در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار؛

فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تخفیفات ویژه به استقبال بهار می‌روند/ توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب

رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای از اعمال تخفیفات ویژه در کالاهای اساسی برای تقویت توان خرید و بهبود سبد کالای مصرف کنندگان تا پایان سال و توزیع مرغ منجمد تنظیم بازاری با قیمت مصوب خبرداد.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تخفیفات ویژه به استقبال بهار می‌روند/ توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، امیرخسروفخریان درخصوص تدابیر اتحادیه برای بازار شب عید گفت: اعضای این اتحادیه با برگزاری جشنواره‌ها، اعطای تخفیفات و فروش ویژه، جوایز متنوع، عرضه شفاف و سالم (مستقیم) انواع کالاهای اساسی و تنظیم بازاری در راستای سیاست­ اقتصاد مقاومتی و برقراری عدالت اجتماعی گام برداشته و تلاش دارند، شرایط لازم را برای ایجاد فضایی آرام و بدون دغدغه نسبت به تامین مایحتاج اساسی فراهم آورده تا مصرف‌کنندگان با خیالی آسوده به استقبال بهار بروند.

فخریان ضمن اشاره به افزایش ساعت‌کاری فعالان رسته پوشاک عضو اتحادیه گفت: براساس نتایج حاصله از جلسات با وزارت صمت، تخفیفات بیشتری در حوزه پوشاک اعمال خواهد شد.

وی از توزیع روزانه 100تن مرغ منجمد تنظیم بازاری به نرخ مصوب دولتی به منظور کاهش قیمت گوشت مرغ در استان تهران خبر داد و افزود: این طرح مختص قشرخاصی نبوده و مصرف کنندگان می‌توانند از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتحادیه سراسری تعاونی های مصرف محلی ایران، رفاه، افق کوروش، هایپرمی، هایپر استار، شهروند سپه، اوشانک(هفت)، جانبو، اتکا،کامبای فور، نجم خاورمیانه، یاران دریان و انتخاب من این کالا را دریافت کنند.

رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچنین درخصوص وضعیت شکر تنظیم بازاری افزود: ظرفیت اعضای این اتحادیه ماهیانه 000/10 تن است که تا بحال بخش عمده ای از میزان شکر موردنیاز جذب و بین مصرف‌کنندگان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه برنج تنظیم بازاری هندی نیز در سطح فروشگاه های عضو درحال توزیع است، ادامه داد: برای تخصیص و توزیع سایر اقلام تنظیم بازاری کالاهای شب عید درحال رایزنی با مسئولین ستاد تنظیم بازار هستیم.

فخریان در ادامه با اشاره به یکصدوبیست و هشت( ۱۲8) عضو و فعالیت بیش از ۳2۰۰ شعبه فروشگاهی در کل کشور در ۱۰ رسته مختلف، اظهار داشت: ما با سرلوحه قرار دادن کاهش قیمت برای مصرف‌کننده نهایی، تمام توان خود را برای افزایش سطح رفاه اقتصادی بین عامه مردم بکار گرفته تا قدرت خریدی که در چند ماه گذشته بشدت افت کرده را تا حد ممکن ترمیم کنیم و هموطنان با آرامش و بدون دغدغه نسبت به تامین مایحتاج اساسی خود اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: ما همچون گذشته در اجرای هماهنگ سیاست های دولت در ساماندهی و ایجاد آرامش و ثبات در بازار بخصوص شب عید، گام بر می‌داریم.

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها