رکوردشکنی بازی نوستالژیک دهه 1980

یک نسخه کپی شده و کمیاب از بازی

رکوردشکنی بازی نوستالژیک دهه 1980

کمتر فردی پیدا ی شود که به کنسول های بازی علاقه مند باشد و از "سوپر ماریو" خاطره نداشته باشد. این بازی که از میانه دهه 1980 ظهور کرد به سرعت بین کاربران محبوب شد و طی چندین دهه محبوبیت خود را حفظ کرد. تا جایی که هم اکنون یک نسخه نادر و کمتر دیده شده از سوپرماریو که به عنوان نسخه آزمایشی به یک بازیکن حرفه ای با مبغ 100 هزار دلار فروخته شده است. درواقع سوپر ماریو، موفق شده عنوان گرانقیمت ترین نسخه آزمایشی بین بازی های کلاسیک را به خود اختصاص دهد.

نسخه اولیه سوپر ماریو در سال 1985 منتشر شد، پیش بینی می شود این نسخه آزمایشی بتواند در مرحله بعدی به فروشی با قیمتی 10 برابر آنچه هم اکنون ثبت کرده دست پیدا کند.جالب است بدانید که این نسخه حتی مراحل بازبینی را نیز پشت سر نگذاشته است. شما می توانید نسخه معمولی بازی، با جعبه اصلی را با حدود 10 دلار در eBay خریداری کنید.

دنیس کان، مدیر عامل شرکت بازی " واتا" (شرکتی که این نسخه بازی را برای فروش ارزشیابی کرد) می گوید: نینتندو بین 2 هزار تا 10 هزار نسخه آزمایشی سوپر ماریو و 26 بازی دیگر خود در سیستم نینتدو طراحی کرده است. بازار کنسول های NES آزمایشی در نیویورک و لس آنجلس در اواخر 1985 آغاز شد و در نتیجه این نسخه کمیاب ارزشی بسیار دارد."

اگرچه هویت اصلی فروشنده اولیه این نسخه که از سال 2012 نسخه را خریداری کرده است نا مشخص است، اما بر اساس داده های اولیه او این نسخه را با حدود 8 هزار دلار خریداری کرده و اکنون به رقم 100 هزار دلار رسیده است.

منبع: انتخاب

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها