اقدامات بسیج برای بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت جوانان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اقدامات ما در بسیج برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت جوانان است بنابراین برنامه‌ها را بر همین اساس طراحی می‌کنیم و به دنبال سپردن کار به جوانان هستیم.

اقدامات بسیج برای بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت جوانان است

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم رونمایی از طرح هندسه کلی بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران اظهار داشت: بیانیه گام دوم یک مرحله حمایتی دارد که باید از طرف همه دستگاه‌ها و توده مردم کلام ولایت مورد حمایت قرار گیرد.

وی فهم کلام رهبر معظم انقلاب را امر بسیار مهمی دانست و گفت: بخشی از کاری که انجام می‌گیرد تبیینی است. کار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حمایت و تبیین تمام نمی‌شود و اگر بیانیه گام دوم اجرایی نشود به آن ظلم شده است. به همین دلیل کار امروز ما یک کار نمادین و کار اصلی، بخش اجرایی آن است.

غیب پرور مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب را جوانان دانست و افزود: اقدامات ما در بسیج برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت جوانان است بنابراین برنامه‌ها را بر همین اساس طراحی می‌کنیم و به دنبال سپردن کار به جوانان هستیم تا بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با به بهترین شکل در جامعه اجرا شود.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها