۵۷ تیم راهداری سیستان وبلوچستان همزمان با نوروز فعال می شوند

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: طرح نوروزی راهداری این استان با استقرار ۲۲ تیم ثابت و ۳۵ تیم سیار با خدمات رسانی ۵۱۳ نفر نیرو اجرایی می شود.

۵۷ تیم راهداری سیستان وبلوچستان همزمان با نوروز فعال می شوند

منصور ملاشاهی در نشست کمیته حمل و نقل و ترافیک سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح نوروزی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در استان از ۲۵ اسفندماه امسال آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی با تاکید بر فراهم شدن زمینه سفرهای ایمن در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل به منظور ارتقای ایمنی سفر تدابیر لازم نظیر آماده سازی و لکه گیری محورهای ارتباطی، نصب تابلو و علائم راهنمایی رانندگی و خط کشی مجدد مسیرها را در دست انجام دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: همچنین به منظور جلوگیری از تصادفات احتمالی آماده سازی راهدارخانه‌ها، سکوهای نماز و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی در دستور کار قرار گرفته است.

وی راه اندازی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی موقت را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای کاهش تصادفات رانندگی در سیستان و بلوچستان برشمرد.

ملاشاهی اظهار داشت: ۲۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری در طول طرح نوروزی آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

وی بیان کرد: ۵ هزار و ۲۰۰ کیلومتر مسیر مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش تیم‌های طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان روشنایی بلوار خلیج فارس زاهدان و سه راهی دشتک تا کوله سنگی را از دیگر اقدامات این اداره کل برای داشتن سفر ایمن برشمرد.

وی بیان کرد: همچنین نصب بنر با شعار ایمنی در ورودی شهرها و توزیع بروشورهای آگاه کننده تمامی اطلاعات مورد نیاز مسافران از دیگر اقدامات این اداره کل در طرح نوروزی محسوب می‌شود.

ملاشاهی تصریح کرد: شماره تلفن ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان به صورت شبانه روز آماده اطلاع رسانی به هموطنان است.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها