تاریخ رونمایی از بازی محبوب Super Mario Maker 2 + فیلم

چهار سال پیش شرکت نینتندو ابزاری را ایجاد کرد که کاربران به کمک آن می‌توانستند مراحل مد نظر خودشان برای بازی سوپر ماریو را بسازند و حالا نسخه دوم این ابزار محبوب نیز برنامه ریزی شده و در تیرماه امسال رونمایی خواهد شد.

تاریخ رونمایی از بازی محبوب Super Mario Maker 2 + فیلم

شاید این ادعا گزاف نباشد که بگوییم سری بازی‌های سوپر ماریو محبوب‌ترین بازی‌های دوران کودکی همه دوران‌هاست. با استفاده از ابزار جذاب Super Mario Maker دیگر می‌توانید هر طور که بخواهید مراحل بازی را در هر نسخه‌ای از بازی ماریو، بسازید.

برای مثال ممکن است شما بخواهید مراحلی با ساختار نسخه‌های اخیر این بازی با گرافیک بالا داشته باشید ولی المان ماریو یا لوئیجی از نسخه‌های اولیه بازی باشد؛ در این حالت هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید هر طور که بخواهید شخصیت‌ها و کارکترهای خوب و بد داستان را کنار هم بچینید.

همانطور که گفتیم سال 2015 اولین نسخه از این ابزار بسیار مفید و جذاب رونمایی شد و چند ماه پیش شرکت نینتندو اولین تریلر نسخه دوم آن را نیز در حساب یوتیوب خود منتشر کرد و روز گذشته نیز بالاخره زمان دقیق رونمایی از این نسخه جدید اعلام شد.

طبق پستی که حساب توئیتر امریکا شرکت نینتندو منتشر کرده، شرکت سازنده در روز جمعه هفتم تیر ماه (28 جون) این بازی را به صورت رسمی معرفی و عرضه خواهد کرد.

مانند نسخه‌های Wii U و 3DS کاربران می‌توانند رویای خود در مراحل و شخصیت‌های بازی را به صورت‌های مختلف بسازند ولی نکته مهم این است که اطلاعات زیادی در مورد عملکرد و تفاوت‌های این نسخه با نسخه اولیه در سال 2015 نداریم.

نکته دیگر این است که شرکت نینتندو این بازی را همراه با قلم جذابی که می‌تواند به صورت بسیار کاربردی برای طراحی مراحل و استفاده از المان‌ها استفاده بشود ارائه خواهد کرد و کاربران می‌توانند سفارش دریافت این قلم را از پیش ثبت کنند و در هنگام عرضه بازی آن را دریافت نمایند.

در ویدئوی زیر می‌توانید تریلر این بازی که دو ماه پیش منتشر شد را مشاهده کنید:

منبع: شهر سخت افزار

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها