رئیس کمیته ارتباطات مجلس در گفت‌و‌گو با خبرفوری:

اختلالی در سیستم اینترنت کشور وجود ندارد/ شکایت مردم درباره کاهش حجم بسته‎های اینترنتی را پیگیری می‌کنیم/ اینستاگرام فیلتر نمی‎شود

رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اختلالی در سیستم اینترنت کشور وجود ندارد ،گفت: شکایت و گزارش‎های مردم درباره کاهش حجم بسته‎های اینترنتی را پیگیری خواهیم کرد.

اختلالی در سیستم اینترنت کشور وجود ندارد/ شکایت مردم درباره کاهش حجم بسته‎های اینترنتی را پیگیری می‌کنیم/ اینستاگرام فیلتر نمی‎شود

به گزارش خبر فوری طی چند روز گذشته مردم از طریق رسانه‎ها و فضای مجازی انتقادات گسترده‎ای را درباره کم شدن مشکوک حجم بسته‎های اینترنتی مطرح کردند.

بسیاری از مردم براین باور هستند که حجم بسته‎هایی که آنها از اپراتورهای مختلف خریداری می‎کنند بدون اینکه مصرف بالایی داشته باشند به اتمام می‌رسد و این در حالی است که هیچ کدامیک از اپراتورهای معروف کشور که در عرضه اینترنت مشغول به فعالیت هستند تا به این لحظه در این باره واکنشی را نشان ندادند.

در گفت و گو با غلامعلی سبحانی‎فر رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات پیش‎آمده برای مردم درباره استفاده از بسته‎های اینترنتی به گفت و گو پرداختیم.

غلامعلی سبحانی‎فر رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره کاهش حجم بسته‎های اپراتورهای معروف در طی روزهای گذشته اظهارکرد: گزارشاتی درباره این موضوع از سوی مردم و نهادهای نظارتی به ما ارسال نشده است ، اما قطعا اگر میزان حجم نارضایتی و شکایات مردم در این راستا بالا باشد قطعا بررسی این موضوع را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: برای رسیدگی به مطالبات مردم بدون شک جلسه‎ای را با نمایندگان اپراتورهای عرضه‌کننده اینترنت برگزار خواهیم کرد تا دلایل مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده است را مورد ارزیابی قرار دهیم.

رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون شک اگر کوتاهی و کم‎فروشی از سوی اپراتورها در بحث عرصه اینترنت صورت گرفته باشد از طریق سازمان تنظیم مقررات این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

سبحانی‎فر با اشاره به اینکه در مقطع فعلی اختلالی در سیستم اینترنت کشور وجود ندارد ،خاطرنشان کرد: اگر در وضعیت امروز مردم نسبت به استفاده از اینترنت از طریق بسته‎های که شرکت‌های مختلف تهیه می‎کنند مشکل دارند باید این موضوع را به نهادهای نظارتی گزارش دهند و شکایات خود را مطرح کنند تا اقدامات لازم برای بررسی این موضوع از سوی مجلس و سایر دستگاه‎های نظارتی صورت گیرد.

وی همچنین درباره اخبار منتشر شده پیرامون فیلتر اینستاگرام در راستای اقدام این شبکه در حذف اکانت مسئولین و مقامات سپاه تاکید کرد: فعلا باتوجه به اطلاعلاتی که بنده در اختیار دارم و جلساتی که در آن شرکت داشتم بنایی برای فیلتر اینستاگرام وجود ندارد و خبرهای منتشرشده در این راستا هیچ پایه و اساسی ندارد و کذب محض است.

رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام اینستاگرام در حذف اکانت مسئولین سپاه قابل قبول نیست، گفت: ما بدون شک تلاش خواهیم کرد از بسترهای دیگر در جهت مقابله با این اقدام آمریکایی‎ها وارد عمل شویم از این بدون شک در مقطع فعلی فیلتر اینستاگرام بستر مناسبی برای مقابله با آمریکا نیست.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • خسته از دزدی
    0

    خدا هر چی دزده لعنت کنه بسته ۱۲ گیگ یکماهه من که هرماه زیادی هم می اوردم و مصرف نداشتم ۶ روزه تمام شد چه گناهی کردیم تو این کشور دزد بدنیا اومدیم

  • علی اکبر ریاضی
    0

    من هنوز ۵ گیک داشتم صفر شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها