مظلوم مثل معلمان حق‌التدریس!

معلم‌های حق‌التدریس، با حقوق اندک ماهانه که آن هم ممکن است با چند ماه تاخیر به دستشان برسد روزگار می گذرانند ولی مجبور هستند چند برابر معلمان رسمی کار کنند.

مظلوم مثل معلمان حق‌التدریس!

معلم‌های حق‌التدریس قشر مظلومی هستند که بار سنگین تربیت آینده‌سازان این کشور روی دوش آن‌هاست اما در بدترین شرایط اقتصادی به سر می‌برند و با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

آمارها می‌گویند در حالی که سالانه ۶۰ هزار معلم آموزش و پرورش بازنشسته می‌شوند تنها ۵ تا ۱۰ هزار معلم از طریق دانشگاه تربیت معلم جذب می‌شود و جای خالی نیروهای بازنشسته با معلم‌های حق‌التدریس پر می‌شود.

این گزارش را ببینید.

حجم ویدیو: 11.16M | مدت زمان ویدیو: 00:03:36 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • معلم بازنشسته
    3

    خود اموزش پرورش مظلومترین وزارت خانه بعد از انقلاب می باشد.مهمترین دلیل این مظلومیت وزرای نالایق غیر اموزش و پرورشی بوده که نه آموزش را می شناختند و نه معلم را فقط دستور مافوق را اجرا می کرده ... وزیر فعلی بهترین مصداق این وزرات خانه است نه سوادش و نه مدرکش وتجربه اش نه منش اش برازند خانواده بزرگ آموزش و پروش نیست. حق التدرس ها م ....

  • ناشناس
    3

    معلم های بیچاره من اگه جای اینا بودم میرفتم دنبال کار آزاد و به خاطر چندرغاز خودم رو خار و خفیف نمی کردم !
    آزاده باشید و آزاده بمیرید!
    معلمی که واسه پول درس میده دانش‌آموز ش میشه همینا که می‌بینید!

    نظرات شما -
    • 2

      آفرین

    • 2

      شغل معلمی در این کشور هیچ ارزشی ندارد و افرادی فقیر و محروم بیشتر جذب این شغل می شوند والا کوچک ترین شغل ها در این مملکت چندین برابر معلمان درآمد.

  • ناشناس
    2

    معلمان حق التدریس، یک عده بیکار هستند که بیشتر آنها زنان خانه دار می باشند که به امید استخدام بدون هیچ گونه سواد و آموزشی، به تدریس بچه های بیچاره روستائیان و مناطق محروم مشغولند .

  • اندیشه
    0

    معلم حق التدریس چه صیغه ای هست
    هر سال این داستان داریم هی استخدام می کنه آموزش و پرورش باز میگن معلم حق التدریس الان بیشترین کارمند در دولت مربوط به آموزش و پرورش هست مدارس اکثر فرسوده هست کل دنیا به سمت آموزش مجازی و برنامه های وبیناری پیش میره نیروی متخصص پرورش میدن که کشورشون رو به جلو بره در اینجا یکسری افراد غیر متخصص میشن معلم قبلا جذب معلم شرایط خاصی داشت الان هر گدا و بی سوادی میشه معلم نتیجه خروجی رو میشه در جامعه دید به وضوح
    و فقط یک وزراتخونه رو با این افراد گنده تر گنده تر میکنن بعد مینوسن حق التدریس بیچاره جالب یکسری از نور چشمیهای مسئولین از همین طریق و پرونده سازی می شن معلم و بعد جاهای دیگه خارج از آموزش و پرورش مسولیت می گیرن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها