سیب اپ دیگر رایگان نیست!

وبسایت سیب اپ که پیش از این یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت نرم‌افزارهای iOS بود تغییر رویه داده و خدمات ویژه خود را دیگر به صورت غیررایگان ارائه خواهد کرد.

سیب اپ دیگر رایگان نیست!

به نظر داستان محدود کردن نرم‌افزارهای با گواهینامه اینترپرایز بالاخره راهکار دائمی خود را پیدا کرده است. در این زمینه وبسایت سیب اپ که پیش از این یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت نرم‌افزارهای iOS بود تغییر رویه داده و خدمات ویژه خود را دیگر به صورت غیررایگان ارائه خواهد کرد.

در این راستا سرویس سیب اپ که پیش از این وعده داده بود راهکاری دائمی برای دور زدن این دست از تحریم‌های اعمال شده به خدمات نرم‌افزاری شرکت اپل تدارک دیده است تصمیم به استفاده از اکانت عادی توسعه دهندگان اپل گرفته است و می‌تواند با این ساختار به صورت Ad-Hoc، دانلود نرم‌افزار را برای کاربران خود ممکن سازد. عملکرد این روش دقیقاً مانند Ad-Hoc در سیستم‌های ارتباطی است و یک کاربر می‌تواند منابع خود را با تعداد مشخصی از کاربران به اشتراک بگذارد.

نکته مهمی که در اینجا باید به آن اشاره کنیم این است که ساختار اکانت‌های Ad-Hoc به صورت محدود شده با قیمت 100 دلار است که با این ساختار هر 100 دستگاه تحت پلتفرم iOSتحت بیرق یک اکانت مادر می‌توانند با اپ استور ارتباط برقرار کنند.

در این حالت کاربران تنها کافیست از طریق سیب اپ اقدام به دانلود از فروشگاه نرم‌افزاری اپل کنند ولی با این تفاوت که کلیه مراحل کار در خود فروشگاه سیب اپ شبیه سازی می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه به اپ استور به صورت مستقیم نخواهد بود.

اما همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم به صورت طبیعی دیگر امکان ارائه خدمات به صورت رایگان به کاربران ایرانی از سوی سیب اپ وجود نخواهد داشت. درا ین راستا شرکت سیب اپ تعرفه هایی برای خرید حساب استفاده از خدمات خود را تدارک دیده که کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت آنها را خریداری کرده و از خدمات نرم‌افزاری فروشگاه اپل به صورت کامل استفاده کنند.

در این زمینه سیب اپ می‌گوید:

سیستم پرداخت در سیب‌اپ به صورت اشتراکی است. یعنی کاربر نیازی به خرید تکی برنامه‌ها ندارد بلکه با پرداخت حق اشتراک، می‌تواند به آرشیوی از برنامه‌ها به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان دسترسی داشته باشد و در مدت زمان بسته انتخابی خود هر برنامه‌ای را که نیاز دارد دانلود کند. پس از اتمام مدت بسته انتخابی، برنامه‌هایی که کاربر دانلود کرده است از کار نمی‌افتند اما اگر کاربر بخواهد برنامه جدیدی دانلود کند نیاز به تمدید حق اشتراک خود دارد
در توضیح امکانات حساب اشتراکی یا همان کاربر ویژه سیب اپ اعلام شده که امکان دانلود پولی و رایگان از طریق این حساب وجود دارد و کاربران حتی می‌توانند برنامه‌های آنلاک شده با قابلیت‌های ویژه را دانلود کنند. همچنین سیب اپ وعده داده که در این حالت کاربران می‌توانند چند نسخه از برنامه‌های اجتماعی پر کاربرد را دانلود کنند که در این حالت کمی ابهام وجود دارد و شاید بهتر باشد خود شرکت در مورد آن توضیح دهد.

منبع: شهر سخت افزار

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها