مدارس کدام شهر‌های آذربایجان شرقی مجازی شد؟

بارش برف همراه با سرما و یخ زدگی معابر مدارس برخی مناطق استان آذربایجان شرقی را برای سومین بار در هفته جاری به تعطیلی کشاند.

مدارس کدام شهر‌های آذربایجان شرقی مجازی شد؟

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه در روز سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در شیفت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است.

ورزقان

فعالیت مدارس روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس شهری نیز در مقطع تحصیلی ابتدایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به شکل غیر حضوری خواهد بود.

گفتنی است؛ امتحانات داخلی در مناطقی که مدارس غیر حضوری شده است لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد گردید.

شایان ذکر است؛ مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

در روز‌هایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند.

هوراند

مدارس روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری، غیرحضوری بوده و مراکز پیش دبستانی تعطیل است؛ مقاطع متوسطه اول و دوم هوراند نیز با دو ساعت تاخیر فعالیتشان را آغاز می‌کنند.

کلیبر

فعالیت مدارس شهری و روستایی این منطقه در مقطع تحصیلی ابتدایی و مدارس روستایی در مقطع تحصیلی متوسطه اول در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری خواهد بود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها