آموزش سانترال در سریع‌ترین زمان با کمترین هزینه برای همه افراد

خدمات PBXSHOP.CO در زمینه آموزش سانترال پاناسونیک باعث شده است تا همه افراد مبتدی و حرفه‌ای بتوانند با استفاده از این خدمات کارهای نصب، راه‌اندازی و برنامه‌ریزی دستگاه‌های سانترال را انجام دهند.

آموزش سانترال در سریع‌ترین زمان با کمترین هزینه برای همه افراد

خدمات PBXSHOP.CO در زمینه آموزش سانترال پاناسونیک باعث شده است تا همه افراد مبتدی و حرفه‌ای بتوانند با استفاده از این خدمات کارهای نصب، راه اندازی و برنامه‌ریزی دستگاه های سانترال را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

سانترال پاناسونیک در مدل های مختلفی ارائه شده و امروزه در اکثر شرکت ها و سازمان های داخلی کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند با تأسیس مرکز PBXSHOP.CO توانستند تمامی مشکلات و مسائل مربوط به استفاده از قابلیت‌های مختلف این دستگاه‌ها را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایند.

آموزش سانترال

با توجه به اهمیت ارتباطات داخلی و خارجی در روند گسترش و توسعه کسب و کارها و همچنین توجه به مشتری مداری، لازم است تا از تمامی قابلیت های دستگاه‌های سانترال پاناسونیک برای بهبود روند ارتباطات استفاده نماییم.

مراکز مختلفی از طریق روش های متفاوت در صدد آموزش سانترال و برطرف کردن تمامی مشکلات این دستگاه ها برآمده اند که البته نقایص بسیار زیادی در این زمینه در مورد خدمات آن ها مشاهده شده است.

به همین دلیل تیم فنی و تخصصی PBXSHOP.CO در سال های اخیر سعی کرده است در کنار فروشگاه اینترنتی بزرگی که دارد از طریق آموزش سانترال پاناسونیک تمامی مشکلات مختلف کاربران برای استفاده از قابلیت ها و امکانات مختلف این دستگاه ها را برطرف نماید.

در روش‌های به کار گرفته شده توسط تیم فنی و تخصصی این مرکز استفاده از اساتید باتجربه و همچنین آموزش عملی در دستور کار قرار گرفته است تا مشتریان و کاربران بتوانند در سریعترین زمان ممکن با مشاهده این ویدیو های عملی به راحتی قابلیت‌های مختلف را روی دستگاه سانترال فعال نمایند.

ویدیوهای آموزشی کوتاه و رایگان به درخواست کاربران و مشتریان

یکی از جذاب‌ترین بخش ها و البته بهترین روش‌های استفاده شده برای آموزش سانترال را می توان تهیه ویدیوهای آموزشی کوتاه بر طبق نظر و خواسته مشتریان می باشد.

در این مرکز یک تیم مشاوره‌ای و متخصص به صورت تلفنی در ساعت های مختلف شبانه روز تمامی مشکلات مشتریان را برطرف می کنند.

زمانی که برخی از این مشکلات برای تعداد زیادی از مشتریان و کاربران دستگاه های سانترال به وجود بیاید، تیم فنی مرکز با استفاده از همین مشکلات و در راستای حل شدن آن ها یک یا چند ویدیو آموزش کوتاه به صورت عملی تهیه نموده و بر روی سایت قرار می دهد.

در کنار این ویدیوهای آموزش سانترال ، در بخش مقالات سایت نیز می توانید به راحتی اطلاعات مفید و کاربردی را در مورد تمامی دستگاه های سانترال و فناوری های نوین در این زمینه به دست آورید.

البته PBXSHOP.CO به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بسیار بزرگ و فعال توانسته است نیازهای مشتریان برای انتخاب و خرید یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب را به خوبی برآورده نماید.

در صفحه خرید هر محصول اطلاعات کامل و جامعی در مورد آن محصول قرار داده شده است تا مشتریان و کاربرانی که طبق نیازهای خود قصد خرید یک محصول مناسب را دارند بتوانند با مطالعه این مطالب، انتخاب بهتر و درست تری داشته باشند.

آموزش سانترال از طریق ارائه پکیج‌های آموزشی با مزایای بیشمار

قابلیت‌ها و ظرفیت های دستگاه های سانترال در مدل های مختلف بسیار زیاد بوده و نمی توان از طریق ویدیوهای آموزشی کوتاه همه آن ها را مورد بررسی قرار داد.

به همین دلیل تیم فنی مرکز با همکاری کادر و اساتید مجرب در این زمینه توانسته است پکیج های کامل و مقدماتی آموزش سانترال دستگاه‌های مختلف پاناسونیک را آماده و برای استفاده کاربران روی سایت قرار دهد.

این پکیج‌ها که شامل موارد زیر می‌باشند بخش‌های مختلف دستگاه را مورد بررسی قرار داده تا از این طریق هر فردی بتواند به عنوان نصب کننده و برنامه‌ریز دستگاه های سانترال پاناسونیک تمامی مشکلات خود در محیط را برطرف نماید.

پکیج آموزش سانترال 824

پکیج آموزش سانترال 824 در دو قالب پکیج کامل و مقدماتی روی سایت قرار داده شده است.

این پکیج شامل تمامی کدهای برنامه‌ریزی دستگاه بوده که به صورت عملی روی این دستگاه مورد بررسی قرار گرفته اند.

کسانی که در این کار مبتدی بوده و قصد یادگیری و ورود به این حرفه را دارند بهتر است از پکیج جامع آموزش سانترال 824 استفاده نمایند.

پکیج مقدماتی نیز می تواند برای سرعت بخشیدن به برنامه‌ریزی افراد حرفه‌ای بسیار مناسب و کارآمد باشد.

آموزش سانترال TDA و TDE


پکیج آموزش سانترال TDA

سانترال TDA و TDE از جمله سانترال‌های پرظرفیت پاناسونیک بوده که باید از طریق نرم افزار برنامه ریزی و کابل USB برنامه ریزی‌های مختلف را مناسب با کسب و کار مورد نظر روی آن ها اجرا نمود.

به همین دلیل تیم فنی مرکز PBXSHOP.CO در پکیج آموزش سانترال TDA تمامی بخش ها و مسائل مربوط به این نرم افزار برای فعال کردن قابلیت های مختلف خطوط شهری و داخلی را مورد بررسی قرار داده است.

در این پکیج آموزش سانترال سناریوهای عملی مختلف نیز برای درک بیشتر موضوعات و بخش های نرم افزار روی دستگاه‌های TDA اجرا شده است.

از مهم‌ترین مزایای این پکیج آموزشی می‌توان به استفاده از دو ساعت کلاس رایگان حضوری با تدریس بهترین اساتید داخلی اشاره نمود.

پکیج راه‌اندازی سیپ ترانک

راه اندازی سیپ ترانک بر روی دستگاه‌های سانترال تحت شبکه پاناسونیک می‌تواند مزایای بسیار زیاد از نظر صرفه جویی در هزینه و بالا رفتن کیفیت ارتباطات داشته باشد.

استفاده از این پکیج می تواند به بالا رفتن کیفیت مکالمات و ارتباطات که نتیجه آن رسیدگی به امور همه مشتریان و توسعه کسب و کارها می باشد، کمک نماید.

پکیج آموزش سانترال NS500


پکیج آموزش سانترال NS500

در این پکیج آموزشی تمامی برنامه ریزی‌های مخابراتی این دستگاه از طریق مرورگر مورد بررسی قرار گرفته است تا کسانی که از دستگاه های بسیار پرظرفیت و پر از امکانات NS500 استفاده می کنند بتوانند با این پکیج به راحتی قابلیت های مختلف را روی دستگاه فعال نمایند.

البته تیم فنی مرکز برای آموزش سانترال NS500 یک پکیج جامع و کامل که شامل برنامه ریزی تمامی قابلیت های تحت شبکه دستگاه نیز می باشد آماده نموده است تا حتی کاربرا مبتدی نیز بتوانند از این ظرفیت های دستگاه استفاده نمایند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها