محمدجواد ظریف استعفا کرد


6 اسفند 1397 - 23:38
5c744bb973d51_2019-02-25_23-40
محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه دولت روحانی دقایقی پیش با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش خبر از ناتوانی از ادامه وزارت خود کرد.

سید عباس موسوی معاون سخنگوی وزارت خارجه نیز استعفای محمدجواد ظریف را تایید کرد.

 

محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه دولت روحانی دقایقی پیش با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش خبر از ناتوانی از ادامه وزارت خود کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5c744bb973d51_2019-02-25_23-40
6 اسفند 1397 - 23:38

سید عباس موسوی معاون سخنگوی وزارت خارجه نیز استعفای محمدجواد ظریف را تایید کرد.

 

منبع: رجا نیوز

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1981

نظرات 65
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مجد 0 3 پاسخ 1397/12/7 -19:32

همه بچه های رحم اجاره ای نارسن و قبل از زایمان سقط میشوند . شش سال اتلاف وقت و فقط حرف حرف حرف .همه اش بادهوا!!!!!!!

Smn 1 6 پاسخ 1397/12/7 -15:30

متاسفم از عوام فریبی یکی از اشخاصی هستن که با ناتوانی و بی تدبیری باعث رنجش مردم سرزمین ایران شدن از جمله کارهای پر افتخار ایشون!!!! 1:گذاشتن دیپلمات های نا کارامد 2:نداشتن راه کار برای دیپلماسی با کشور های ممتنع نسبت ب دوستی با ایران 3:نداشتن راه کار مناسب برای پیگیری مشکلات ایرانی های مقیم خارج از جمله عربستان وفاجعه منا مشکلات پیش امده در فرودگاه گرجستان و... 4:همراهی در پروزه ی نابودکننده ی برجام با کمال بی تدبیری وبسیاری راه کار های اشتباه دیگر این اقا موفق باشید...

Shahrooz Jafari 1397/12/7 -23:28

متاسفانه مهمتربن مشكل مملكت ما اينه كه همه كارشناسن و در مورد تخصصي ترين موضوعات نيز نظر ميدهند دوست عزيزم راهكار نه راه كار ممنون

رضا سلیمی 0 4 پاسخ 1397/12/7 -11:48

ضعیف بود. بهتر که رفت . با اون برجامش

خسرو آذری 5 0 پاسخ 1397/12/7 -11:47

باسلام ، اگر یکنفر توانمرد تو کابینه دولت بود اقای ظریف بودباروابط بین المللی خیلی بالا ، حیف که قدر همچون ادمهارو نمیدونن ، مایه افتخار همه ایرانیان در کل جهان بودما بوجود ابرمردی چون ظریف افتخار میکنیم

حجت 3 0 پاسخ 1397/12/7 -11:46

اصلا کشوری که با کل دنیا قطع رابطه کرده وزیر امور خارجه میخاد چیکار؟؟ سوریه و لبنان و فاسطین و یمن هم که زیر پر و بال خودمونن با اونا دیگه این حرفهارو نداریم.

داودی 4 0 پاسخ 1397/12/7 -10:24

آقای روحانی لطفا یا قبول نکنید ویا خودتان هم باید استعفا بدهید سیاس ترین ورزیده ترین کاربلدترین وزیر خارجه در منطقه که حکومتهای دنیا آرزوی داشتن این شخصیت بارز را دارند جناب آقای ظریف است

رضایی 0 0 پاسخ 1397/12/7 -10:16

سلام کاش به جای ظریف دولت ظریف میرفت 80 میلیون نفر با درد خودشون میسوختند و میساختند

غریبه آشنا 1 0 پاسخ 1397/12/7 -10:03

توافقات زیادی با خارجیها درطول مدت پنج سال گذشته مخصوصا در قضیه فرجام صورت گرفته که بر مردم پوشیده و جناب ایشان خبر دارن و احتمالا خیلی هاشون آتو هایی برای مجبور کردن ایران برای حفظ محدودیتهای که اگه ایران بخواد از برجام خارج بشه خودش نشون میده دلم برای گروه از همه جا بیخبر جدید که سکان این وزارت خونه پرتزویز دست بگیرن میسوزه

یزدان 0 2 پاسخ 1397/12/7 -09:55

سلام به نظر من آقای ظریف از بهترین وزرای خارجه بعد از انقلاب اسلامی بودن بلاخره ایشان زحمت فراوانی کشیدن دستشان درد نکنه .متاسفانه ایشون قربانی سیاست های اشتباه دولت و آقای روحانی شدند،.

ایرانی 3 0 پاسخ 1397/12/7 -09:50

دولتی ک تمام هم و غمش و حتی آب خوردن مردم و گره زده بود ب سیاست خارجه حالا وزیر امور خارجه اش بدون هیچ دستاوردی استعفا میده!!!

صالح 0 0 پاسخ 1397/12/7 -09:08

سلام برادر بزرگوار خسته نباشیدامیدوارم همیشه موفق باشید از نامهربانی مرنج ااااااچه داند قیمت نوقل ونبات

علی 0 1 پاسخ 1397/12/7 -08:41

به نظرم روحانی داره یکی یکی از وزیراشو فدا میکنه تا خودش بتونه بمونه .... همین

سید 2 2 پاسخ 1397/12/7 -08:39

دکتر جان خسته نباشی یه استراحتی بکن تا برای دولت بعدی به جای روحانی بشینی و کشور رو بکل محو کنی چیز به نام ایران تو نقشه نباشه آخه استاد این کاری .

منفرد..م 1 1 پاسخ 1397/12/7 -08:38

به هرحال سختی های زیادی را به جان خریدند...به نظرم جایگزین مناسبی ندارند..ایکاش تجدید نظر کنند

سید هاشم رئیس زاده 2 2 پاسخ 1397/12/7 -08:25

در ابتدا از آمدن شما خوشحال شدم اما آمدن شما هیچ ثمری جزء بد بختی و بدنامی برای ایران نداشت و حتما باید شماها روزی در دادگاه مردمی جوابگو شوید . حالا که همه چیزمان را از ما گرفتی کجا می روید؟!! یعنی به همین سادگی در امور مملکتی هرکس هرکس است و هرنفر میتواند هر کاری که دلش خواست انجام دهد و در آخر خدا حافظ، استعفا !!! اگر اینگونه است برای خودم متاسفم.

ariyankh89 0 3 پاسخ 1397/12/7 -08:21

سلام.تو این چند سال کار خاصی نکرد فقط برجام بود ک اونم...

مهدی 0 3 پاسخ 1397/12/7 -08:18

حسابی میزنن تومملکت فاتحه می کنن بعدم استعفامیدن.علی برکت الاه

محمد کاراموز 3 2 پاسخ 1397/12/7 -08:13

حیف از اقای ظریف باید رهبر وروحانی مانع این رفتن باشند

مصطفی شریفی 1 3 پاسخ 1397/12/7 -08:10

ظریف واقعا به مردم و کشور عزیزمان ایرا و نظام مقدس جمهوری اسلامی با توانمندی خدمت کرد ، انشاالله موید باشد .

نازنین حسینی 0 1 پاسخ 1397/12/7 -07:53

حیف شد بعد از وزیر،بهداشت فعال وموفق،،امروز شاهد از دست دادن وزیر کار امد دیگیری باشیم،،خسته نباشید جناب ظریف،،کاش دراین روزهای سخت کنارمون بودید

عادل نیازی 1 1 پاسخ 1397/12/7 -07:49

به نظر بنده اقای ظریف فردی دلسوز برای مملکت خویش بود از ایشون میتوان به عنوان صادق ترین مقام دولت روحانی یاد کرد بنده به شخصه باشنیدن خبر استعفای ایشون بسیار ناراحت وشوکه شدم.

مهران آبرین 2 2 پاسخ 1397/12/7 -07:47

تنها سردار واقعی دیپلماسی درود بر تو....

رضاسلطانیان 1 1 پاسخ 1397/12/7 -07:45

خسته نباشیدمیگم به اقای ظریف که یک تنه هم ازداخل هم ازخارج همه فشارهارو تحمل کرد.خداقوت.ارزوی موفقیت برای شما مرد بزرگوار

هادی موسوی 3 0 پاسخ 1397/12/7 -07:44

فاتحه دیپلماسی انقلابی را خواندن و به دشمن اطمینان دادن که می شود با فشار ایران را از پا د ر آورد

م پ 2 1 پاسخ 1397/12/7 -07:42

استعفا راهی برای عدم جوابگویی به خیانت ها وخوش رقصی برای کدخداست اقای ظریف باید باشی وبه افکار عمومی درخصوص خوش رقصیتان برای امریکا وجان کری پاسخ بدید

من 1 1 پاسخ 1397/12/7 -07:41

جواب کلاه گشاد برجام را کی میخاد بده؟!

محمد 0 0 پاسخ 1397/12/7 -07:36

از سال سال پنجاه و هفت هیچ کس چنین خیانتی به کشور نکرده بود کشور را ویران کرد ورفت

مهدي زنگنه 0 0 پاسخ 1397/12/7 -07:31

به نظر من آقاي دكتر ظريف يه ديپلمات به معناي واقعي بوده و هست و خواهد بود

کیارش 0 0 پاسخ 1397/12/7 -07:09

ظریف نبایدبرود

Mshdi 1 0 پاسخ 1397/12/7 -06:57

رفته يك توافقي رو كرده حالا گندش در آمده مرد باش وايسا نارنجك ببند برو زير تانك فقط مردم بايد تاوان تصميمات شما رو بدن الان تشريف ميبرن يه كشور گل وبلبل براي تفريح و تحصيل حتما كاش شما ها فداي يه تار موي فهميده ها بشيد

دریا 0 0 پاسخ 1397/12/7 -06:32

نابودگرانرژی هسته ای کجا صبرکن fatfمونده ها

محمود احمدزاده 0 0 پاسخ 1397/12/7 -06:26

یه کم یعنی چند سال دیر به فکرش رسیده اما خوب بازم به فکرش رسید امید وارم با کارش بقه رو هم به فکر بندازه

عیاس 0 0 پاسخ 1397/12/7 -06:25

سلام کاش زودتر می رفت جز خفت وامتیاز دهی در دوران وزارت چه کرد بیش از این انتظار از بزرگ شده در دامن غرب هم بی عدالتی است

ع_ ب 0 0 پاسخ 1397/12/7 -04:04

جناب ظریف یک ویژگی برجسته داشت و دو ویژگی بی جسته ، ویژگی برجسته ایشان تسلط به زبان انگلیسی بو که میراث سالها زندگی در فرنگ بود، و دو ویژگی بی جسته ایشان یکی ظریف بودن و دیگری ضعیف بودنشان بود، در زمانی که ایران میتواند به مراکز فرماندهی ارتش آمریکا نفوذ کرده و پهپادهای جاسوسی را به کنترل در آورد جناب ظریف باور کرده بود آمریکا میتواند در عرض چند دقیقه سیستم دفاعی ایران را نابود کند تنها نشاندهنده اوج خودباختگی او بود،

Rezapurhasan 0 1 پاسخ 1397/12/7 -04:00

ما که عملکردی ندیدیم تا حالا نظر بدهیم بجز حرف مفت اگه برای حرف مفت نمره بخواهید نمره ظریف و روحانی بیست هست ولی اگر برای عملکرد نمره بخواهید صفر هست اینها عملکرد ندارند عملگرد دارند

علیرضا 1 1 پاسخ 1397/12/7 -03:41

عالی شد واقعا

محمدرضابابایی 1 1 پاسخ 1397/12/7 -02:49

ای کاش بنی صدر دوم(روحانی)استعفا بدهد،به امید آنروز

علی زاهد 1 0 پاسخ 1397/12/7 -02:49

وزیر باسواد و قابل احترامی بود که نهایت تلاشش رو برای تغییر وجه ی ایران در عرصه بین المللی به عنوان ملتی بافرهنگ و نه دشمن تمام جهان انجام داد. تلاشش در برجام و رفع تحریم ها از ایران قابل ستودن است و کارشکنی طرف مقابل رو نباید ناشی از تقصیر یا قصور ایشان تلقی کرد. بازگشت تحریم ها نتیجه دخالت آیران در امور کشورهای دیگر چون یمن و سوریه است. خدا قوت آقای ظریف و تشکر

نا شناس 0 0 پاسخ 1397/12/7 -02:26

فقط باید اقای روحانی را با خود می برد تا ضعف اقتصاد درست شود

احمدعنبری امجد 0 1 پاسخ 1397/12/7 -02:21

باسلام .بنده با استعفای آقای ظریف وهمفکران ایشان کاملا موافقم فقط افسوس که چند سال دیر اتفاق افتاد.

غمخوار ایران 1 0 پاسخ 1397/12/7 -01:52

قهرمانان و نخبگان واقعی و دلسوزان این ملت و ایران در طول تاریخ , یا رگشان را زدند , یا زندانی و در خانه هایشان تا آخر عمر محصور کردند و یا سرشان را زیر آب کردند . لذا ظریف هم اولی و آخری نیز نخواهد بود !!!

نامی 1 1 پاسخ 1397/12/7 -01:49

گند برجام را کی باید جمع کنه ؟ خسارت‌های وارده به کشور و مردم با یه عذر واهی ساده حل میشه ؟ تکلیف ۷۵۰ سکه اهدایی بابت خسارت محض برجام چی میشه ؟

سیماملکزاده 1 1 پاسخ 1397/12/7 -01:44

آقای ظریف تنها گزینه ای بود که شایسته این پست بوده چقدر بعضی ها بی لیاقت اند که اینقدر زحمت کشیده کم لطفی کردن این افراد شایسته آقای جلیلی وامثال اینا هستند

فرشاد 1 1 پاسخ 1397/12/7 -01:34

سر راه روحانی رو هم با خودت ببر!!

سینیور 0 0 پاسخ 1397/12/7 -01:14

لعنت به مسئولی که تو هر مسند و مقامی برای کشورش کم فروشی کنه و یا دست درآسیاب غیر ایران و منافع اروپا و آمریکا داشته باشه. یعنی تو شرایط کنونی یه دولتمرد نمی‌فهمه که جای ظریف رو کسی نمیتونه کنه؟! درضمن از آقای ظریف حد اقل توقع ما جوونا اینه که چنانچه واقعا استعفا دادن، شفاف و بی پرده حرف بزنن از کسایی که چوب لای چرخ کشور میگذارن. چرا یک بار یه مسئول بی پرده و بدور از ملاحظات سیاسی حرفشو نمیزنه؟!. از استعفای آقای ظریف بسیار جا خوردم و ناراحتم و امیدوارم رئیس جمهور این استعفا رو نپذیره. البتتتتته با کسب اجازه از نماینده های شدیداً فعالِ مجلس.

محمد 1 0 پاسخ 1397/12/7 -01:10

ناراحت شدم با شنیدن این خبر

فاطمه حسینی 1 0 پاسخ 1397/12/7 -01:08

باسلام همسرشهید میباشم استعفای جناب آقای ظریف برایم ناگهانی وخیلی ناراحت شدم ایشان خیلی زحمت زیادی کشید امیدوارم ملت قدربداند.

.....ب 7 12 پاسخ 1397/12/7 -00:56

خوب بود

کاربر ناشناس 1397/12/7 -04:47

اقا ظریف.بسیر مردکا رکشته.ای.بودواگر .نه.دوروقطه.امریکا.ایران.هم.مثل.عر آق .افغانستان.گرفته.بودتاحالاهم.نتوانستن دا قاظر یف.باسیاستی .داشتن.توانستن .ایران.راسر پانگه.دارند اقای.ظریف..یکی .بود دیگر نتوانیدپیدا کنیر

احمد رحمانی 9 12 پاسخ 1397/12/7 -00:55

جواد ظریف مثل وزیر در بازی شطرنج بود ما داریم بهترین مهرمون رو از دست میدیم امیدوارم که این اتفاق نیفته

احمد رحمانی 5 8 پاسخ 1397/12/7 -00:52

جواد ظریف مثل وزیر در بازی شطرنج بود ما داریم بهترین مهرمون رو از دست میدیم امیدوارم که این اتفاق بیفته

س 18 6 پاسخ 1397/12/7 -00:51

پس کی جواب خسارات برجام و معطلی ۵ ساله ی کشور برای هیچ,را میده؟؟ #فرار از پاسخگویی

علیرضا 1397/12/7 -10:31

کدوم خسارت برجام. خسارتی اگر هست از عدم روابط با کشورهای خارجی و وجود دولت موازی در کشوره

علی مینایی 5 8 پاسخ 1397/12/7 -00:48

تلاش ایشان در مدت وزارت بسیار عالی وقابل تقدیر وحیف وتاسف بسیار از اسعفای ایشان..انشالله هر کجا هستند خدمت گذار ی خود رو به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نحو احسن ادامه دهند وارزوی سلامتی وموفقیت برای ایشان از خداوند متعال خواستارم

امیر 6 5 پاسخ 1397/12/7 -00:40

مرد با اخلاق

مردم 8 7 پاسخ 1397/12/7 -00:36

دلواپسها خوشحال تر شدن!!!!!!!!!!!!!

محمد 1397/12/7 -10:12

چرت نگو

داود 16 2 پاسخ 1397/12/7 -00:35

همین .روحانی را هم باخودت ببر تنها نمونی

محمودی 14 2 پاسخ 1397/12/7 -00:34

بعد از خرابی بستان حالا استعفا می دهند

کاربر ناشناس 0 1 پاسخ 1397/12/7 -00:19

ب

حسین قنبری 1397/12/7 -09:03

کلا رعیس جمهور با وزرا باید برن احمدی نژاد بیاد درست می کند????

صابر 5 7 پاسخ 1397/12/7 -00:02

تنها اميد روابط خارجه ما آقاي ظريف بود كه ايشون هم مردم رو تنها گذاشتن متاسفانه

علی فاتح 10 2 پاسخ 1397/12/6 -23:56

مرد آن است که درکشاکش دهر سنگ زیرین آسیاباشد.

کاربر ناشناس 1397/12/7 -08:55

هر کجا هستید خدا بهمراه بزرگوار.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
همه چهره‌هایی که آیت‌الله یزدی آنان را نواخت / از "سلام" هاشمی تا نامه آملی / سناریوی هاشمی‌سازی دوم تا کجا پیش می‌رود؟
اصلاح‌طلبان اشتباهات بزرگی داشته‌اند / جهانگیری نماینده اصلاح‌طلبان در دولت نیست / لاریجانی پتانسیل ریاست‌جمهوری را ندارد / روحانی و خاتمی به طور مرتب دیدار می‌کنند / برای شکستن تحریم‌ها به یک دوم خرداد دیگر نیاز داریم
حیات بابک زنجانی در گروی بازگشت ۲میلیارد یورو است / او همچنان در انفرادی است و سلول لاکچری ندارد / اگر وزیر نفت سندی دارد، با صدای بلند اعلام‌کند
زنی که می‌تواند خلبان هواپیما باشد، چرا نتواند راننده موتور باشد / برخی مواجه‌ها با مسائل زنان، جفا به دین است
دکتر عارف هنوز هم یک چهره سیاسی نیست / مهمترین کار واعظی حفظ فاصله بین اصلاح‌طلبان و شخص رییس‌جمهور است/ نمی‌دانم جهانگیری در دولت چه می‌کند/ حوادث دی 96 شوک برای اصلاح‌طلبان بود
مهم‌ترین رهبران جهان را که جنازه‌شان گم شده است بشناسید/ از ناپدید شدن هیتلر و شایعه زنده بودنش تا ناپدید شدن جنازه صدام و رضا شاه و حل کردن جسد تزار روسیه در اسید