واکنش وزیر ارشاد به فشن شوی مختلط در تهران

سید عباس صالحی در حاشیه اختتامیه جشنواره پژوهش فرهنگی سال، به برخی سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

واکنش وزیر ارشاد به فشن شوی مختلط در تهران

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جمع خبرنگاران درباره حواشی برگزاری فشن شو در لواسان گفت: این جریان به ما ربطی نداشت؛ یک تالار خصوصی بدون مجوز این کار را انجام داده بود که مسئولینش پس از آن ماجرا احضار شده و مورد بازخواست قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: قطعاً همیشه تخلفاتی وجود دارد که بدون آگاهی مسئولان صورت می‌گیرد؛ مهم این است که چطور با این تخلف‌ها برخورد شود.

وزیر ارشاد در پاسخ به اینکه چرا نظارت بر محتوای نمایش‌های خانگی از جمله سریال ممنوعه کم بوده است، گفت: این حرف را قبول ندارم، نظارت در همه بخش‌ها درست و بجاست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حکم سرپرست معاونت مطبوعاتی اظهار کرد: آقای محمدی با حفظ سمت سرپرست معاونت است و رئیس معاون مطبوعاتی به زودی معرفی خواهد شد.

صالحی در پایان درباره برگزاری جشنواره با محوریت پژوهش فرهنگی گفت: برگزاری این جشنواره‌ها باعث می‌شود تا در حوزه مطالعات بنیادی و کاربردی دریچه نگاهمان عمیق‌تر شود و دریابیم که در بخش‌های مختلف سیاست گذاری، فلسفه و شاخص‌های فرهنگی در کجا قرار داریم. این جشنواره‌ها باعث می‌شود در سیاست گذاری و اقدام‌های فرهنگی با چشمی بازتر عمل کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها