انداختن کودک ۲۰ ماهه در قفس سگ! + تصاویر

پدر سنگدل چینی به دلیل گریه کردن کودک ۲۰ ماهه اش او را در داخل یک قفس آهنی مخصوص سگ انداخت.

انداختن کودک ۲۰ ماهه در قفس سگ! + تصاویر

پدر سنگدل چینی در یک کودک‌آزاری آشکار اقدام به انداختن دختر ۲۰ ماهه خود در قفس نگهداری سگ کرد. این مرد جوان به دلیل گریه کردن کودک ۲۰ ماهه‌اش دست به این اقدام عجیب زد. در یکی از تصاویر منتشر شده این دختر خردسال در حالی که در داخل قفس نشسته است دیده می‌شود. همچنین عکس دیگر " ژیئو کیان" را در حالی که پای خود را روی صورت این کودک بیگناه گذاشته است نشان می‌دهد. این مرد این عکس را برای همسرش که ظاهرا از او جدا شده بود ارسال کرد. دیگر عکس‌های ارسالی کبودی‌ها و خراش‌هایی را روی پوست بدن ژیئو نشان می‌داد.

این تصاویر بویژه تصویر انداختن ژیئو در داخل قفس و همچنین تصویری که پدرش پای خود را روی صورت او گذاشته بود بلافاصله تبدیل به تصاویری داغ در شبکه‌های اجتماعی چین شد و بیش از ۳۸۰۰۰ بار به اشتراک گذاشته شد. این دختر از حدود یکسال پیش و از زمانی که والدینش از یکدیگر جدا شدند با پدرش زندگی می‌کرد.

مادر این کودک گفت با وجود سابقه بدرفتاری شوهرش با دختر خردسال‌شان، ماموران پلیس در مراجعات خود به تذکر شفاهی بسنده می کردند. ژیئو تینگ در این باره گفت : " ماموران پلیس مرد هستند و آنها از مردان طرفداری می کنند. آنها در هر بار مراجعه یک حرف را تکرار می کنند. اینکه مردان تحت فشار و استرس هستند و زنان باید آنها را درک کنند. شوهرم همیشه مرا مورد آزار و اذیت قرار می داد. ماموران پلیس بعد از آنکه با تماس من در منزل ما حاضر می شدند تنها به هشدار شفاهی به او بسنده می کردند.

پلیس محلی چین بلافاصله پس از دریافت این تصاویر توسط مادر کودک تحقیقات خود را در این باره آغاز کرد. بنا به گفته پلیس این مرد پذیرفت که این تصاویر را برای همسرش ارسال کرده است. هنوز مشخص نیست آیا این رفتار موجب خواهد شد تا این مرد حضانت دخترش را از دست بدهد.

گفتنی است؛ این مورد کودک آزاری در شهر "کایتنگ" واقع در استان گوانگ دونگ در جنوب چین رخ داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها