داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد هزینه اضافه پرداخت نمی‌کنند/ثبت‌نام حدود یک میلیون نفر در آزمون سراسری

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هزینه اضافه‌ای برای ثبت‌نام در کنکور نمی‌پردازند.

داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد هزینه اضافه پرداخت نمی‌کنند/ثبت‌نام حدود یک میلیون نفر در آزمون سراسری

حسین توکلی درباره ثبت‌نام در کنکور سراسری اظهار کرد: ثبت نام در کنکور سراسری از روز چهارشنبه ۲۴ بهمن آغاز شد و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده داوطلبان تا ششم اسفند فرصت دارند ثبت‌نام کنند.

وی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز ۹۴۰ هزار و ۳۳۵ نفر در کنکور سراسری سال ۹۸ ثبت‌نام کرده‌اند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: آزمون سراسری برای پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، پیام‌نور، غیرانتفاعی است.

توکلی گفت: هزینه ثبت‌نام در آزمون سراسری ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان است و داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی باید ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان دیگر از طریق درگاه اینترنتی پرداخت کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی نیازی به پرداخت هزینه اضافه ندارند و ثبت‌نام در آزمون سراسری کافی است.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون سراسری برای پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیر ۹۸ برگزار می‌شود. داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها دارند، نیازی به ثبت‌نام در کنکور ندارند.

منبع: آنا

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها