توضیحات پلیس در مورد ویدیو‌های مربوط به وضعیت نامناسب یک خانم در کرمان

به دنبال انتشار تصاویری مربوط به خانمی با وضعیت نامناسب در تقاطع غیر همسطح باغ ملی کرمان، مرکز اطلاع رسانی پلیس کرمان، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

توضیحات پلیس در مورد ویدیو‌های مربوط به وضعیت نامناسب یک خانم در کرمان

در اطلاعیه این مرکز آمده است: این خانم از وضعیت روحی و روانی مناسبی برخوردار نبوده و با وضعیت نامناسب در مرکز شهر کرمان تردد داشته، که بلافاصله در هماهنگی با بهزیستی، برای بررسی‌های بیشتر و پیگیری برای رفع مشکلات روحی و روانی، تحویل اورژانس اجتماعی بهزیستی شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس کرمان همچنین ضمن اشاره به اقدام زشت، دور از شآن انسانی و غیر قانونی افرادی که اقدام به فیلم برداری و انتشار آن کرده اند، تصریح کرد: عوامل این اقدام غیرقانونی و هنجار شکنانه، تحت تعقیب پلیس هستند و به زودی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

پلیس تاکید دارد در چنین مواقعی، شهروندان ضمن عمل به وظیفه انسانی خود، از هر گونه فیلم برداری خودداری و از فیلم برداری دیگران نیز ممانعت نموده و تا زمان حضور پلیس و یا سایر نهاد‌های مربوطه در صحنه، به هر شکل ممکن، نسبت به فراهم کردن پوشش مناسب برای این گونه افراد اقدام نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چه داستان تکراری پارسال هم یه خانم تو نجف اباد اصفهان بدون روسری دوچرخه سواری میکرد و بعد گفتن اختلال روانی داره و.....یه زن درک و فهم داشته و دینش رو به دوتا مو نبسته بود کجای این کار اختلال روانیه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها