پیدایش حمام عمومی قدیمی در فرونشست خیابان کارگر تهران/ عکس

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از پیدایش یک حمام عمومی قدیمی طی فرونشست خیابان کارگر جنوبی شهر تهران خبر داد.

پیدایش حمام عمومی قدیمی در فرونشست خیابان کارگر تهران/ عکس

حامد یزدی‌مهر پیرامون فرونشست زمین در خیابان کارگر جنوبی شهر تهران اظهار کرد: در ضلع شرقی میدان قزوین فرونشستی در خیابان کارگر جنوبی بر اثر نشتی آب اتفاق افتاده بود که به این فرونشست در دقایق اولیه رسیدگی و دفع مشکل شد.

وی گفت: طی بررسی‌ها و حفاری‌ها، عوامل شرکت آب و فاضلاب به یک حمام عمومی قدیمی برخوردند که از بافت‌های قدیمی آنجا بوده و از دوران گذشته باقی مانده بود.

مدیرکل بحران استان تهران ادامه داد: عوامل مربوطه در حال حاضر در حال بررسی موضوع برای انجام ایمن‌سازی و آسفالت معبر برای ایجاد امکان تردد مردم به‌طوری که به آن بنای قدیمی آسیبی نرسد، هستند تا سپس اقدامات لازم در قبال آن بنا انجام شود.
 

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    این منطقه از تهران بافت تاریخی هست و اگر کاوش باستان شناسی انجام شود یک شهر تاریخی در زیر این منطقه قرار دارد و پر از دفینه های قدیمی هست.

  • ناشناس
    0

    از فردا دولت براش قبض آب میفرسته اونم به دلار

  • عادل
    0

    در عکس اولی آجر هست نباید خیلی قدیمی باشه مگه چند ساله اجررو کار امده

  • ناشناس
    0

    الان سریع میرن میگردن که ببینن گنج منجی هست یا نه این همه منابع خوردن سیر نشدن

  • ناشناس
    0

    پرتقال فروش پیدا شد!فرونشستها همه اش زیر سر باستانشناسان و میراث فرهنگی است!اقای سردار ضرغامی می خواهد اثار باستانی سطح زمین دست و پا گیررا صاف کند و در عوض برای جلب گردشگر دلاری در زیر زمین برایشان جاذبه فراهم سازد.با خود می گفتم که این اباد گر صدا وسیما در میراث فرهنگی هم ابتکاری خواهد راند!با این دست فرمان انقلابی جامعه به چندین قرن قبل در زیر زمین بر می گردد:سفری با تمام وجود به گذشته که اگر خوشمان امده باشد تا باز گشت به برهه پارینه سنگی هم ظرفیت دارند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها