حضور پررنگ گروه دارویی تامین در هفتمین نمایشگاه ایران فارما

تیپیکو در مسیر سلامت جامعه و توسعه صادرات

شرکت سرمایه گذاری داوریی تامین (تیپیکو) با هدف معرفی محصولات و توانمندی ها و توسعه بازارهای صادراتی خود با حداکثر ظرفیت و توان خود در هفتمین نمایشگاه ایران فارما شرکت کرده است.

تیپیکو در مسیر سلامت جامعه و توسعه صادرات

صبح دوشنبه ۱۸ مهرماه آئین افتتاحیه هفتمین نمایشگاه ایران‌فارما با حضور مدیران ارشد صنعت سلامت و داروی کشور در سالن اصلی همایش مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

IMG_20221010_130917_811

شرکت سرمایه گذاری داوریی تامین که به عنوان یکی از مهمترین شرکت ها در این نمایشگاه حضور یافته است در مراسم افتتاحیه جایزه ویژه حامی برتر را دریافت کرد. این جایزه به مرتضی محمودکلایه مدیر روابط عمومی هلدینگ تیپیکو اهدا شد.

IMG_20221010_130919_466

 مرتضی محمودکلایه مدیر روابط عمومی هلدینگ تیپیکو  با اشاره به اینکه این هلدینگ به عنوان بزرگترین هلدینگ دارویی کشور با حداکثر ظرفیت در هفتیمن نمایشگاه ایران فارما حضور دارد، اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در این نمایشگاه با ۲۰ شرکت زیرمجموعه خود اعم از شرکت‌های تولید کننده مواد اولیه، تولید کننده محصول نهایی، توزیع و بازرگانی به صورت یک زنجیره کامل صنعت داروسازی حضور پررنگی دارد.

IMG_20221010_130921_708

وی افزود: شرکت‌های مختلف هلدینگ تیپیکو در این نمایشگاه، آخرین تولیدات و توانمندی های خود را در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار داده اند. همچنین شرکت های گروه برنامه ریزی کاملی برای برپایی نشست های تخصصی با هیات های خارجی جهت افزایش و تسهیل در صادرات دارند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهدی
    0

    داروسازی قاضی دارو ۳ شیفت سرم میزنه....چرا نایابه؟ نرخ فروش کارخونه زیر قیمت بازاره.....چرا؟ تیپیکو جوابی داره.؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها