پیدا شدن نوزاد رها شده در محله «جنت‌آباد»

نوزاد سه ماهه‌ای که میان شمشادهای یک فضای سبز در محله جنت‌آباد توسط خانواده‌اش رها شده بود، توسط مردم پیدا شد و از مرگ نجات یافت.

پیدا شدن نوزاد رها شده در محله «جنت‌آباد»

ساعت ۱۹ چهارشنبه دوم شهریورماه جاری، پیدا شدن یک نوزاد سه ماهه در فضای سبز خیابان کوروش غربی محله جنت‌آباد از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد به همراه مأموران بهزیستی راهی محل مورد نظر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

مأموران پلیس پس از حضور در صحنه با نوزاد پسر سه ماهه‌ای مواجه شدند که داخل یک کیف ورزشی آبی‌رنگ میان شمشادهای منطقه فضای سبز رها شده و از شدت گرسنگی درحال گریه کردن بود.

تحقیقات ابتدایی نشان داد، نوزاد سه ماهه توسط اعضای خانواده‌اش در فضای سبز رها شده و مردم پس از شنیدن گریه این نوزاد در میان شمشادها، او را پیدا کرده و بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

با دستور مرجع قضائی نوزاد رها شده به اداره بهزیستی منتقل و کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی عاملان این حادثه وارد عمل شدند.

منبع: ایمنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    چه بگم

  • ناشناس
    0

    مردم واقعا توان تهیه نان شب ندارن . خدا لعنت کناد مسببین را

  • ناشناس
    0

    فقر مایه تمام ناهنجاری های اجتماعی ،اقتصادی دزدی زور گیری و بی ایمانی میشه. فرمایش خور امیرالمؤمنین هم همینه. مسولیتش با حکومت و مسولین بی کفایت کشور است

  • ناشناس
    0

    خوب مگه جمعیت نمی خواستید زباد کنید تحویل بگیر .. مردمی که خودشان در زندگی ماندند خوب ادم خر حرف افزایش جا دارد یا ندارد.بچه ادم که مثل حیوان نیست امکانات میخواد من با 55 سال سن پشیمانم امدم دنیا

  • ناشناس
    0

    خدا لعنت کند کسانی را که فقر و بدبختی را به مردم هدیه دادن

  • ناشناس
    0

    اگه اون بابا نمرده بود یه لشکرم از اینا درست میکرد .

  • yeghan
    0

    با سلام. واقعا متاسفم که اینقدر جامعه ما رو به نابودی هست و روز به روز هم بدتره یجوری میگن عاملان که انگاری پدر مادر این طفل معصوم از رو دلخوشی این کارو انجام دادن .آقای رئیسی و مسولان محترم ترو خدا اینقده زجر مردم ندید خون مردم به جوش اومده نکنید این کارو از خدا بترسید اوضاع مردم ما خوب نیست شما چرا خودتون توی رفاه هستین و واستون مهم نیست مردم تو چه وضعیتی هستن .تا مملکت رو نابود نکردین یجوری این خراب کاریاتون رو جمعش کنین لطفا

  • ناشناس
    0

    چه ربطی داره؟؟؟
    یعنی هرکسی شرایطش باید باعث بشه با یه طفل معصوم این کارو بکنن؟؟
    اگر از شدت فقر این کار رو کردن خب بچه دار نمیشدن، اون بچه که گناهی نداره، آدم اگه یه ذره وجدان داشته باشه حاضره کارگری بکنه ولی بچه شو اینطور سر راه نگذاره

  • ناشناس
    0

    الهی خدا دردتون بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها