آسمان استان سمنان نیمه ابری است/ احتمال بارش در ارتفاعات

نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که آسمان غالب نقاط استان سمنان نیمه ابری همراه با افزایش ابر، بارندگی برف و باران به خصوص در ارتفاعات و همچنین وزش باد است.

آسمان استان سمنان نیمه ابری است/ احتمال بارش در ارتفاعات

نقشه‌های هواشناسی همزمان با دومین شنبه سال ۹۸ نشان می‌دهد که آسمان غالب نقاط استان سمنان نیمه ابری همراه با افزایش ابر، وزش باد و بارش برف و باران به خصوص در ارتفاعات است همچنین این وضعیت در روز یکشنبه و دوشنبه نیز ادامه دارد اما دما کاهش نخواهد یافت.

هم اکنون دمای هوای مرکز استان سمنان ۱۰ درجه بالای صفر است و آسمان نیمه ابری گزارش می‌شود، بیشینه و کمینه دمای هوای سمنان برای روز شنبه ۱۷ و شش درجه بالای صفر گزارش شده اما از فردا با وجود عدم تغییر در وضعیت جوی، دمای هوا افزایش خواهد یافت به طوری که بیشینه و کمینه دمای هوا برای یکشنبه و دوشنبه به ترتیب ۱۹ و هشت و ۲۰ و ۱۰ درجه بالای صفر خواهد بود.

دمای هوای شاهرود هم هفت درجه بالای صفر و آسمان این شهر نیمه ابری بوده و در ارتفاعات باران باریده است، بیشینه و کمینه دمای هوا برای این شهرستان طی امروز و فردا به ترتیب ۱۶ و چهار و ۱۶ و شش درجه بالای صفر گزارش می‌شود، هوای شاهرود برای سه روز آتی نیمه ابری، همراه با افزایش ابر و وزش باد اعلام شده است.

دامغان، دیار صد دروازه نیز صبح شنبه خود را ابری همراه با وزش باد سرد آغاز کرده است هم اکنون دمای هوا هفت درجه است، پیش بینی هواشناسی برای این شهر نیز مانند شاهرود آسمان ابری، همراه با افزایش ابر، امکان بارش باران به خصوص در ارتفاعات و همچنین وزش باد خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای هوا نیز برای امروز و فردا به ترتیب ۱۶ و هفت و ۱۷ و هفت درجه بالای صفر خواهد بود که این شاخص برای ۴۸ ساعت آینده تغییری نخواهد کرد.

مردم میامی دومین شنبه سال جدید را با سرمای قابل توجه آغاز کردند، دمای هوا همزمان با صبح شنبه شش درجه بالای صفر و آسمان کاملاً ابری است، رطوبت ۸۹ درصد اما نشان می‌دهد احتمال بارش باران وجود دارد. بیشینه و کمینه دمای هوا نیز برای میامی ۱۸ و هفت درجه بالای صفر گزارش می‌شود.

گرمسار نیز آسمانی ابری دارد احتمال بارش باران در این شهرستان غرب نشین وجود دارد هوای گرمسار ابری همراه با وزش باد گزارش شده است، هوای ایوان کی نیز شرایطی تقریباً مشابه دارد.

در نهایت باید گفت آسمان غالب نقاط استان سمنان همزمان با روز شنبه دهم فروردین ماه ۹۸ نیمه ابری همراه با وزش باد، احتمال بارش به خصوص در ارتفاعات و همچنین تداوم شرایط تا پس فردا گزارش می‌شود.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها