لزوم همسان سازی ارائه خدمات میان جانبازان زن و مرد

معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم همسان سازی ارائه خدمات میان جانبازان زن و مرد تاکید کرد.

لزوم همسان سازی ارائه خدمات میان جانبازان زن و مرد

حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جشن ملی شمیم کوثر که به منظور تجلیل از بانوان جانباز گفت: هرساله تجلیل از مردان جانباز صورت می گیرد اما مراسم تقدیر از بانوان جانباز برای اولین بار است که برگزار می شود.

وی تاکید کرد: این مراسم و تقدیر از بانوان جانباز به تاکید مقام معظم رهبری برگزار شده و از تعدادی از زنان جانباز و ایثارگر به نمایندگی از بانوان ایثارگر سراسر کشور تقدیر خواهد شد.

کاویانی راد با بیان اینکه پیامدهای جانبازی برای زنان بسیار دشوارتر از مردان است، عنوان کرد: حدود ۸ هزار بانوی جانباز در کشور داریم و با توجه به نقش زنان در خانواده قطعا پیامدها و دشواری های جانبازی برای زنان بسیار سخت خواهد بود.

وی با اشاره بر لزوم همسان سازی خدمات ارائه شده به مردان و زنان جانباز، اظهار داشت: با توجه به موقعیت زنان باید در خدمات مشترکی که به جانبازان مرد و زن ارائه داده می شود، باید یک همسان سازی و تلفیق ایجاد شود تا رسیدگی به بانوان ایثارگر ارتقا یابد.

کاویانی راد در پایان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با بهبود و همسان سازی ارائه خدمات به جانبازان زن شاهد تاثیرگذاری موثر در وضعیت این بانوان باشیم.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها