فخرالدینی: امیدوارم مشکلی برای رشید مظاهری پیش نیاید

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم مشکلی برای رشید مظاهری پیش نیاید.

فخرالدینی: امیدوارم مشکلی برای رشید مظاهری پیش نیاید

میلاد فخرالدینی پس از پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالیم که به تیم خوب فولاد موقعیت ندادیم و الان ناراحت هستیم که چرا بازی مهم ما از تلویزیون پخش نشد.

وی افزود: حداقل شبکه اصفهان باید بازی را پخش می‌کرد اما خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره شرایطش در ذوب‌آهن در یک سال و نیم اخیر خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن باشگاه بسیار خوبی است و اگر می‌دانستم ذوب‌آهن این شرایط را دارد زودتر به این تیم می‌آمدم و این تیم از همه نظر کامل است.

وی تصریح کرد: ذوب‌آهن با مدیریت آذری هیچ چیز کم ندارد و بازیکن در این تیم هیچ دغدغه فکری ندارد. شرایط بسیار خوبی داریم.

فخرالدینی درباره شایعات رفتن آذری از ذوب‌آهن بیان کرد: رفتن و ماندن سعید آذری دغدغه فکری ما است و ایشان می‌تواند به ما کمک کند و دوست دارم تصمیم‌گیران کمی فکر کنند. ما در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم و به جمع 16 تیم لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم.

اصفهان| حدادی‌فر: جایگاه ششمی در شأن ذوب‌آهن نیست اصفهان| مطهری: شاید فصل آینده در ذوب‌آهن بمانم اصفهان| حسینی: برابر فولاد تیم برتر میدان بودیم

وی درباره دیدار با الزورا و اتفاقات آن دیدار و حمایت منصوریان و آذری از این بازیکن گفت: بالاخره اتفاق است و رخ می‌‌دهد. از نیمه دوم هر زمان که توپ را بر‌می‌داشتم انواع ناسزاها را به زبان فارسی و عربی به من می‌دادند و به ایران و ایرانی توهین می‌کردند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: برخی موضوعات دیگر را هم مطرح کردند و حتی چند بار توپ جمع‌کن‌ها حرکات زشتی داشتند، در صحنه گل فندک را بر سر من زدند و فندک را بازگرداندند. تصمیم AFC مهم نبود، تیم ذوب‌آهن نشان داده اخلاق‌مدار است.

وی درباره احضار رشید مظاهری به کمیته اخلاق افزود: فکر می‌کنم شرایط آن جا را نمی‌دانستند. شرایط بسیار بد بود و به ایرانی‌ها اهانت کردند. کار خاصی انجام ندادیم که پاسخ دهیم و امیدوارم مشکلی برای رشید پیش نیاید.

فخرالدینی درباره قراردادش با ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: هنوز یک فصل دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم.

منبع: تسنیم

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها