با جدیدترین سمعک زیمنس آشنا شوید!

برند زیمنس یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های تولیدکننده سمعک در جهان محسوب می شود که سمعک های تولیدی آن از محبوبیت بسیاری در میان کاربران برخوردار است. به گونه ای که این سمعک ها از قابلیت های متعددی همانند شخصی سازی، کنترل از راه دور، انواع تنظیمات، اتصال بی سیم به دستگاه های صوتی دیگر، شفافیت و وضوح صدا و .... برخوردار است که باعث محبوبیت چشمگیر آن شده است.

با جدیدترین سمعک زیمنس آشنا شوید!

جدیدترین سمعک زیمنس مطمئنا از انواع قابلیت های گفته شده برخوردار است و می تواند بر مشکلات و کاستی های مدل های قبلی فائق آید. در این مطلب قصد داریم به معرفی جدیدترین سمعک زیمنس و ویژگی های آن بپردازیم.

جدیدترین مدل های سمعک زیمنس

محصولات برند زیمنس (سیگنیا) همواره در میان کاربران با برخورداری از قابلیت ها و فناوری های بالا شناخته می شده اند. قابلیت های متعددی که سمعک های این برند دارد، باعث شده است که هر ساله در میان جدیدترین سمعک ها، محصولات برند زیمنس را هم مشاهده کنیم. دو پلتفرم این برند با نام های AX و Signia Xperience از جمله جدیدترین رده های سمعک های زیمنس هستند که در سال های 2019 و 2021 به بازار معرفی شده است. هر کدام از این پلتفرم ها خود دربردارنده جدیدترین سمعک زیمنس هم می شود که در ادامه مختصرا به معرفی هر کدام پرداخته ایم.

سمعک های پلتفرم AX

در این قسمت انواع سمعک پلتفرم AX برند زیمنس را به طور مختصر معرفی کرده ایم. این سمعک ها در واقع از نوع جدیدترین سمعک های زیمنس در این رده محسوب می شوند.

  • Pure Charge & Go Ax

یکی از جدیدترین سمعک های برند زیمنس که در رده Ax تولید و به بازار عرضه شده است، سمعک Pure Charge & Go Ax نام دارد. با وجود صدای بسیار واضح و طبیعی، باتری شارژ شدنی، اتصال بی سیم به گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های صوتی، کنترل از راه دور و .... می توان آن را در زمره جدیدترین سمعک های زیمنس طبقه بندی کرد. این مدل سمعک که در رده سمعک های ric دسته بندی می شود،  نسبت به محصولات نسل های قبلی از امکانات بیشتری برخوردار است.

  • Styletto ax

یکی از ویژگی های بارز سمعک Styletto ax که باعث شده است در زمره جدیدترین سمعک های زیمنس مطرح شود، پردازش صوت به صورت مجزاست. علاوه بر این ها قابلیت های دیگری از قبیل باتری قابل شارژ، اتصال بی سیم به وسایل صوتی، اتصال پیشرفته بلوتوثی، برخورداری از دستیار هوش مصنوعی، شخصی سازی تنظیمات و سایر امکانات را می توانید در این سمعک مشاهده کنید. در کنار این قابلیت ها و طراحی خاص و جذاب، این سمعک می تواند کاندید جدیدترین سمعک زیمنس هم تلقی شود.

  • Insio charge & go ax

شاید برایتان جالب باشد که نخستین سمعک سفارشی در دنیا، سمعک زیمنس مدل Insio charge & go ax است. دلیل آن هم قابلیت های متعددی است که سفارش دهنده انتظار آن را داشته است. از جمله قابلیت های این سمعک می توان به وجود طراحی خاص و زیبا، اتصال به گوشی های هوشمند، اتصال بلوتوثی، شارژدهی بالا، وجود سنسورهای حرکتی برای تشخیص حرکات کاربر و .... اشاره کرد. مزیت دیگری که این سمعک دارد، وجود سیستم پردازش قدرتمند اصوات است که می تواند درک گفتار را برای کاربر به میزان زیادی بهبود بخشد. با وجود این مزایا می توان سمعک Insio charge & go ax را هم برای انتخاب به عنوان جدیدترین سمعک زیمنس در نظر گرفت.

  • Active pro

یکی دیگر از سمعک های رده AX زیمنس، مدل Active pro است که در واقع بهبود یافته مدل active است. سیستم پردازشی ارتقا یافته در این سمعک باعث شده است که درک گفتار برای کاربر با وضوح بیشتری صورت گیرد. این نوع سمعک خود در سه مدل 21، 32 و 48 کاناله طراحی و تولید می شود. تعداد کانال های بیشتر باعث تقویت و افزایش کیفیت صدا خواهد شد. مقاومت در برابر رطوبت و گردوغبار، شارژدهی بالا با وجود شارژر حمل شونده، اعمال تنظیمات مختلف در محیط های شنیداری و ..... از دیگر مزایایی است که سمعک active pro از آن برخوردار است. مسلما جدیدترین سمعک زیمنس از چنین ویژگی هایی باید برخوردار باشد.

انواع سمعک

سمعک های پلتفرم X

در ادامه مطلب به بررسی جدیدترین سمعک های زیمنس سری Signia Xperience پرداخته ایم:

  • GO X & PURE CHARGE

این مدل سمعک زیمنس که بر پایه پلتفرم X زیمنس طراحی و تولید شده است، در رده سمعک های شارژشدنی دسته بندی می شود. باتری این نوع سمعک از نوع لیتیم بوده که حجم آن نسبت به مدل های قبلی کوچک تر شده، اما ظرفیت و مدل زمان شارژدهی آن افزایش یافته است. سمعک GO X & PURE CHARGE نخستین سنسورهای صوتی و حرکتی را در جهان داشته که قابلیت پردازش صدا در محیط های مختلف را دارد. امکان اتصال از طریق بلوتوث به سایر دستگاه های صوتی، اعمال تنظیمات مختلف، درک بالای گفتار، شفافیت و طبیعی بودن صدا و ..... در این مدل سمعک باعث استقبال کاربران برای استفاده از آن شده است.

  •  Styletto x

از دیگر محصولات زیمنس که در رده Xperience تولید شده است، می توان به مدل Styletto x اشاره کرد. با وجود طراحی منحصر به فرد این سمعک و صدایی طبیعی که فراهم می آورد، کاربران تجارب شنوایی مطلوبی کسب می کنند. درک گفتار با وجود سنسورهای صوتی – حرکتی این سمعک در محیط های صوتی مختلف با کیفیت بسیار بالایی اتفاق می افتد. باتری قابل شارژ این سمعک از نوع لیتیوم بوده و ظرفیت بسیار بالایی هم دارد. قابلیت های مختلفی از جمله اتصال به انواع وسایل صوتی به شکل بی سیم، کنترل از راه دور، شارژر قابل حمل، وضوح بالای صدا و ..... می تواند سمعک Styletto x را به عنوان جدیدترین سمعک زیمنس هم مطرح کند.

  • SILK X

برند زیمنس با استفاده از پلتفرم SX محصول دیگری هم برای کاربران عرضه کرده است که با نام سمعک Silk X شناخته می شود.  سمعک Silk X از انواع سمعک نامرئی زیمنس محسوب می شود که البته امکانات و قابلیت های متعددی هم دارد. هر چند ابعاد این سمعک کوچک است، اما امکانات متنوع و پیشرفته ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به صدای شفاف، درک گفتار با کیفیت بالا، سازگاری با دستگاه های صوتی، قرار گرفتن آسان روی گوشی، کنترل از راه دور و ...... اشاره کرد. سمعک Silk X با وجود این مزایا و قابلیت ها توانایی آن را  دارد که به عنوان جدیدترین سمعک زیمنس هم از سوی کارشناسان شناخته شود.

خرید سمعک

کلینیک سمعک آلفا، ارائه جدیدترین سمعک های زیمنس

کلینیک سمعک آلفا از جمله مراکز معتبر و شناخته‌ای است که علاوه بر ارائه خدمات شنوایی‌سنجی، انواع سمعک برندهای معتبر از جمله زیمنس را هم به کاربران عرضه می‌کند. سمعک‌هایی که کلینیک سمعک آلفا به بیماران و کاربران عرضه می‌کند، ساخت برند اصلی بوده و به همراه گارانتی معتبر فروشگاه به مشتری تحویل داده می‌شود. مدل هایی که در بالا به آن اشاره کردیم جزء جدیدترین سمعک‌های برند زیمنس بوده که در کلینیک سمعک آلفا موجود است و مشتریان می‌توانند با قیمت بسیار مناسب آن را خریداری کنند. تمامی این سمعک‌ها استانداردهای شرکت سازنده را اخذ کرده‌اند و توسط کلینیک سمعک آلفا به عنوان نمایندگی برند زیمنس در کشور عرضه می شود. در پایان اگر به دنبال جدیدترین سمعک زیمنس هستید، سمعک های کلینیک آلفا با وجود کیفیت و کارایی بسیار بالا می تواند بهترین انتخاب باشد.

وب سایت کلینیک سمعک آلفا : www.samakealpha.com

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها