رجایی: رسیدگی به پرونده فوت آیت‌الله هاشمی‌ در شورای‌عالی امنیت ملی متوقف شده است

یکی از نزدیکان مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفت: به آقای روحانی گفته بودند که پرونده را مختومه اعلام کند، اما رئیس‌جمهوری موافقت نکردند. 

رجایی: رسیدگی به پرونده فوت آیت‌الله هاشمی‌ در شورای‌عالی امنیت ملی متوقف شده است

یکی از نزدیکان مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی می‌گوید هرچند پرونده فوت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مختومه نشده، اما رسیدگی به این پرونده فعلا متوقف شده است.

پس از درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در سال 95، فاطمه هاشمی فرزند او در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اعلام کرد که در جسد پدرش و حوله‌ای که با آن او را به بیمارستان منتقل کردند، مقدار قابل توجهی از رادیواکتیو کشف شده است. فاطمه هاشمی همچنین گفته بود با بررسی نهادهای امنیتی مشخص شده بدن او و مادرش هم آغشته به رادیواکتیو است.

بعد از این، فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی از تشکیل پرونده‌ای در شورای‌عالی امنیت ملی برای بررسی علت فوت او خبر دادند.

حالا رجایی که در زمان حیات آیت‌الله هاشمی مشاورش بود، بعد از گذشت بیش از دو سال از تشکیل این پرونده در شورای‌عالی امنیت ملی به ایرناپلاس می‌گوید: به آقای روحانی گفته بودند که پرونده را مختومه اعلام کند، اما رئیس‌جمهوری موافقت نکردند.

به گفته رجایی با اینکه این پرونده همچنان در شورای‌عالی امنیت ملی باز است، اما هنوز به نتیجه نرسیده و رسیدگی به آن فعلاً متوقف شده است.

منبع: ایرنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    چه کسی بوده که به رئیس جمهور گفته پرونده را مختومه اعلام کند.در ایران از نظر ساختار اداری و حکومتی فقط رهبر بالاتر از رئیس جمهور است. این آقای رجایی به جای دوپهلو صحبت کردن و شبهه ایجاد کردن اگر نگوید چه کسی این حرف را زده به مرحوم هاشمی و خانواده اش و نظام اسلامی خیانت کرده

  • راي
    0

    اولاً چرا تا زماني مرحوم مغفور شادروان هاشمي عزيز بود . اينهمه مشكلات نبود و حتي امريكا نشست و مذاكره كرد . حتي عربستان احترام مي گذاشت . اين نشان مي دهد خير و بركت اين عزيز بسيار بود و هاشمي گرامي پيش خدا و پيش دولتهاي دنيا اعتبار و بزرگي خاصي داشته است . حال مرگ اين عزيز مي تواند عادي باشد چرا كه مرگ حق است و اگر نبود روزگارمان سياه بود . در ضمن در شرايط حساس كشور فقط يك راه حل هست . بنشينيم توسط عمان و قطر كويت ... با واسطه اين كشورها مذاكره كنيم . نشيم چوب دو سر سوخته . يا سپاه بشه ارتش يا ارتش بشه سپاه با دو قدرت در يك مملكت نمي كنجد عدالت . سپاه اگر بتواند روابط دوستانه زياد كنه بهتر بماند ولي اگر قرار هست چند هسته خودمختار و مستقيم دخالت كند بهتره جمهوريت برداشته شه تا ارزشش پائين نياد اين كشور بيشتر شبهه نخست وزيري اداره مي شود تا جمهوريت پالكماني كنيم . رهبر دانا بشن رئيس دولت و نخست وزير توسط مجلس با مجلس مصلحت تائين شود . چون رياست جمهوري ما نمي بينيم . بهتر تا كار خراب نشده . حاكم ايران تمام مسئولايت به عهد بگيرد تا با كمك سپاه مشكلات حل شود و يا حداقل اين هست مردم مي بينند مشكل كجاست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها