حال و هوای رمضانی سینماهای اصفهان؛ "وکیل مدافع" و "زندانی‌ها" بر پرده نقره‌ای نشستند

در ماه رمضان فیلم‌های جدیدی بر روی پرده نقره‌ای رنگ سینماهای اصفهان جاخوش کرده، فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف که با تخفیف نیم بها بودنش در ماه مبارک رمضان هر مخاطبی را ناخودآگاه به سوی تماشای خود فرا می‌خواند.

حال و هوای رمضانی سینماهای اصفهان؛ "وکیل مدافع" و "زندانی‌ها" بر پرده نقره‌ای نشستند

در ماه رمضان فیلم‌های جدیدی بر روی پرده نقره‌ای رنگ سینماهای اصفهان جاخوش کرده، فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف که با تخفیف نیم بها بودنش در ماه مبارک رمضان هر مخاطبی را ناخودآگاه به سوی تماشای خود فرا می‌خواند.

پردیس ساحل با 13 فیلم

در پردیس سینمائی ساحل 13 فیلم در حال اکران است، فیلم‌هایی مانند "به دنیا آمدن" ساخته محسن عبدالوهاب و تهیه‌کنندگی محمد احمدی ساخته سال 1394 است. فیلم داستان زن و شوهری را روایت می‌کند که در آستانه میان سالگی برای ادامه مسیر زندگی‌شان با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند.

فیلم "خانه دیگری" به کارگردانی و نویسندگی بهنوش صادقی و تهیه‌کنندگی عباس اکبری محصول سال 1394 است. این فیلم داستان زندگی «مرجان» را روایت می‌کند که می‌بایست ظرف 10 روز، پولی را برای پدرش تهیه کند. او در طی این مسیر با موانعی روبرو می‌شود که زندگی زناشویی‌اش را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

فیلم "سامورایی در برلین" فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مهدی نادری و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفاری محصول سال 1397 است. یک کمدی اجتماعی است که در ایران و آلمان ساخته شده است، این فیلم قصه گروه 3 نفره‌ای را روایت می‌کند که در راس آن‌ها جمشید سامورایی با بازی حمید فرخ نژاد قرار دارد. کار این گروه وصول کردن چک یا روکردن دست یک نفر و کارهایی از این قبیل است. موقعیتی پیش می‌آید و این 3 نفر(حمید فرخ نژاد، امیرمهدی ژوله و میرطاهر مظلومی) برای بازگرداندن سند یک زمین به برلین می‌روند.

اصفهان| سینماها در ماه رمضان نیم بها شدند زیر و بم بودجه‌ی 98 سینما درجه‌بندی سنی فیلم‌های سینمایی، کارآمد یا بی فایده؟

فیلم "نبات" فیلمی به نویسندگی و کارگردانی پگاه ارضی و به تهیه‌کنندگی هوشنگ نوراللهی محصول سال 1396 است. در این فیلم شهاب حسینی، نازنین فراهانی و ستایش محمودی به ایفای نقش می‌پردازند، "نبات" یک ملودرام اجتماعی است که ترسیم روابط انسانی و عاطفی خانوادگی در آن مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

فیلم "وکیل مدافع" ساخته سلما بابایی فرزند شهید بابایی و ونداد دوشن است این فیلم در ژانر کمدی و با مضمون دفاع مقدس است.

فیلم "تگزاس 2" به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان است. قصه این فیلم در ادامه «تگزاس 1» و البته با رنگ و لعاب بیشتری روایت می‌شود. پس از ماجرا‌های قسمت اول تگزاس ساسان (سام درخشانی)، بهرام (پژمان جمشیدی) و آلیس (گابریلا پتری) به ایران برمیگردند. آقا بابک (مهدی هاشمی) و سوری جون (ژاله صامتی) به دنبال آن‌ها می‌آیند، اما ساسان نمی‌داند که آن دو زن و شوهر هستند.

فیلم "پیشونی سفید 3 " فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی سید جواد هاشمی محصول سال 1397 است. قسمت اول این فیلم با نام اختاپوس (آهوی پیشونی‌سفید) در سال 1390 ساخته و اکران شد که با نظر خوب منتقدان و مردم مواجه شد."اختاپوس" از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها "بل بله" را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ "پیشونی‌ سفید" از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر "آهوی پیشونی‌ سفید" برگشته تا آهو را از "سالار" یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و "پیشونی‌سفید" به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد.

فیلم"چهارانگشت " به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی حمید پنداشته محصول 1397 است. ایستاده (با بازی جواد عزتی) به کمک احد فاتحه‌ای (با بازی امیر جعفری) می‌آید، تا با گرفتن مراسمی او را برای رفتن به سفر مکه همراهی کند، اما در واقع می‌خواهند به بهانه سفر زیارتی به تایلند بروند تا مشکل احد را حل کند و در آنجا مشکلاتی برایشان به وجود می‌آید.

فیلم "زندانی‌ها" به نویسندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی محصول سال 1397 است. داستان دانشجوی جوانی است که قصد دارد برای پایان‌نامه‌اش روی تعدادی زندانی تحقیق کند.

فیلم "ژن خوک فیلمی " به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی و نویسندگی سعید سهیلی و احمد کاوری است داستان دو زندانی از زندان فرار می‌کنند تا بتوانند به هدفی که از پیش تعیین شده برسند اما در این راه اتفاقات مختلفی برایشان رخ می‌دهد.

فیلم "غلامرضا تختی" فیلمی زندگی‌نامه‌ای و ورزشی به کارگردانی بهرام توکلی، تهیه‌کنندگی سعید ملکان و نویسندگی بهرام توکلی و سعید ملکان است این فیلم شامل سه فاز از زندگی غلامرضا تختی در مقطع کودکی، نوجوانی، بزرگسالی و مبارزات مسابقات کشتی و فوت وی می‌پردازد.

فیلم "متری شیش و نیم" به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی است که داستان چند تن از مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر به سرتیمی صمد (پیمان معادی) به دنبال فروشنده‌ بزرگ شیشه در تهران به اسم ناصر خاکزاد (نوید محمدزاده) هستند.

فیلم "یه‌وا" به کارگردانی ناهید آباد است یه‌وا زنی 34 ساله است که به اتهام قتل شوهرش تحت پیگرد قانونی است. او برای حفاظت از دخترش فرار را پیشه کرده به محل دور دستی پناه می‌برد و به ناچار در محل جدید مجبور به مقابل با مسائل و دشواری‎ها شده و رودروی آئینه‌ای به‌نام زندگی می‌شود.

پردیس چهارباغ با 6 فیلم

در پردیس سینمائی چهارباغ فیلم‌های خانه دیگری، سامورایی در برلین، نبات، تگزاس 2، چهار انگشت و متری شیش و نیم در حال اکران است.

در سینما فلسطین فیلم‌های تگزاس 2 و متری شیش و نیم و در سینما سپاهان سامورایی در برلین و تگزاس 2 و در سینما قدس سامورایی در برلین، تگزاس 2 و متری شیش و نیم اکران می‌شود.

منبع: تسنیم

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها