تابوهای پیرامون ما؛ از اعتیاد تا ایدز

تابوزدگی یکی از مشکلات مهم در جامعه است که باعث می شود بسیاری از مسائل مهم خصوصا در حوزه اجتماعی هیچگاه اجازه دیده شدن پیدا نکنند.

تابوهای پیرامون ما؛ از اعتیاد تا ایدز

یکی از تابوهای اجتماعی شکسته شده صحبت درباره ایدز است و در این میان نقش فضای مجازی را نباید در خصوص شکسته شدن تابوها نادیده گرفت.

با جزئیات بیشتر در این ویدئو آشنا شوید.

حجم ویدیو: 13.67M | مدت زمان ویدیو: 00:03:59 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محسن
    1

    یادم هست وقتی سالها پیش کتاب توتم و تابو رو تموم کردم به این نتیجه رسیدم که نباید تابو شکنی کرد..تابو شکنی یک آداب پلید بسیار قدیمی برای گرفتن جذب نیروهای منفی است..بنده نظرم این هست که اکثر مواردی خبر فوری در این ویدیو به اون پرداخته را نمی شود تابو ( به معنای قدیم آن) تلقی کرد..خیلی مخالفتی با رویکرد این ویدیو ندارم..فقط فکر میکنم استفاده از واژه *تابو* برای موارد نامبرده شده در این متن ، دقیق نیست و حتی نادرست است..البته خیلی وقت است که خوشیختانه یا متاسفانه ، واژه تابو در دنیا.. در عام و خاص، در مصادیق نادرست به کار می رود..

  • ناشناس
    0

    بیماری هست و خواهد بود / هر کس کرونا را از یاد ببرد مانند کسی نادان از دنیا رفته / حال حتی شما آقازاده و ولیعد یا جانشین باشی هم بیمار خواهی شد / و جراحی یک بخش زندگی کم بینی کم شنوایی ریختن مو و پیری ؛ انسان بقدری ضعیف است که جاشو خیس می کند یک روزی اربده ( عربده ) می کشد یک روز توان ندارد کلاه از زمین بردارد "" دعای قدیمی ها : انشاالله هیچ وقت محتاج نشی کلاه تو کسی دیگه از زمین برداره به شما بده "" الان دنیا را اینگونه ببین ؛ دست بگیر ؛ محبت کن ؛ مهر ورزی کن هم داخل منزل هم بیرون منزل مهمترین کار آگاهی بده مثلاً دانش آموزان ببر کمپ اعتیاد ببینند عاقبت معتاد چیه ؛ دندانپزشکی : برای نذر خیرات : برای یک کلاس در ماه مسواک خمیر دندان و نخ دندان بخر ببر سر کلاس تقدیم کن . بانکی هستی راههای جلوگیری از کلاهبرداری بانکی و بانکداری را آموزش بده . راننده خوبی تاکسی داری کمک کن پنجری یک دانش آموز بگیره و چرخ پنجر عوض کند . بشتاب عزیز تابو کنار بگذار فقط خدمت کن سیاست بگذار برای سیاسیون / فقط کافیه 10 سال خدمت کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها