ترامپ در ادعایی: ما از روی استیصال به دنبال دیدار نبودیم؛ این ایران بود که چنین درخواستی داشت/ دموکراتها میگویند که ایران اکنون بهتر از 4 ماه پیش است
رئیس جمهور آمریکا در دو توئیت جداگانه از توافق با ایران دفاع کرد به دموکراتها برای انتقاد از جنگ با ایران، تاخت.

دونالد ترامپ نوشت: ما از روی استیصال به دنبال دیدار نبودیم؛ این ایران بود که چنین درخواستی داشت. آنها تمام شدهاند! ما همان مهلت ۶۰ روزه را تا آخر اجرا میکنیم. هیچ پولی هم دریافت نمیکنند؛ حتی یک سنت!

وی در توئیتی دیگر نوشت: جنگ ایران را تضعیف کرده است! ایران دیگر نیروی هوایی، نیروی دریایی، تجهیزات ضد هوایی، رادار یا عملاً هیچ چیز دیگری ندارد، و با این حال دموکراتها میگویند که ایران اکنون بهتر از چهار ماه پیش است. میتوانید تصور کنید که چنین چیزی را بگویند و فرار کنند؟؟؟ بعضی افراد چقدر میتوانند احمق باشند؟؟؟
این مذاکرهابه نتیجه نمیرسه
جنگ و کشتار و ویرانی چطور؟!!
توجه کردین یک م که باهم درگیرمیشن سری اینترنت قطع میکنن
ای ترامپ کلک
سلام بر خبر فوری
معلوم نیست کدوم طرف راست میگه خوب بهم میان خوب
این مذاکرهها به نتیجه نمیرسه اونم بعد از بار هزارم. که امریکا عهدشکنی میکنه
دشمن هیچوقت دست از دشمنی و دسیسه برنمیداره
دشمنی، دشمنی میاره ، با ۴۷ سال مرگ گفتن و دائما در جامعه حس تنفر و دشمنی ایجاد و تبلیغات وسیع کردن بالاخره باید انتظار چنین روزهایی را داشت فکر کردی که چرا طرف مقابل با کشورهای دیگه دنیا چنین مشکلات خاصی نداره؟!
مردم نظام سرمایه داری رو دوست ندارند .چون با خودخواهی ، حقه بازی و فریب فقط به فکر افزایش سرمایه خودشان هستند .
لابد مردم کمونیست رو دوست دارن ؟؟؟ از طرف مردم نظر نده .
همه دنیا بر اساس سرمایه داریه .
نظام سوسیالیستی و کمونیستی سالها در جریان بود اما منتهی به فقر و فلاکت جوامع شد .
دمکرات ها صد در صد درست میگن.ایران الان تنگه هرمز داره و هر موقع بخواهد ناامن می کند و لبنان هم مال ایران شد تحریم که بر داشته خواهد شد و هسته ای هم خواهد داشت
کی لبنان انداخت پشت قباله ایران
در بهترین حالت این چیزای که تو گفتی هم نمیشه
اگر کشورهای حاشیه خلیج فارس به این نتیجه برسند که تنگه هرمز موهبتی خداداد برای ایرلن و این کشورهاست تا با کنترل این ورودی حیاتی قیمت نفت و دیگر کالاها رو آنطوری که می خواهند کنترل کنند نه تنها آمریکا که تمام دنیا محبور خواهند شد بهای واقعی انرژی رو نقد پرداخت کنند . ترامپ حداقل این رو به ما یادآور شد با این دست و پا زدن ها .
اوپک پس برای چی هست ؟!
کشورهای عرب هیچ وقت با دنیا درگیر نمیشن ، چون نابود خواهند شد .
سعدی:پادشاه...گفت نمک به قیمت بستان تا رسمی نشود و دهات خراب نگردد...حالا ترامپ و دنیا میذارن ی رسم بشه بستن تنگه هرمز؟؟؟بقولی یک توافق حشردوستانه باهاتون ببندن که دنیا تو تاریخ ازش یاد کنن
دموکرات هت غلط اضافی میکنند
همه حرفاش درسته. تقریباً بیشتر قدرت نظامی ایران رو از بین برد. یه کار دیگه ای هم که کرد اینه که ترس رو در دل مردم ایران انداخت که هر لحظه دوباره احتمال بمباران های بعدی هستش.
ترام ازیناغوله بی شاخ ودمب ساخته چه برای داخل وچه خارج
ایام سوگواری محرم را به همه
مردم دنیا تسلیت میگم
ترامپ : بزشکیان تمام شده است،، و هیچ پولی دریافت نمیکند حتی یک سنت،، او از روی استیصال مشتاق دیدار من بود...جی دونالدترامپ.
من فقط اینا میدونم توافقی که تحریم برداشته نشه ارزونی نشه مثل قرص مسکن دردی را دوا نمیکنه محصول بدون حاصل زحمت بیهوده است گ
فعلا که چند سالیست ملت متوجه شده که تحریمهای خارجی بخوبی بداخل کشور سرایت داده شده خاصه بخش مسکن و خودرو تا باعث فلج شدن اقتصاد و ناراضی سازی دهها میلیونی بشود
توافق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا ما ایرانی ها نادان هستیم ؟
الآن توافق نشد ، یاداشت تفاهم امضا شد
یکی حالی ملت کنه ((( یاداشت تفاهم )))
بهترین حرف رو همون هم حزبی های جمهوری خواه خودت زدن که گفتن ظاهراً منظورت از «تسلیم بی قید و شرط« که تو همون روزهای اول میگفتی منظورت تسلیم بی قید و شرط آمریکا بود نه ایران.
به معنای واقعی کلمه گند زدی ترامپ قمار باز، گند زدی. حالا باید تا پایان دوره ریاست جمهوریت هر روز و هر روز سعی کنی به همه بگی توافقت با ایران به نفع آمریکا بوده، و تمام دنیا با یه پوزخند از کنار حرفات رد بشن.
تحریم از داخل باطل و خنثی میشود
طبق شرع و قانون هرگونه پیروی و تغییر در پی از خارج شدن از توافق هسته ای یا تشدید تحریم در کشور غیر شرعی و قانونی میباشد (بخش مسکن) و از درجه اعتبار ساقط و آثارش باطل و خنثی است
چقدر زر می زنی ، خب تو از ترس دنبال آتش بس بودی ، چرا چرت و پرت میگی و هر ساعت یه زر می زنی
مغز ما که داره جلز ولز میکنه دیگه هر چی بادا باد
مستاصل ترینی پزشکیان....🤕