معرفی سریع‌ترین گوشی اندرویدی جهان

AnTuTu به صورت ماهانه اقدام به معرفی سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی می‌کند.در جدیدترین رده‌بندی منتشر شده از سوی این شرکت، نوبیاردمجیک مارس بالاخره پس از مدت‌ها رتبه اول را از دست داده و جای خود را به شیائومی می 9داده است.

معرفی سریع‌ترین گوشی اندرویدی جهان

ورود تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام باعث شده تا سرعت پردازش گوشی‌های اندرویدی وارد مرحله جدید شده و پیشرفت محسوسی را در این زمینه شاهد باشیم. پس از شیائومی می 9 نیز یکی دیگر از گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 855 یعنی لنوو زد 5 پرو جی تی (Lenovo Z5 Pro GT) جای گرفته است. در ادامه با دیجی رو همراه باشید.

نوبیا رد مجیک مارس هم که پیش از این در رتبه نخست جای داشت به مقام سوم تنزل کرده و همچنان بالاتر از چهار گوشی مجهز به کرین 980 قرار دارد. دو تا از این گوشی‌ها متعلق به هواوی است و دو گوشی دیگر هم از تولیدات آنر هستند که این شرکت هم زیرمجموعه هواوی محسوب می‌شود. در ادامه لیست نیز گوشی‌های ایسوس راگ فون (Asus ROG Phone) و شیائومی بلک شارکهلو (Xiaomi Black Shark Helo) به ترتیب در رتبه‌های هشتم و نهم جای گرفته‌اند. مقام نهم نیز به یکی دیگر از تولیدات شیائومی به نام می 8 ترنسپرنت ادیشن (Xiaomi Mi 9 Transparent Edition) رسیده است.

از آنجا که AnTuTu تنها به رتبه‌بندی گوشی‌‌های می‌پردازد که رسماً وارد بازار شده‌اند، گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 10 و اکسپریا 1 هنوز مورد بررسی قرار نگرفته و در این جدول لحاظ نشده‌اند. شایان ذکر است که تست‌های بنچمارک AnTuTu شامل بخش‌های مختلفی از جمله پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی، تجربه کاربری و حافظه رم می‌باشد.

منبع: دیجی رو

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها