کمترین قیمت ایمپلنت فوری با کلینیک دکتر دهقان

قیمت ایمپلنت فوری در سال های اخیر با توجه به نوسانات قیمت ارز دستخوش تغییرات بسیاری شده است از این رو کلینیک های مختلف دندان پزشکی قیمت های مختلفی در این زمینه ارائه داده اند.

 کمترین قیمت ایمپلنت فوری  با کلینیک دکتر دهقان

کلینیک دکتر دهقان یکی از مطرح ترین کلینیک های دندان پزشکی میباشد که با بهترین قیمت و بالاترین کیفت خدمات ایمپلنت فوری را ارائه میدهد.

ایمپلنت فوری دندان چیست و قیمت ایمپلنت فوری وابسته به چه عواملی است؟

ایمپلنت فوری دندان، یکی از موثرترین شیوه‌های درمانی است که به عنوان جایگزین دندان‌های شکسته و آسیب‌دیده مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدون شک داشتن دندان‌های زیبا و سالم نه تنها بر روی سلامتی جسم، بلکه بر روی زیبایی صورت نیز تاثیر بسزایی دارد؛ اما با وجود اینکه بسیاری از ما همواره از دندان‌های خود محافظت می کنیم، اما باز هم ممکن است دچار آسیب‌هایی شوند. به خصوص اگر این مشکلات برای دندان‌های جلو به وجود آیند، تاثیرات منفی بر روی زیبایی صورت نهاده و اعتماد به نفس انسان را از بین می‌برند. خوشبختانه یک راه حل سریع و کارآمد برای درمان این مشکل وجود دارد که آن روش، استفاده از ایمپلنت فوری است.اما قیمت ایمپلنت فوری در کلینیک های مختلف متفاوت است لازم به ذکر است در بسیاری از کلینیک ها خدمات ایمپلنت فوری با بیهوشی نیز انجام میشود. در کلینیک دکتر وحید دهقان خدمات ایمپلنت با بیهوشی و  کشیدن دندان عقل با بیهوشی نیز انجام میشود.

ایمپلنت فوری یا کاشت یک روزه دندان جایگزین دندان از دست رفته

گاهی اوقات تنها چاره برای رفع مشکلات دندان، کشیدن آن است. در چنین شرایطی با یک جای خالی در دهان خود مواجه می‌شویم که چندان خوشایند نیست. همچنین گاهی اوقات پوسیدگی دندان به قدری شدید است که ریشه دندان را مورد هجوم قرار داده و امکان ترمیم آن وجود ندارد. در زمان‌های نه چندان دور، برای پر کردن جای خالی دندان از روش‌هایی مانند پروتز استفاده می‌شد که این شیوه مشکلات خاص خود را داشت؛ اما این روزها شاهد ابداع روش‌های نوین برای حل این مساله هستیم که یکی از بهترین آنها ایمپلنت عادی و ایمپلنت فوری است. 

به طور کلی ایمپلنت بیشترین سازگاری را با لثه و استخوان فک انسان دارد و تفاوت میان آن و دندان واقعی بسیار ناچیز است. بنابراین بهترین روش برای درمان دندان هایی که از ریشه دچار آسیب شده‌اند، ایمپلنت است؛ زیرا تیتانیوم خالصی که برای تولید آن به کار رفته، کاملاً با بدن انسان سازگاری دارد و در صورت مراقبت صحیح، برای سالیان سال ماندگاری خواهد داشت.

تفاوت قیمت ایمپلنت فوری با ایمپلنت ساده 

ایمپلنت یک میله باریک از جنس فلز تیتانیوم است که درون استخوان فک قرار گرفته و یکی از بهترین جایگزین‌ها برای ریشه دندان به شمار می‌رود؛ زیرا یک پایه قوی برای دندان های ثابت و دائمی به وجود می‌آورد. این روش درمانی  به شیوه‌های مختلف انجام می‌شود که یکی از آنها ایمپلنت ساده و دیگری ایمپلنت فوری است. در روش ایمپلنت ساده، بیمار باید جلسات متعددی به پزشک مراجعه نماید و درمان او ممکن است بیش از یک ماه به طول بینجامد. در این روش، یک روکش موقت در جای خالی دندان قرار می‌گیرد که رنگ آن با دندان‌های معمولی متفاوت است. اما ایمپلنت فوری در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حتی در یک جلسه درمانی،  داخل استخوان فک بیمار قرار داده می‌شود. در این روش، نیازی به روکش موقت وجود ندارد و طول درمان آن نیز یک الی چند روز است.

در چه شرایطی از ایمپلنت فوری استفاده می‌شود؟

دندانپزشکان همیشه ایمپلنت فوری را برای بیماران خود تجویز نمی کنند. در واقع این روش معمولاً برای دندان‌های جلو که در معرض دید هستند به کار می‌رود و برای سایر دندان‌ها که در قسمت عقب دهان قرار گرفته اند، می‌توان از ایمپلنت عادی استفاده نمود. بنابراین اگر دندان‌های جلو به هر علتی دچار آسیب شوند و نتوان آنها را ترمیم کرد، بهترین روش استفاده از ایمپلنت فوری است؛ زیرا همان‌گونه که اشاره شد در ایمپلنت به روش فوری، نیازی به قرار دادن یک روکش بر روی دندان آسیب‌دیده وجود ندارد و می‌توان در کوتاهترین زمان ممکن دوباره و زیبایی و جذابیت را به چهره بازگرداند.

مزایای استفاده از ایمپلنت فوری با کمترین قیمت

به طور کلی ایمپلنت عادی بهترین جایگزین برای دندان به شمار می‌رود، اما به سبب اینکه طول درمان آن زیاد است، برخی از افراد از انجام آن خودداری می‌کنند. بنابراین یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از ایمپلنت فوری این است که می‌توان توسط آن، در سریع‌ترین زمان ممکن جای خالی دندان‌ها را پر کرد. همچنین ایمپلنت فوری، کیفیت و ماندگاری بسیار زیادی نسبت به سایر روش‌های درمانی دارد؛ بنابراین بهترین انتخاب برای دندان‌های انسان و به خصوص دندان‌های جلوی صورت او به شمار می‌رود. در شرایطی که دندان‌های جلوی صورت دچار آسیب شده و امکان ترمیم آن‌ها وجود نداشته باشد، می‌توان از این شیوه استفاده نمود.

آیا  قیمت ایمپلنت فوری برای همه مناسب است؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از بیماران در هنگام مراجعه به پزشک به وجود آید این است که آیا این روش درمانی برای تمام افراد مناسب است؟ در پاسخ باید بگویم خیر؛ ایمپلنت فوری برای تمامی افراد پیشنهاد نمی‌شود. در واقع مسئله مهمی که در این روش درمانی مطرح می‌شود این است که فرد باید از استخوان فک و لثه قدرتمندی برخوردار باشد؛ زیرا انجام این روش به یک استخوان قوی که در اثر بیماری و افزایش سن تحلیل نرفته باشد نیاز دارد. لازم به ذکر است که قیمت ایمپلنت فوری نسبت به ایمپلنت معمولی بیشتر است و ممکن است مناسب همه نباشد.

اگر در هنگام انجام ایمپلنت فوری، دندانپزشک تاج را با تکنیک دقیق و استاندارد به لثه متصل نکند، امکان حرکت ایمپلنت از پایه دندان و شکستن آن وجود دارد. بنابراین دندانپزشکان حاذق و با تجربه، قبل از انجام این روش ابتدا با دقت هرچه تمام‌تر و با استفاده از روش‌هایی مانند معاینه دقیق و عکسبرداری، به خوبی وضعیت فک و استخوان بیمار را بررسی نموده و در صورت آمادگی او، از این روش برای جایگزینی دندان و ریشه آسیب دیده استفاده می‌کنند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها