هنرپیشه پیشکسوت ایرانی که اصلا دلش برای بازیگری تنگ نشده است!+عکس

آقای بازیگر که سالهاست از دنیای بازیگری فاصله گرفته، هیچ احساس دلتنگی برای حرفه اش نمی‌کند.

هنرپیشه پیشکسوت ایرانی که اصلا دلش برای بازیگری تنگ نشده است!+عکس

داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت سینما درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر نسبت به گذشته حال بسیار بهتری دارم. چند وقتی بسیار حالم بد بود، اما این روز‌ها با ادامه مراحل درمان خیلی بهترم.

وی در ادامه افزود: مدتی قدرت حرکت و از جا برخواستن را نداشتم. این روز‌ها توان راه رفتن پیدا کرده‌ام. هر چند راه رفتن برایم سخت است، اما همچنان می‌توانم به کمک عصا قدم بزنم.

بازیگر سریال خانه سبز درباره پیشنهادات سینمایی و تلویزیونی خود اضافه کرد: واقعیت امر پیشنهادات همیشه بوده و هنوز هم برای بازی به من پیشنهاد می‌شود، اما با توجه به شرایط جسمانی نمی‌توانم و ترجیح می‌دهم که سر کار نروم.

وی در همین راستا تاکید کرد: ۹۵ سال از خدا عمر گرفته ام و نزدیک به هفتاد سال آن را مشغول بازیگری بوده ام. به نظرم دیگر بازیگری برای من بس است، زیرا شوق چندانی هم برای بازگشت جلوی دوربین ندارم و این طور که بگویم ناراحتم، چون اصلاً دلتنگ بازیگری نیستم.

اسدزاده با اشاره به ادامه فعالیت روی کتاب خود خاطرنشان کرد: فعلاً که در خانه استراحت میکنم و وخامت اخیر بیماری توان هر کار را از من گرفته بود، اما با توجه به بهبود وضعیتم میخواهم بار دیگر روی کتابم کار کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها