ترامپ در ادعایی: ما از روی استیصال به دنبال دیدار نبودیم؛ این ایران بود که چنین درخواستی داشت/ دموکرات‌ها می‌گویند که ایران اکنون بهتر از 4 ماه پیش است

رئیس جمهور آمریکا در دو توئیت جداگانه از توافق با ایران دفاع کرد به دموکراتها برای انتقاد از جنگ با ایران، تاخت.

ترامپ در ادعایی: ما از روی استیصال به دنبال دیدار نبودیم؛ این ایران بود که چنین درخواستی داشت/ دموکرات‌ها می‌گویند که ایران اکنون بهتر از 4 ماه پیش است

photo_2026-06-19_16-18-08

دونالد ترامپ نوشت: ما از روی استیصال به دنبال دیدار نبودیم؛ این ایران بود که چنین درخواستی داشت. آن‌ها تمام شده‌اند! ما همان مهلت ۶۰ روزه را تا آخر اجرا می‌کنیم. هیچ پولی هم دریافت نمی‌کنند؛ حتی یک سنت!

photo_2026-06-19_16-18-37

وی در توئیتی دیگر نوشت: جنگ ایران را تضعیف کرده است! ایران دیگر نیروی هوایی، نیروی دریایی، تجهیزات ضد هوایی، رادار یا عملاً هیچ چیز دیگری ندارد، و با این حال دموکرات‌ها می‌گویند که ایران اکنون بهتر از چهار ماه پیش است. می‌توانید تصور کنید که چنین چیزی را بگویند و فرار کنند؟؟؟ بعضی افراد چقدر می‌توانند احمق باشند؟؟؟

منبع: کانال برای ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 29
  • ناشناس

    این مذاکرهابه نتیجه نمیرسه

    نظرات شما -
    • ناشناس

      جنگ و کشتار و ویرانی چطور؟!!

    • ناشناس

      توجه کردین یک م که باهم درگیرمیشن سری اینترنت قطع میکنن

  • ناشناس

    ای ترامپ کلک

  • علی

    سلام بر خبر فوری
    معلوم نیست کدوم طرف راست میگه خوب بهم میان خوب

  • ناشناس

    این مذاکره‌ها به نتیجه نمیرسه اونم بعد از بار هزارم. که امریکا عهدشکنی میکنه
    دشمن هیچوقت دست از دشمنی و دسیسه برنمیداره

    نظرات شما -
    • ناشناس

      دشمنی، دشمنی میاره ، با ۴۷ سال مرگ گفتن و دائما در جامعه حس تنفر و دشمنی ایجاد و تبلیغات وسیع کردن بالاخره باید انتظار چنین روزهایی را داشت فکر کردی که چرا طرف مقابل با کشورهای دیگه دنیا چنین مشکلات خاصی نداره؟!

  • ضیا

    مردم نظام سرمایه داری رو دوست ندارند .چون با خودخواهی ، حقه بازی و فریب فقط به فکر افزایش سرمایه خودشان هستند .

    نظرات شما -
    • ناشناس

      لابد مردم کمونیست رو دوست دارن ؟؟؟ از طرف مردم نظر نده .
      همه دنیا بر اساس سرمایه داریه .

      نظام سوسیالیستی و کمونیستی سالها در جریان بود اما منتهی به فقر و فلاکت جوامع شد .

  • محمد

    دمکرات ها صد در صد درست میگن.ایران الان تنگه هرمز داره و هر موقع بخواهد ناامن می کند و لبنان هم مال ایران شد تحریم که بر داشته خواهد شد و هسته ای هم خواهد داشت

    نظرات شما -
    • ناشناس

      کی لبنان انداخت پشت قباله ایران
      در بهترین حالت این چیزای که تو گفتی هم نمیشه

  • ناشناس

    اگر کشورهای حاشیه خلیج فارس به این نتیجه برسند که تنگه هرمز موهبتی خداداد برای ایرلن و این کشورهاست تا با کنترل این ورودی حیاتی قیمت نفت و دیگر کالاها رو آنطوری که می خواهند کنترل کنند نه تنها آمریکا که تمام دنیا محبور خواهند شد بهای واقعی انرژی رو نقد پرداخت کنند . ترامپ حداقل این رو به ما یادآور شد با این دست و پا زدن ها .

    نظرات شما -
    • ناشناس

      اوپک پس برای چی هست ؟!

    • ناشناس

      کشورهای عرب هیچ وقت با دنیا درگیر نمیشن ، چون نابود خواهند شد .

  • اوشت

    سعدی:پادشاه...گفت نمک به قیمت بستان تا رسمی نشود و دهات خراب نگردد...حالا ترامپ و دنیا میذارن ی رسم بشه بستن تنگه هرمز؟؟؟بقولی یک توافق حشردوستانه باهاتون ببندن که دنیا تو تاریخ ازش یاد کنن

  • محمد

    دموکرات هت غلط اضافی میکنند

  • ناشناس

    همه حرفاش درسته. تقریباً بیشتر قدرت نظامی ایران رو از بین برد. یه کار دیگه ای هم که کرد اینه که ترس رو در دل مردم ایران انداخت که هر لحظه دوباره احتمال بمباران های بعدی هستش.

  • ناشناس

    ترام ازیناغوله بی شاخ ودمب ساخته چه برای داخل وچه خارج

  • ناشناس

    ایام‌ سوگواری محرم‌ را به همه
    مردم دنیا تسلیت میگم

  • ناشناس

    ترامپ : بزشکیان تمام شده است،، و هیچ پولی دریافت نمیکند حتی یک سنت،، او از روی استیصال مشتاق دیدار من بود...جی دونالدترامپ.

  • ناشناس

    من فقط اینا میدونم توافقی که تحریم برداشته نشه ارزونی نشه مثل قرص مسکن دردی را دوا نمیکنه محصول بدون حاصل زحمت بیهوده است گ

    نظرات شما -
    • ناشناس

      فعلا که چند سالیست ملت متوجه شده که تحریمهای خارجی بخوبی بداخل کشور سرایت داده شده خاصه بخش مسکن و خودرو تا باعث فلج شدن اقتصاد و ناراضی سازی دهها میلیونی بشود

    • ناشناس

      توافق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      چرا ما ایرانی ها نادان هستیم ؟

      الآن توافق نشد ، یاداشت تفاهم امضا شد

      یکی حالی ملت کنه ((( یاداشت تفاهم )))

  • ناشناس

    بهترین حرف رو همون هم حزبی های جمهوری خواه خودت زدن که گفتن ظاهراً منظورت از «تسلیم بی قید و شرط« که تو همون روزهای اول میگفتی منظورت تسلیم بی قید و شرط آمریکا بود نه ایران.
    به معنای واقعی کلمه گند زدی ترامپ قمار باز، گند زدی. حالا باید تا پایان دوره ریاست جمهوری‌ت هر روز و هر روز سعی کنی به همه بگی توافقت با ایران به نفع آمریکا بوده، و تمام دنیا با یه پوزخند از کنار حرفات رد بشن.

  • ناشناس

    تحریم از داخل باطل و خنثی میشود

  • ناشناس

    طبق شرع و قانون هرگونه پیروی و تغییر در پی از خارج شدن از توافق هسته ای یا تشدید تحریم در کشور غیر شرعی و قانونی میباشد (بخش مسکن) و از درجه اعتبار ساقط و آثارش باطل و خنثی است

  • ناشناس

    چقدر زر می زنی ، خب تو از ترس دنبال آتش بس بودی ، چرا چرت و پرت میگی و هر ساعت یه زر می زنی

  • ناشناس

    مغز ما که داره جلز ولز میکنه دیگه هر چی بادا باد

  • ناشناس

    مستاصل ترینی پزشکیان....🤕