آموزش و پرورش برای تهیه لباس فرم دانش‌آموزی هیچ اجباری ندارد

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان گفت: آموزش و پرورش برای تهیه لباس فرم دانش‌آموزان هیچ اجباری ندارد بلکه این کار به انجمن اولیا و مربیان واگذار شده است.

آموزش و پرورش برای تهیه لباس فرم دانش‌آموزی هیچ اجباری ندارد

نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره لباس فرم دانش‌آموزی، اظهار کرد: آن چیزی که وظیفه وزارت آموزش و پرورش است، تعیین شاخص‌هاست.

وی ادامه داد: در زیرنظام سند تحول آموزش و پرورش، تکلیف انجمن اولیا و مربیان درباره لباس فرم دانش‌آموزان مشخص شده است که پوشش متناسب با فرهنگ باشد و شاخص‌هایی توصیه شده است.

عباسپور با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش هیچ بخشنامه‌ای در خصوص تهیه لباس فرم دانش‌آموزی نداشته و هیچ اجباری ندارد، گفت: انجمن اولیا و مربیان در این خصوص ورود کرده و اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مدیر مدرسه نیز نباید در تهیه لباس فرم دانش‌آموزی ورود کند، افزود: برنامه‌ریزی برای تهیه لباس فرم دانش‌آموزی با انجمن اولیا و مربیان است و هدف از آن کمک به خانواده‌هاست تا لباس مناسب دانش‌آموزی تهیه کنند.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • پیگیر
    0

    لطفا به وزیر آموزش وپرورش بفرمایید به مدرسه انقلاب اسلامی ناحیه 3 کرج که به خانواده دختران پایه دهم فرموده علی الحساب به اصطلاح پیش پرداخت مبلغ یکصدوپنجاه هزارتومان پرداخت کنید بعد تسویه حساب میکنیم!!!!!!یک سر بزند. انگار پیش فروش خودرو به لباس مدرسه هم سرایت کرده!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها