولا ۱۵ام ماه بعد

  • ستاره
    0

    سلام وقت بخیر،میخاستم بدونم تشکیل پرونده بیمه بیکاری چند روز طول میکشه؟اگه دراین زمان جابجایی شهری داشته باشیم چی میشه؟باتشکر

    نظرات شما -
    • الهام د
      0

      سلام در کدوم مرحله هستین؟ اسمس تاییدیه براتون اومده که برای جمع آوری سوابق شعبه بیمه برید؟

  • امنه
    0

    سلام میشه راهنماییم کنید. 6سال در جایی مشغول به کار بودم بعنوان منشی..بیمه نبودم.بازرس بیمه اومد و کارفرما رو جریمه کرد و.من هم اخراج شدم..حالا کارفرما بهم خبر داده که جریمه رو داره قسطی پرداخت میکنه..ایا من میتونم اقدام به بیمه بیکاری کنم؟؟؟؟ 18 ماه پیش اخراج شدم.

  • فاطمه خدادادى
    0

    سلام .من تقريباً ١٣ سال سابقه بيمه دارم .ولى در بهمن ٩٧ براى مرخصى زايمان اومدم بيرون و كارفرما هم به من گفتن كه ديگه نميخوان با من همكارى كنن .ازشون خواهش كردم كه اسمم رو توى بيمه رد كنن و يك ماه بعد از انمام مرخصى هم برام بيمه رد كنن تا من بتونم از مزاياى مرخصى زايمان و بيمه بيكارى استفاده كنم .الآن تكليف من چى ميشه .با اين اوصاف كه فرموديد بعد از مرخصى زايمان امكان استفاده از بيمه بيكارى نيست.

    نظرات شما -
    • الهام د
      0

      سلام عزیزم میتونی بعد مرخصی زایمان از بیمه بیکاری استفاده کنی من استفاده کردم

  • احسان خاتمی
    0

    سلام من ۱۴ سال تو شرکت کار میکردم بخاطر دیر کرد سی روزه بیمه بیکاری به من تعلق نمیگیره چه کار کنم که بیمه بیکاری برقرار بشه با این وضعیت هنوز هم بیکارم.مرسی

  • محسن
    0

    سلام ۱۴ مهر ماه کسی شعبه ۶ مشهد واریزی داشته؟

    نظرات شما -
    • ویدا
      0

      من شعبه ۳ ام ولی هنوز نریختن

  • الهام د
    0

    گروه تلگرام گفتگو برای مقرری گیران بیمه بیکاری @bimeyebikari

  • احمد
    0

    با سلام هر ماه روز پانزدهم ساعت ۹ صبح حقوق بیمه بیکاری ماه قبل واریز میشد گرگان هنوز واریز نشده کسی هست واسش واریز نشده باشه خیلی بهش نیاز دارم لطفا اطلاع رسانی کنید

  • ناصر اندبیلی
    0

    سلام دوستان امروز 15هست حقوق واریرمیشه تا الان نشده

  • زهرا
    0

    امروز ۱۵ مهربیمه بیکاری شهریور هنوز واریز نشده از شعبه ده

  • BaharMs
    0

    سلام 15 مهر قم، ساعت 13:13 هنوز واریز نشده

    نظرات شما -
    • مهدي پور
      0

      هنوز واريز نشده چرا

    • اکبر
      0

      سلام من با پسر کارفرما نتوانستم کار کنم و بعد از 11 سال سابقه کار اومدم بیرون ایا حق و حقوقی به من تعلق میگیرد و میتوانم از بیمه ییکاری استفاده بکنم راهنمایی کنید

  • مریم
    0

    امروز ۱۵ مهر هنوز بیمه بیکاری واریز نشده دوستان اگه برای شما واریز کردن اطلاع بدین

  • حمید فیروزی
    0

    بیمه بیکاری ی نفر با دو فرزند چقدر میشه

    نظرات شما -
    • حمید فیروزی
      0

      بیمه بیکاری ی نفر با دوفرزند چقدر میشه

  • ماریا پاشایی
    0

    امروز 14 آبان 98 ، فردا که 15 آبانه تعطیله.بیمه بیکاری مهر کی واریز میشه؟کسی خبر داره؟

    نظرات شما -
    • فرحبخش
      0

      سلام امروزپانزده ابان تاالان ساعت 14هنوزنریختن برج قبل هم برامن واریز نکردن گفتنددوماه باهم ولی تااین ساعت خبری نشده

  • احمد علمشاهی
    0

    سلام دوستان امروز ۱۵ آبان تعطیل هست کسی خبر نداره حقوق بیکاری واریز میشه یا نه؟

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      معمولا روز پانزدهم اگه تعطیل رسمی باشه روز قبلش بیمه بیکاری رو واریز میکنند ایندفعه هنوز واریز نشده ساعت دو بعدازظهر گذشته و انگار کارگر بیکار شده جزو فراموش شده ها هستند خدا خودش به داد ما برسه

  • محسن
    0

    سلام ایاحقوق ابان ریختن واسه کسی کسی خبر داره

    نظرات شما -
    • عباسی
      0

      هنوز نریختن آگه واسه هرکی واریز شداطلاع رسانی کنید

  • مهدی
    0

    خدالعنتشون کنه هموز واریز نکردن.انگار کارگر جزو فراموش شدهاس.ساعت16:50هنوز واریز نشده.

  • سحر
    0

    سلام دوستان امروز ۱۵ آبان تعطیل است بیمه بیکاری واریز نشد کسی اطلاع داره

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      نه هنوز

  • وحيد
    0

    براى من واريزشده

    نظرات شما -
    • ماریا پاشایی
      0

      برای شما کی واریز شد؟

    • سمان
      0

      واقعا؟؟کی پس چرا برا ما واریز نکردن چه مرگشون شده؟

  • ماریا پاشایی
    0

    فکر میکنم واریز بیمه بیکاری مهر ماه بیفته برای شنبه ، تاالان 16 مهر ساعت 8:40 واریز نشده

    نظرات شما -
    • علیرضاارش
      0

      شنبه

  • مصطفی نوری
    0

    میخواستم بدونم بیمه بیکاری هر ماه پرداخت میشه یا هر دوماه

  • محمد م
    0

    بیمه منو هنوز نریختن تا الان کسی خبر داره ملت رو کی میریزن؟

  • وحید امینی منش
    0

    سلام متاهل هستم با دو فرزند ۹ سال سابقه بیمه دارم که ۳ سال اخر مرتب حق بیمه رد شده. ماهیانه چقدر حقوق بیکاری برام واریز میشه و چند ماه؟

  • H.kh
    0

    سلام مبلغ بیمه برای فرد مجرد با 1میلیون تومان حقوق درماه چقدر میشه؟کسی اطلاع داره؟

    نظرات شما -
    • kami nami
      0

      1516000 تومان

  • احمد علمشاهی
    0

    سلام دوستان امروز ۱۴ آذر هست ۱۵ آذر تعطیل کسی خبر نداره کی واریز میکنن اگر برای دوستان واریز شد اطلاع بدید ممنون میشم

  • یعقوب فتحی
    0

    سلام من ازفروردین بیکار شدم تاالان حقوق نگرفتم الان ۴ماه است به من میگند ۱۵ واریز میشه تاامروز خبری نشده مراراهنمایی کنید

  • رحیم
    0

    سلام.من درتاریخ 98.6.24از کار اخراج شدم واقدام به بیمه بیکاری کردم والان 98.9.29 ایا مبلغ رو یجا میریزن یا نه

  • الهام د
    0

    گروه تلگرام گفتگو برای مقرری گیران بیمه بیکاری @bimeyebikari

  • احمد علمشاهی
    0

    سلام دوستان امروز ۱۵ دی هست کسی خبر نداره کی حقوق بیکاری واریز میکنن

    نظرات شما -
    • مصطفی
      0

      واسه منم هنوز نریختن

  • عطار
    0

    بیمه تامین اجتماعی رسما دزده چرا بیمه بیکاری در ماه های ۳۱ روزه ۳۱ روز پرداخت میشه از طرف کارگر و کارفرما ولی موقع پرداخت مزد بیکاری در همه ماه ها ۳۰ روزه پرداخت میکنه

  • مسعود
    0

    سلام من ۵ ساله تو یه شرکت کارکردم کارفرما هم حداقل بیمه رو میریخته یعنی سال۹۸/ ۱۷۲۰۰۰۰.الان بیمه بیکاری بگیرم با یه فرزند چقدر میشه؟؟؟

  • علی امیرآبادی زاده
    0

    سلام من 5سال شده تو پروژه های عمرانی کار میکنم الان پیمانکار به علت تعدیل نیرو عذر مارو خواسته وپیگیر بیمه بیکاری که شدم میگن چون پروژه عمرانی بوده بیمه بیکاری تعلق نمیگیره میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟؟

  • احمد علمشاهی
    0

    سلام دوستان اگه امروز برای هرکسی واریز شد اطلاع بدید ممنونم

  • محمدالی گر
    0

    باسلام .چراکارگرهای نانوای سختی کاربه آنها تعلق نمی گیرد.بااین که ماهمه میدانیم که کاری که آن ها انجام میدهند چقدرسخت ووطاقت فرساست.

  • صمد بخشی
    0

    سلام بیمه بیکاری گرفتم بعد مشغول کار شدم.چقدر باید سابقه مجدد داشته باشم برای بیمه بیکاری مجدد.ممنونم

  • حسن قیصری
    0

    بیمه بیکاری براساس پایه حقوق چند ماه اخیرمحاسبه میشود .ایاپایه حقوق در دریافت بیمه بیکاری تاثیر داره ممنون از راهنمایی تون

  • فرشته
    0

    سلام اگه مدارک بیمه بیکاری روبهمن ماه ۹۸تکمیل کرده باشم سال جدیدبیادحقوق پایه زیادبشه توسال جدیدحقوق ماهم باسال جدیدتغییرمیکنه؟

    نظرات شما -
    • دختر بهاری
      0

      والا طبق حرفی که قبلا بمن زدند(اداره کار) اره سال جدید زیاد تر میشه

  • دختر بهاری
    0

    سلام بیمه بیکاری امروز واریز شده واسه کسی؟

  • ساسان
    0

    سلام..امروز مورخ 98/12/15 برای کسی بیمه واریز شده ...

    نظرات شما -
    • مصطفی
      0

      سلام برا کسی حقوق واریز شده برای کسی

  • طیب زندی
    0

    سلام کسی خبر داره چرا مستمری بیمه بیکاری اسفندماه واریز نشده؟؟

  • زندی ۱۴۹۱
    0

    سلام امروز ساعت ۱۷ بعدازظهر هست مورخه 151298 شعبه یک سنندج هنوز واریز نشده دوستان اگه مال شما واریز شد خبر بدین ممنون

  • طیب زندی
    0

    امروز مورخه 151298 ساعت ۱۸ بعدازظهر سنندج شعبه یک واریز نشده اگه واس کسی واریز شد لطفا خبر بده

  • طیب زندی
    0

    چرا اسفند ۹۸ واریز نمیشه؟

  • زندی ۱۴۹۱
    0

    سلام یه گروه تلگرامی تشکیل دادم برای دوستانی که مستمری بگیر (بیمه بیکاری میگیرن) لطفا از طریق ای دی زیر وارد بشین. tttzzz1

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      سلام ای دی شمارو میزنم نمیاره چرا

  • دختر بهاری
    0

    دوستان امروز واسه هیچکس واریز نکردند شاید هفته اینده و یا شاید بیوفته بعد از عید

  • محمد
    0

    سلام امروز ۱۶ اسفند تا حالا حقوق بهمن رو واریز نکردن کسی دریافت کرده از سنندج؟

  • مرتضی
    0

    سلام بیمه بیکاری بهمن ۹۸ رو‌نریختن هنوز مشکل چیه کسی دریافت کرده ایا.

  • rahman
    0

    بیکاری بهمن واریز نشده.چرا

  • منیره خاکشور
    0

    با سلام و احترام حقوق بهمن ماه 98(بیمه بیکاری)واریز شده؟علت اینکه دیرپرداخت شده چیست؟ باتشکر

  • بهرز
    0

    برای من ساعت ۳/۵ ریختن

  • ساسان
    0

    باسلام امروز مورخ 99/01/16 پول واریز شده ؟؛

  • یوسف نصیری
    0

    والا بخدااز ۵ تیرماه ۹۸ بیکار شدم همه اقدامات تا ۱۰بهمن انجام دادم ولی هنوز تک ریالی نریختن بخدا با این اوضاع کرونای هم دیگه همه موندن چه رسد به من منتظر حقوق بیکاری

  • یوسف نصیری
    0

    والا بخدااز ۵ تیرماه ۹۸ بیکار شدم همه اقدامات تا ۱۰بهمن انجام دادم ولی هنوز تک ریالی نریختن بخدا با این اوضاع کرونای هم دیگه همه موندن چه رسد به من منتظر حقوق بیکاری

  • ساسان
    0

    با سلام امروز مورخ 1399/2/15 واریز نکردن !!؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها